Hop til indhold

Recommended Posts

Hi guys

Er der nogle piger som vil udbyde sex UDEN betaling for det ,,

Det skal ikke misforstås at jeg er nærrig eller en fedtsyl ,,har ved flere lejligheder betalt mig fra det ,,og har det helt ok med det altså ingen skrupler ,,

Lidt ligesom " DK fyr "  ,,han er real nok at tager ikke betaling for sex,,

Hvis jeg var til mænd så var han helt sikkert blevet besøgt jævnligt,,no affence 

DK fyr du er et godt og dejligt menneske ,,du gør mange glade ,,gid at der var en kvindelig udgave af dig ,,smil 

Dog hvis han har udgifter til transport mv. ,så findes der også ud af dette ,,på opfordring af andre søde og hjælpsomme bloggere herinde,,

Altså mit spørgsmål ,, findes der en pige som vil udbyde sex UDEN betaling ,,

Lidt ligesom nærheden er lønnen i sig selv 

Er godt klar over at jeg nok blir haglet ned nu ,,men kom frisk med jeres meninger , vi lever jo i et frit land og alle har lov til deres egne meninger 

 

På forhånd tak,,

Pas godt på jer selv og hinanden derude 

Mvh./ j.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig tilbyder pigerne da indimellem gratis sex. Men du skal have noget byde på.  Jeg vil foreslå, at starter med at lave en selfie-tråd, så de har noget at kigge på.  Der er jo ingen der forærer noget væk før de har set lækkerierne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja bevares ,,,

Nu er jeg jo 20 år med six pack og høj og slank ,,,not tror at jeg skal score med min charme ,selvtillid og lækre hår ,,

Hvorfor er det altid nemmere for piger at score ,

Er jeg bitter ,,næhh bare ærlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 6 minutter siden:

 

Hvorfor er det altid nemmere for piger at score ,

 

Fordi de har en fisse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 2 timer siden:

DK fyr du er et godt og dejligt menneske ,,du gør mange glade ,,gid at der var en kvindelig udgave af dig ,,smil 

Jamen tak og jeg er da sikker på at du ligeledes er et dejligt menneske der også gør mange mennesker glade :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...