Hop til indhold
Massagenyder

Sex ved almindelig massage?

Recommended Posts

Hej! 

Jeg er ny er på eroguide og ville bare sige hej. Er ikke dansker men kommer fra Norden og er 100% viking ;) 

 

Er det nogen som har været med om nogen typ af sex når man har været til almindelig massage eller fysioterapeut eller lignende? Alltså ikke Thaimassage der man kan forvente sig det uden hvor det har sket der man mindst aner det. 

Har desværre ikke været med om det selv men kunne være sjovt og frækt og høre hvis nogen har været med om det. 

Massagenyderen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, er vist ikke din fantasi, men for mange år siden, hvor jeg skulle have massage hos en fys, viste det sig at jeg havde mødt hende i byen nogle uger tidligere, hvor det var blevet halv-hedt. 

Det var lidt akavet til at starte med, men efter lidt tid gik vi videre end det halv-hede. 

Jeg tror ikke det helt dækker din fantasi, da vi kendte hinanden inden massagen, og vi vel egentlig bare fortsatte hvor vi slap nogle uger tidligere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hexxx skrev, for 13 minutter siden:

Hmm, er vist ikke din fantasi, men for mange år siden, hvor jeg skulle have massage hos en fys, viste det sig at jeg havde mødt hende i byen nogle uger tidligere, hvor det var blevet halv-hedt. 

Det var lidt akavet til at starte med, men efter lidt tid gik vi videre end det halv-hede. 

Jeg tror ikke det helt dækker din fantasi, da vi kendte hinanden inden massagen, og vi vel egentlig bare fortsatte hvor vi slap nogle uger tidligere. 

Det er jo, som du er inde på, en hel anden situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hexxx skrev, for 19 minutter siden:

Hmm, er vist ikke din fantasi, men for mange år siden, hvor jeg skulle have massage hos en fys, viste det sig at jeg havde mødt hende i byen nogle uger tidligere, hvor det var blevet halv-hedt. 

Det var lidt akavet til at starte med, men efter lidt tid gik vi videre end det halv-hede. 

Jeg tror ikke det helt dækker din fantasi, da vi kendte hinanden inden massagen, og vi vel egentlig bare fortsatte hvor vi slap nogle uger tidligere. 

Jo det synes jeg lyder frækt! Noget som sker når man mindst aner det. Sket det så på stedet på briksen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...