Hop til indhold

Recommended Posts

Guest12345 skrev, for 46 minutter siden:

Er der nogle der kender disse.

skal til Kbh om et par uger og tænkte at lave en aftale med en af dem her.

Cheshirecat

Angel-blue

Liljemusen

Sif

Tigermiz

Kender Tigermiz og Linjemusen de er seriøse men semi GP piger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo... Liljemusen er super sød, dog som andre skriver, rimelig GP. Men stadig rigtig sød, lækker og kan sit shit. 

Har også prøvet CheshireCat, mødte hende i Roskilde. Skrev med hende fra min gamle SD profil for et par md siden, hvor hun skrev at hun ikke havde mødt nogen. Kontaktede hende igen fornyligt fra min nye profil, totalt samme standard svar. Men da jeg foreslog hende et hurtigt møde for kr, var hun klar. Da jeg spurgte om hun var frisk på uden gummi, var hun også frisk på det. Jeg valgte dog med gummi. Tror der er rigtig mange der har været der, underligt der ikke er nogen der har skrevet om hende herinde. Nok fordi de troede de var de eneste.

Det underlige er at hun sidst jeg skrev med hende, skrev at hun aldrig ville mødes i bil, da det var discount agtigt. Men sjovt nok var hun fornylig med på sex i bil, sex i det fri, og også ude prævention. Betalte 1500 kr, sexen var okay, men hun virker meget psykisk ustabil, og også påvirket. Måske ikke tilfældigt at jeg samlede hende op nær et Psykiatrisk hospital. 

Jeg ville til hver en tid foretrække Liljemusen, men hver sin lyst. 

Redigeret af Upside42

Del dette indlæg


Link til indlæg
Upside42 skrev, for 13 timer siden:

Jo... Liljemusen er super sød, dog som andre skriver, rimelig GP. Men stadig rigtig sød, lækker og kan sit shit. 

Har også prøvet CheshireCat, mødte hende i Roskilde. Skrev med hende fra min gamle SD profil for et par md siden, hvor hun skrev at hun ikke havde mødt nogen. Kontaktede hende igen fornyligt fra min nye profil, totalt samme standard svar. Men da jeg foreslog hende et hurtigt møde for kr, var hun klar. Da jeg spurgte om hun var frisk på uden gummi, var hun også frisk på det. Jeg valgte dog med gummi. Tror der er rigtig mange der har været der, underligt der ikke er nogen der har skrevet om hende herinde. Nok fordi de troede de var de eneste.

Det underlige er at hun sidst jeg skrev med hende, skrev at hun aldrig ville mødes i bil, da det var discount agtigt. Men sjovt nok var hun fornylig med på sex i bil, sex i det fri, og også ude prævention. Betalte 1500 kr, sexen var okay, men hun virker meget psykisk ustabil, og også påvirket. Måske ikke tilfældigt at jeg samlede hende op nær et Psykiatrisk hospital. 

Jeg ville til hver en tid foretrække Liljemusen, men hver sin lyst. 

Hun har vidst også været meget igennem.. så fuldt forståeligt herfra hun (måske) er påvirket. Men på den anden side skal man vel også kunne komme videre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Upside42 skrev, den 23/8/2018 at 02:43:

Jo... Liljemusen er super sød, dog som andre skriver, rimelig GP. Men stadig rigtig sød, lækker og kan sit shit. 

Har også prøvet CheshireCat, mødte hende i Roskilde. Skrev med hende fra min gamle SD profil for et par md siden, hvor hun skrev at hun ikke havde mødt nogen. Kontaktede hende igen fornyligt fra min nye profil, totalt samme standard svar. Men da jeg foreslog hende et hurtigt møde for kr, var hun klar. Da jeg spurgte om hun var frisk på uden gummi, var hun også frisk på det. Jeg valgte dog med gummi. Tror der er rigtig mange der har været der, underligt der ikke er nogen der har skrevet om hende herinde. Nok fordi de troede de var de eneste.

Det underlige er at hun sidst jeg skrev med hende, skrev at hun aldrig ville mødes i bil, da det var discount agtigt. Men sjovt nok var hun fornylig med på sex i bil, sex i det fri, og også ude prævention. Betalte 1500 kr, sexen var okay, men hun virker meget psykisk ustabil, og også påvirket. Måske ikke tilfældigt at jeg samlede hende op nær et Psykiatrisk hospital. 

Jeg ville til hver en tid foretrække Liljemusen, men hver sin lyst. 

Upside42 hvornår mødtes du sidst med Cheshirecat?

Redigeret af Tonse88
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blond48 skrev, den 2/2/2019 at 09:47:

Hende Cheshhirecat, er det hende der nu kalder sig Lillepigen Bella?

Tror jeg ikke. Hun var slet ikke så gammel som Lillepigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...