Nissen65 24 Skrevet 23. August, 2018 Hejsa er der nogen der erfaring med Katinka som annocere på annonceligt ? Tilbyder hun andet end Massage ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Igenogigen 104 Skrevet 23. August, 2018 Jeg kan desværre ikke finde den annonce/Katinka som du henviser til. Ellers havde jeg kontaktet hende og spurgt for dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokaten1971 12 Skrevet 28. August, 2018 Jeg har besøgt hende (beskrevet i anden tråd) blev ikke tilbudt andet, men havde ikke desto mindre en skøn oplevelse. Jeg har en aftale igen i næste uge, og ser om der er andre muligheder. Vender tilbage her med en melding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nissen65 24 Skrevet 31. August, 2018 Glæder mig at høre om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokaten1971 12 Skrevet 31. August, 2018 Igenogigen skrev, den 23/8/2018 at 16:26: Jeg kan desværre ikke finde den annonce/Katinka som du henviser til. Ellers havde jeg kontaktet hende og spurgt for dig https://annoncelight.dk/showad/226320 den er her glæder mig til at høre hvad du evt måtte finde ud af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Igenogigen 104 Skrevet 1. September, 2018 Advokaten1971 skrev, for 10 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/226320 den er her glæder mig til at høre hvad du evt måtte finde ud af Nu kan jeg jo så se at der er en Advokat på sagen ud fra annoncen så er der absolut intet som antyder at der er mere at komme efter. Ingen letpåklædte piger eller tilbud om tantra/body2body, så syntes da at det ville være useriøst at spørge til sexuelle ydelser. jeg spørger da heller ikke den yndige unge pige hos den lokale købmand, om jeg kan få et blowjob i baglokalet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 3. September, 2018 Jeg besøgte hende da hun var k Brøndby strand i en privat lejlighed , men hun var da topløs , og hun spillede da mig godt og grundigt af nærmest tvangs agtigt de sidste 10 minutter , kom da også hårdt og ramte hendes ene bryst selv om hun ikke ville have det på sig men som jeg sagde . Du styrede den selv , og jeg fyrede den bare af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 9. Januar, 2020 Massage-testeren skrev, den 3/9/2018 at 05:09: Jeg besøgte hende da hun var k Brøndby strand i en privat lejlighed , men hun var da topløs , og hun spillede da mig godt og grundigt af nærmest tvangs agtigt de sidste 10 minutter , kom da også hårdt og ramte hendes ene bryst selv om hun ikke ville have det på sig men som jeg sagde . Du styrede den selv , og jeg fyrede den bare af ...og du ved, at det er den samme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg