Hop til indhold
fattigpik

Kønssygdomstest?

Recommended Posts

Der er nogen der indimellem har en annonce på AL hvor de arrangerer cream pie GB og hvor test før arrangementet indgår. I annoncens billeder er der nærbilleder af de forskellige tests. Du må kunne aflure fabrikat og google dig frem til en forhandler.

Mener faktisk også at de tilbyder at man kan købe x antal tests uden at deltage i GB.

Kan ikke lige huske hvad de hedder på AL men måske andre har bedre hukommelse end jeg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fattigpik skrev, for 6 minutter siden:

Okay.... De skal bruges til et arrangement!!!!!!!!!!!!!!

De koster 300 kr pr. stk på apoteket, det løber alligevel op hvis det er til et gangbang? :D Derudover, så bliver I kun testet for HIV og klamydia i de tests, hvad med de andre kønssygdomme? 

https://www.webapoteket.dk/artikler/klamydiatest

https://www.webapoteket.dk/saar-og-sygepleje/selvtest/hiv-test-autotest-p-694205

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

De koster 300 kr pr. stk på apoteket, det løber alligevel op hvis det er til et gangbang? :D

https://www.webapoteket.dk/artikler/klamydiatest

Ja det bliver hammer dyrt..... tror jeg talte sammen til ca 1400 kr,,, for at teste for alt....

 

DK fyr 34 skrev, for 4 minutter siden:

Der er nogen der indimellem har en annonce på AL hvor de arrangerer cream pie GB og hvor test før arrangementet indgår. I annoncens billeder er der nærbilleder af de forskellige tests. Du må kunne aflure fabrikat og google dig frem til en forhandler.

Mener faktisk også at de tilbyder at man kan købe x antal tests uden at deltage i GB.

Kan ikke lige huske hvad de hedder på AL men måske andre har bedre hukommelse end jeg ;)

Synes jeg nemlig også jeg har set,,,,, men kan heller ikke huske hvilken annonce det var......

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy

De resultater af de tests kan i ikke bruge til noget som helst !  Der skal gå min 4 uger fra evt smitte ( kombitest ), før en hiv test er pålidelig og 3 uger for klamydia og gonare, samt 8 uger for syfilis.

Dvs at hvis en af personerne testes negativ, kan han sagtens være positiv, hvis han har lavet noget inden de 3 og 4 uger...

 

Redigeret af BadGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 2 minutter siden:

De tests kan i ikke bruge til noget som helst !  Der skal gå min 4 uger fra evt smitte, før en hiv test er pålidelig og 3 uger for klamydia og gonara, samt 8 uger for syfilis.

Dvs at hvis en af personerne som testes negativ, kan han sagtens være positiv, hvis han har lavet noget inden de 3 og 4 uger...

Tak for info,,,,,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
fattigpik skrev, for 12 minutter siden:

Ja det bliver hammer dyrt..... tror jeg talte sammen til ca 1400 kr,,, for at teste for 

 

 

Har du tænkt dig og betale fuld pris for den skrabede model som IV omtaler ?B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 10 minutter siden:

De resultater af de tests kan i ikke bruge til noget som helst !  Der skal gå min 4 uger fra evt smitte ( kombitest ), før en hiv test er pålidelig og 3 uger for klamydia og gonare, samt 8 uger for syfilis.

Dvs at hvis en af personerne testes negativ, kan han sagtens være positiv, hvis han har lavet noget inden de 3 og 4 uger...

 

Helt rigtigt og derfor ryster jeg også på hovedet når jeg ser den annonce for GB med test. Men vidste ikke at der var så lang inkubationstid på klamydia.....men tak for at oplyse os :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 16 minutter siden:

Har du tænkt dig og betale fuld pris for den skrabede model som IV omtaler ?

Læs mit profil navn og læg til at jeg er jyde...…….

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 4 timer siden:

De resultater af de tests kan i ikke bruge til noget som helst !  Der skal gå min 4 uger fra evt smitte ( kombitest ), før en hiv test er pålidelig og 3 uger for klamydia og gonare, samt 8 uger for syfilis.

Dvs at hvis en af personerne testes negativ, kan han sagtens være positiv, hvis han har lavet noget inden de 3 og 4 uger...

 

Sagt i en generel sammenhæng . Det er jo rigtigt, og det gælder selvfølgelig også hvis testen udføres på Bispebjerg, hos læge eller andre steder.  Så lidt provokerende kunne man vel så også sige "De test pigerne forhåbentlig  lejlighedsvis tager, kan  ikke bruge til noget som helst"

Jeg er så ikke helt enig i,  at  test derved bliver  100% ubrugelige med mindre man har været  seksuel inaktiv i 8 uger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 timer siden:

Din læge, det besøg har du også allerede betalt for. :D

som mand skal du selv betale for en syfilis test hos egen læge

gratis syfilis test ,tilbydes kun til gravide kvinder.

vist ca 400 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Sagt i en generel sammenhæng . Det er jo rigtigt, og det gælder selvfølgelig også hvis testen udføres på Bispebjerg, hos læge eller andre steder.  Så lidt provokerende kunne man vel så også sige "De test pigerne forhåbentlig  lejlighedsvis tager, kan  ikke bruge til noget som helst"

Jeg er så ikke helt enig i,  at  test derved bliver  100% ubrugelige med mindre man har været  seksuel inaktiv i 8 uger

Forstår din pointe, men altid godt at pigerne bliver testet lejlighedsvis alligevel....

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 22 minutter siden:

Forstår din pointe, men altid godt at pigerne bliver testet lejlighedsvis alligevel....

Enig.  Nu ved vi jo godt, at nogen laver GB og andet uden brug af kondom, og så er det nok en god idé at lade sig teste før, og medbringe valid dokumentation.  Jeg er helt med på, at disse test ikke er mere nøjagtige end da de blev taget. 

Jeg gør ikke noget i det segment, men vil mene at når man nu ikke kan tale dem fra det, så må man vel foreslå det næstbedste.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...