Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig
steve skrev, for 1 time siden:

Hej er der nogen der har besøgt dette sted, og kan berette lidt om stedet og pigerne?

https://annoncelight.dk/showad/231412

 

 

Ja det gjorde jeg i går :( og inden detaljer, så kommer jeg ikk igen, og absolut ikk hva jeg vil forbinde med Thai-sex :huh:

Allerede under sms fornemmer jeg hun ikk er Thai og det blev ikk bedre da jeg mødte hende, hvor jeg spurgte om vi

ku afregne i Thai baht hvilket hun ikk havde hørt om før og det var ikk fordi hun ikk ku engelsk, nok om det

Men da vi kom til sexdelen syntes jeg hun forekom mig lidt stor (speciel på midten) syntes ikk jeg behøver gå

mere i detaljer ud over jeg valgte at gøre mig færdig med lukkede øjne, det har jeg dog ej prøvet før men

en gang ska vel også være den første, men hvorfor lige på en Onsdag :rolleyes: nå men hver sin lyst, dog ikk min :huh:

På vej ud af døren spør hun smilende om vi ses igen, da tabte jeg tråden og var på vej ud over trappen til

den forkerte side (der var ingen Gelænder på trappen, det var der til gengæld på pigen)

Sorry mit kedelige indlæg :huh:

Men go aften til jer som kører et andet sted hen :D H. TM

Nb. Jeg tror kun der er 1 pige og iflg. Annoncen, tror jeg den anden er Lady-boy

Redigeret af Thaimig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 6 timer siden:

Ja det gjorde jeg i går :( og inden detaljer, så kommer jeg ikk igen, og absolut ikk hva jeg vil forbinde med Thai-sex :huh:

Allerede under sms fornemmer jeg hun ikk er Thai og det blev ikk bedre da jeg mødte hende, hvor jeg spurgte om vi

ku afregne i Thai baht hvilket hun ikk havde hørt om før og det var ikk fordi hun ikk ku engelsk, nok om det

Men da vi kom til sexdelen syntes jeg hun forekom mig lidt stor (speciel på midten) syntes ikk jeg behøver gå

mere i detaljer ud over jeg valgte at gøre mig færdig med lukkede øjne, det har jeg dog ej prøvet før men

en gang ska vel også være den første, men hvorfor lige på en Onsdag :rolleyes: nå men hver sin lyst, dog ikk min :huh:

På vej ud af døren spør hun smilende om vi ses igen, da tabte jeg tråden og var på vej ud over trappen til

den forkerte side (der var ingen Gelænder på trappen, det var der til gengæld på pigen)

Sorry mit kedelige indlæg :huh:

Men go aften til jer som kører et andet sted hen :D H. TM

Nb. Jeg tror kun der er 1 pige og iflg. Annoncen, tror jeg den anden er Lady-boy

Måske det var hende her du fik besøgt i stedet for pigen

https://annoncelight.dk/showad/254988

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
steve skrev, den ‎23‎-‎08‎-‎2018 at 23:54:

Måske det var hende her du fik besøgt i stedet for pigen

https://annoncelight.dk/showad/254988

Tror jeg næppe, men omvendt, tror jeg det havde været bedre, dog er jeg ej til Ladyboy :huh:

hver sin lyst, og ingen af dem, sorry :(

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i sidste uge og kan kun tilslutte mig den dårlige stemning

fik ved ankomst valget mellem lady og ladyboy og skulle nok have valgt det sidste selvom det heller ikke er min smag. Det eneste positive man kan sige om selve akten var at hun da brugte den halve time jeg havde betalt for. Stedet var ok en villa under renovering og et fint rent badeværelse. 

Massage var ligegyldig tryk, rigeligt olie, og vend dig om til et sjask med olie på sjoveren, godt fedtet ind begyndte blowjobbet. Det var alligevel første gang jeg har prøvet de bruger olie til blowjob? Hun må have en dårlig smag i munden, og det var ikke ret godt. Så fik jeg selv lov til at rulle gummi på inden hun satte sig op og red det bedste hun havde lært i 2 minutter. Om på ryggen med hende og lukkede øjnene også blev jeg færdig. 

Pigen var ikke hende på billederne? Eller også havde de brugt magi til at fjerne hængemaven og dellerne rundt om kroppen. 

Skidt oplevelse og jeg kommer ikke igen. 

Burde naturligvis være kørt min vej men når trykket stiger så går forstanden væk. 

Ha en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Ingennavn skrev, den ‎28‎-‎08‎-‎2018 at 10:06:

Burde naturligvis være kørt min vej men når trykket stiger så går forstanden væk.

Pressis :( Same same me, uden overdrivelse :huh:

Ja uden gentagelse :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...