Hop til indhold

Recommended Posts

 

jeg ville jo ikke afsporer anmeldelsen af Pam....

 

men jeg havde penge i lommen og "pungen" fuld .... 

så kørte jeg over til helge rohdes vej 11..... i håb om der måske var nogen der.... Nadia/nutty havde jeg jo haft et par gode møder med inden prisen pludselig steg med 100%

syntes jeg havde læst noget om at hun var stoppet... så tænkte der måske var en ny dame der .... 

ringer på døren ..... venter ... kan høre lidt rumsteren derinde ... nå døren går op ....og damen gemmer sig bag døren !

en søvnig Nadia uden make up ... som ser noget træt, kedelig og ugidelig ud, på den der måde som jeg er sikker på alle har oplevet hos andre også .... ikke så meget som et lille smil !

(hvor man måske har tænkt det skal nok blive bedre når man først er igang og jeg vil gerne ha lidt forløsning ;) )

...." what do you want to do ?"  "how much will you pay me ?" "I want 1500 ? "  kom det i en sådan lidt google maskin betoning ... 

 

jeg må indrømme at selvom hun havde sagt 700kr ... havde det sikkert været spild af penge !

jeg stod med den der fornemmelse af, at det her bliver aldrig godt om jeg så lægger 5000 kr bordet !!!

 

så jeg kiggede bare på hende og sagde farvel ... du må heller gå ind og sove lidt mere... ;) 

 

 

det skal siges jeg har haft fornøjelsen af hende en 4 -5 gange på henholdsvis helge rodes vej og PP... så det er ikke fordi det ikke har været hyggeligt og fint ... 

men det er på ingen måde på niveau til 1200 - 1500 kr ... ikke i min verden.... 

 

 

 

 

 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, lyder ikke tillokkende, jeg bor lige ved siden af og kan nogengange se når de kommer og går hjem...det er altså nogen sprøde unge damer der går på fortovet synes jeg. Men jeg er også over 50 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jankanda skrev, for 29 minutter siden:

Hmm, lyder ikke tillokkende, jeg bor lige ved siden af og kan nogengange se når de kommer og går hjem...det er altså nogen sprøde unge damer der går på fortovet synes jeg. Men jeg er også over 50 :-)

Skriv lige når der går nogle sprøde unge damer ind:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...