Massagenyder 1 Skrevet 22. August, 2018 Hej! Jeg er ny er på eroguide og ville bare sige hej. Er ikke dansker men kommer fra Norden og er 100% viking ;) Er det nogen som har været med om nogen typ af sex når man har været til almindelig massage eller fysioterapeut eller lignende? Alltså ikke Thaimassage der man kan forvente sig det uden hvor det har sket der man mindst aner det. Har desværre ikke været med om det selv men kunne være sjovt og frækt og høre hvis nogen har været med om det. Massagenyderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. August, 2018 Jeg tror roligt, du kan udelukke faggruppen fysioterapeuter 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensfun 5 Skrevet 23. August, 2018 Det er en veldig pirrende tanke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hexxx 126 Skrevet 23. August, 2018 Hmm, er vist ikke din fantasi, men for mange år siden, hvor jeg skulle have massage hos en fys, viste det sig at jeg havde mødt hende i byen nogle uger tidligere, hvor det var blevet halv-hedt. Det var lidt akavet til at starte med, men efter lidt tid gik vi videre end det halv-hede. Jeg tror ikke det helt dækker din fantasi, da vi kendte hinanden inden massagen, og vi vel egentlig bare fortsatte hvor vi slap nogle uger tidligere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. August, 2018 Hexxx skrev, for 13 minutter siden: Hmm, er vist ikke din fantasi, men for mange år siden, hvor jeg skulle have massage hos en fys, viste det sig at jeg havde mødt hende i byen nogle uger tidligere, hvor det var blevet halv-hedt. Det var lidt akavet til at starte med, men efter lidt tid gik vi videre end det halv-hede. Jeg tror ikke det helt dækker din fantasi, da vi kendte hinanden inden massagen, og vi vel egentlig bare fortsatte hvor vi slap nogle uger tidligere. Det er jo, som du er inde på, en hel anden situation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massagenyder 1 Skrevet 23. August, 2018 Hexxx skrev, for 19 minutter siden: Hmm, er vist ikke din fantasi, men for mange år siden, hvor jeg skulle have massage hos en fys, viste det sig at jeg havde mødt hende i byen nogle uger tidligere, hvor det var blevet halv-hedt. Det var lidt akavet til at starte med, men efter lidt tid gik vi videre end det halv-hede. Jeg tror ikke det helt dækker din fantasi, da vi kendte hinanden inden massagen, og vi vel egentlig bare fortsatte hvor vi slap nogle uger tidligere. Jo det synes jeg lyder frækt! Noget som sker når man mindst aner det. Sket det så på stedet på briksen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelinababe25 60 Skrevet 23. August, 2018 Velkommen til dig Viking fra Norden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massagenyder 1 Skrevet 23. August, 2018 Angelinababe25 skrev, for 3 minutter siden: Velkommen til dig Viking fra Norden Mange tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 23. August, 2018 Jeg håber ikke at min massør har lyst til det, han er temmelig maskulin. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg