Hop til indhold
Aruba

Melissa - Sexyclub.. Enestående pige.

Recommended Posts

Hello my brethren! 

Jeg er sgu lidt doven anlagt, så jeg laver altid kun en anmeldelse hvis pigen enten har været helt specielt skøn, eller hvis oplevelsen har været helt ad helvedes til.

Og Melissa - hun er fandenbankemigskøn.. Billederne taler jo for sig selv, at have sådan en krop på uredigerede amatørbilleder.. Ja så får man altså besøg af mig:ph34r:

Så jeg ringede og bestilte tid og spurgte om Melissa havde nogle forbehold ved gæster som mig (er kørt forgæves mange gange ved andre piger). Det havde hun ikke, så afsted med mig..

Jeg vil ikke gå i dybden med hvad vi lavede, da to gæster jo ikke er ens og meget afhænger af kemi. Istedet vil jeg utrolig gerne gå i dybden med hendes personlighed og hendes udseende.

Hun er så naturligt smuk at det gør ondt, alle hendes ansigtstræk harmonerer perfekt og hendes læber er så indbydende og sensuelle at det ikke er til at stå for. Og nu kommer det fede, en pige som hende kunne sagtens blive lidt selvfed og småarrogant, men det er hun på INGEN måde. Hun er den perfekte blanding af drillende og genert - og jeg oplevede et par gange at hvis jeg komplimenterede hende, så vidste hun ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv. :mrgreen::wub:

Hendes serviceniveau er rigtig højt og at snakke med hende bagefter var skønt! Hun virkede oprigtigt interesseret i de ting jeg sagde og jeg fik fornemmelsen af hendes udelte opmærksomhed. Kort og godt så er hun bare sød ad helvedes til.

Hendes krop er så noget af det ypperste.. At man kan være så slank men stadig have de former er for mig ubegribeligt. Store flotte bryster, og helt flad mave, og så har hun bare de vildeste ben og den mest sindsyge røv - jeg skal langt tilbage for at mindes en glædespige med sådan en røv... Meget langt.. Og hendes hud er bare perfekt, helt blød og så en lille smule tanlines! 

Så kære logebrødre - afsted med jer, og hvis i ikke har råd så tag et kviklån eller 2, hun er det værd :D

Melissa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Forbehold ved gæster som dig? Hvad mener du? 

Men jeg er enig i din beskrivelse af Melissa. Melissas modelkrop kan få enhver pige i sexyclub til at gemme sig i et mussehul. Shit en modelkrop hun har! Bemærk når man klikker på forside ikonet på sexyclubs hjemmeside, så ser man et billede af Melissas krop. Hun er så lækker, at de bruger hendes dejlig modelkrop til at reklamere med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Loveyouladies skrev, for 3 timer siden:

Kysser Melissa? Tungekys eller tantekys?

Hun kyssede mig. Men det er i hvert fald langt fra tungekys - men bare bittesmå tantekys. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GoldenBoy skrev, den 3/12/2018 at 20:35:

Er der nogen der ved hvor hun er at finde i dag? Måske under andet navn? Send gerne PB hvis det er mere passende ifht diskretion.

På forhånd tak! 

Hvis du trykker på Melissa-linket, dukker der en aktiv annonce op fra SexyClub. Hun ser dog ikke ud til at være på vagt i denne uge på den adresse. Jeg ved ikke om hun arbejder andre steder også.

Det gør for eksempel brystbomben Summer, som nok får en travl dag onsdag, hvor hun arbejder på Romantica kl 10-16 og derefter på netop SexyClub fra kl 16-24...

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Melissa/Isa has stopped again. Let us hope she comes back. There is already a new Melissa so if she comes back it is with a new name

Redigeret af dongding
Added

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Mandenoverdem skrev, for 33 minutter siden:

Nogen der kan fortælle mig hvilken etnicitet Melissa har? ;)

Hun er pæredansk på trods af hendes mørke hår og øjne ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gentle94
Gammel rotte skrev, 1 time siden:

Er det den Melissa der er på hjemmesiden nu, som der er omtalt her??

Ja, men hun er stoppet fra branchen. Heldigvis fik jeg lige nået at døbe min snabel i hende inden hun stoppede :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...