Hop til indhold
Tyren1

Jasmine Åhus

Recommended Posts

Var kørt til Århus centrum wellness for og få en gang massage og med afslut hj eller blow. Blev modtaget af jasmine og blev vist ind i det bagerste rum. Jeg sagde mine ønsker og Jasmine fortalte hun havde besøg i kort tid af en anden thai og tilbød to piger om mig. Jeg forhandlede om prisen fik en god aftale som jeg holder for mig selv. Jeg tog mit tøj af og ventede 4-5min da de begge to kom ind og Jasmine var i sort latex outfits og den anden thai nøgen. Jeg fik besked på og slikke fisse på thaien som havde lagt sig på ryggen i sengen med spredte ben. Jeg slikke den glatte fisse imens Jasmine startede med og slikke mine nosser og lege med mit bagerste hul med en finger. Jasmine tog min pik i munden mens hun finger kneppede mig. Hun spurgte om jeg ville kneppes med strap on og da jeg var godt oppe og ringe ja tak. Jeg skulle stå op og bøje mig forover hun smurte min røv og strap on med olie og langsomt begyndte og trænge op i mig. Hun sagde noget på Thai sprog og den anden thai kom hen til mig og lå på knæ foran mig og begyndte og sutte mig pik nu samtidig med Jasmine kneppede mig bagfra. Fuck det kunne jeg ikke holde til jeg eksploderede i munden på hende rystede over hele kroppen. Lå mig på sengen og blev aftørret de våde steder. Fik en vand med på hjemturen. Super oplevelse hvis man er til strap on. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren1 skrev, for 4 minutter siden:

Var kørt til Århus centrum wellness for og få en gang massage og med afslut hj eller blow. Blev modtaget af jasmine og blev vist ind i det bagerste rum. Jeg sagde mine ønsker og Jasmine fortalte hun havde besøg i kort tid af en anden thai og tilbød to piger om mig. Jeg forhandlede om prisen fik en god aftale som jeg holder for mig selv. Jeg tog mit tøj af og ventede 4-5min da de begge to kom ind og Jasmine var i sort latex outfits og den anden thai nøgen. Jeg fik besked på og slikke fisse på thaien som havde lagt sig på ryggen i sengen med spredte ben. Jeg slikke den glatte fisse imens Jasmine startede med og slikke mine nosser og lege med mit bagerste hul med en finger. Jasmine tog min pik i munden mens hun finger kneppede mig. Hun spurgte om jeg ville kneppes med strap on og da jeg var godt oppe og ringe ja tak. Jeg skulle stå op og bøje mig forover hun smurte min røv og strap on med olie og langsomt begyndte og trænge op i mig. Hun sagde noget på Thai sprog og den anden thai kom hen til mig og lå på knæ foran mig og begyndte og sutte mig pik nu samtidig med Jasmine kneppede mig bagfra. Fuck det kunne jeg ikke holde til jeg eksploderede i munden på hende rystede over hele kroppen. Lå mig på sengen og blev aftørret de våde steder. Fik en vand med på hjemturen. Super oplevelse hvis man er til strap on. 

Velkommen til.....altid husk et link til stedet:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Tene skrev, for 11 minutter siden:

Adressen 

Det må være denne

 

Århus Centrum Wellness

Ny Banegårdsgade 45
8000 Aarhus C
Tlf: 50177168

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyren1 skrev, den 23/8/2018 at 16:19:

Var kørt til Århus centrum wellness for og få en gang massage og med afslut hj eller blow. Blev modtaget af jasmine og blev vist ind i det bagerste rum. Jeg sagde mine ønsker og Jasmine fortalte hun havde besøg i kort tid af en anden thai og tilbød to piger om mig. Jeg forhandlede om prisen fik en god aftale som jeg holder for mig selv. Jeg tog mit tøj af og ventede 4-5min da de begge to kom ind og Jasmine var i sort latex outfits og den anden thai nøgen. Jeg fik besked på og slikke fisse på thaien som havde lagt sig på ryggen i sengen med spredte ben. Jeg slikke den glatte fisse imens Jasmine startede med og slikke mine nosser og lege med mit bagerste hul med en finger. Jasmine tog min pik i munden mens hun finger kneppede mig. Hun spurgte om jeg ville kneppes med strap on og da jeg var godt oppe og ringe ja tak. Jeg skulle stå op og bøje mig forover hun smurte min røv og strap on med olie og langsomt begyndte og trænge op i mig. Hun sagde noget på Thai sprog og den anden thai kom hen til mig og lå på knæ foran mig og begyndte og sutte mig pik nu samtidig med Jasmine kneppede mig bagfra. Fuck det kunne jeg ikke holde til jeg eksploderede i munden på hende rystede over hele kroppen. Lå mig på sengen og blev aftørret de våde steder. Fik en vand med på hjemturen. Super oplevelse hvis man er til strap on. 

https://annoncelight.dk/showad/258176

 

er det hende på fotos ?

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
thomas 123 skrev, for 52 minutter siden:

jep ... men tidligere var der en anden kvinde ... som i mine øjne så lidt mere interessant ud :P 

men nu er der to annoncer begge med de samme fotos

Billeder viser Sukee/ Jasmin. Hun skrev også, så vidt jeg husker, at medhjælperen kun var der kort tid. 

Men, efter et enkelt møde med Sukee, vil jeg også sige, at hun er rigtig fræk, og også sød, på samme tid. Det er ikke GF, men der er rigtigt uartigt, og hun er god til at læse hvor du er henne i din ophidselse ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Billeder viser Sukee/ Jasmin. Hun skrev også, så vidt jeg husker, at medhjælperen kun var der kort tid. 

Men, efter et enkelt møde med Sukee, vil jeg også sige, at hun er rigtig fræk, og også sød, på samme tid. Det er ikke GF, men der er rigtigt uartigt, og hun er god til at læse hvor du er henne i din ophidselse ;) 

 

jep ..men hun sagde dog hun vil være der i denne uge også ;)  

da jeg snakkede med hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var forbi igen idag

og nej.... NEJ .... N E J !!!!!!

 

der var to spanske kvinder der .... og så var der jasmine ... men der var ingen der indbød til jeg vil bruge mine flaskepenge der .... 

og der var ikke noget der bare tilnærmelses vis lignede hende som var på annoncen tidligere..... så må tror at det var fake new fotos :)

(dem af jasmine er helt ægte .....)

 

det får ikke min anbefaling ... det kan selvfølglig være at hvis man lukker øjnene og tænker på noget happy ....at de giver en fantastisk service 

det skal jeg ikke kunne sige ... men alene at dømme på udsende må jeg takke nej....

 

(det skal siges at jasmine og den høj spanier begge var søde, smilende og meget venlige, så det giver helt sikkert nogle point i min bog, den anden fra spanien syntes jeg virkede lidt sur og ugidelig .... da hun blev kaldt frem til skue... )

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...