Hop til indhold
Nissen65

Afslappende massage Nordsjælland

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende (beskrevet i anden tråd) blev ikke tilbudt andet, men havde ikke desto mindre en skøn oplevelse. Jeg har en aftale igen i næste uge, og ser om der er andre muligheder. Vender tilbage her med en melding.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advokaten1971 skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/226320 den er her :-) glæder mig til at høre hvad du evt måtte finde ud af

Nu kan jeg jo så se at der er en Advokat på sagen :-)

ud fra annoncen så er der absolut intet som antyder at der er mere at komme efter. Ingen letpåklædte piger eller tilbud om tantra/body2body, så syntes da at det ville være useriøst at spørge til sexuelle ydelser.

jeg spørger da heller ikke den yndige unge pige hos den lokale købmand, om jeg kan få et blowjob i baglokalet ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende da hun var k Brøndby strand i en privat lejlighed , men hun var da topløs , og hun spillede da mig godt og grundigt af nærmest tvangs agtigt de sidste 10 minutter , kom da også hårdt og ramte hendes ene bryst selv om hun ikke ville have det på sig men som jeg sagde . Du styrede den selv , og jeg fyrede den bare af

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massage-testeren skrev, den 3/9/2018 at 05:09:

Jeg besøgte hende da hun var k Brøndby strand i en privat lejlighed , men hun var da topløs , og hun spillede da mig godt og grundigt af nærmest tvangs agtigt de sidste 10 minutter , kom da også hårdt og ramte hendes ene bryst selv om hun ikke ville have det på sig men som jeg sagde . Du styrede den selv , og jeg fyrede den bare af

...og du ved, at det er den samme? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...