Hop til indhold
Guest Skurken

Slagelse

Recommended Posts

Guest Skurken

Kære forum,

Slagelse er på mange områder et hul i jorden. Det tætteste man kommer på noget seriøst og som kan falde i min smag er Eventyrpigerne i Fjenneslev. Der kan jeg dog ikke komme, da stedet ligger ud til landevejen og er langt fra diskret (jeg arbejder i området). Jeg er til unge kvinder 20-25 år. Er der nogen som kender til en sådan pige i området? Kigger jeg på annoncelight, så er det den ene gamle trunte efter den anden, og så kan jeg sgu bare hente en i byen i weekenden - dem er der mange af. 

Hvad mon der er galt med Slagelse?

- Skurken

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det ser lidt sløjd ud hvad andgår unge damer i det område, men fandt hende her https://annoncelight.dk/showad/243876, med mindre det er en du allerede har frasorteret ?

Det er da en skam du ikke kan komme hos Eventyrpigerne, da de ellers har en masse søde unger damer. Du må da kunne finde på en eller anden MacGyver løsning for at kunne ankomme og forlade stedet uset :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...