Goodlife 0 Skrevet 12. August, 2012 Aka Slutty big Boobies. Kan ikke finde hendes annonce mere, men hun plejede at være på Sexpiger.dk Stedet var en lille smule svært at finde. Det er på et kollegie. Jeg kommer ind på Kollegieværelset, hvor Lea sidder med bind for øjnene i en dobbeltseng. Ordner hurtigt betalingen med en meget flink fyr der så smutter ind på et andet værelse. Lea har langt blond hår, ikke slank men synes hendes former er super dejlige, og hendes bryster er rigtig flotte, og store. Hun har kun en lille sort kjole på og ingen trusser. Mmmh..! Hun smiler og spørger mig hvad jeg gerne vil først. Jeg starter med at slikke hende imens hun ligger på ryggen i sengen. Det havde jeg betaltet 200 kr extra for. Der kommer en fræk, naturlig stønnen fra hende. Hun smager godt og neutralt. Lader også mine hænder kæle for hendes inderlår, underliv, bryster. Derefter begynder hun at sutte mig. Ikke det bedste jeg har prøvet, men helt ok! Hun kan nogle forskellige teknikker. Jeg stopper hende efter 5-10 minutter. Og så tager jeg hende bagfra. Hun er meget våd, men ikke særlig stram som jeg ellers gerne vil have. Imens vi er igang rækker hun en hånd om og tager på mine boller, super dejligt. Derefter en missionær hvor jeg havde rig muglighed for at lege med hendes bryster. Tilsidst red hun mig så og det hele slutter med at hun river den af på mig og jeg kommer ud over hendes bryster. Hun leger lidt med safterne og slikker brysterne. Alt i alt en god tur til Århus. 7/10 stjerner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slettet bruger Skrevet 13. August, 2012 Aka Slutty big Boobies. Kan ikke finde hendes annonce mere, men hun plejede at være på Sexpiger.dk Stedet var en lille smule svært at finde. Det er på et kollegie. Jeg kommer ind på Kollegieværelset, hvor Lea sidder med bind for øjnene i en dobbeltseng. Ordner hurtigt betalingen med en meget flink fyr der så smutter ind på et andet værelse. Lea har langt blond hår, ikke slank men synes hendes former er super dejlige, og hendes bryster er rigtig flotte, og store. Hun har kun en lille sort kjole på og ingen trusser. Mmmh..! Hun smiler og spørger mig hvad jeg gerne vil først. Jeg starter med at slikke hende imens hun ligger på ryggen i sengen. Det havde jeg betaltet 200 kr extra for. Der kommer en fræk, naturlig stønnen fra hende. Hun smager godt og neutralt. Lader også mine hænder kæle for hendes inderlår, underliv, bryster. Derefter begynder hun at sutte mig. Ikke det bedste jeg har prøvet, men helt ok! Hun kan nogle forskellige teknikker. Jeg stopper hende efter 5-10 minutter. Og så tager jeg hende bagfra. Hun er meget våd, men ikke særlig stram som jeg ellers gerne vil have. Imens vi er igang rækker hun en hånd om og tager på mine boller, super dejligt. Derefter en missionær hvor jeg havde rig muglighed for at lege med hendes bryster. Tilsidst red hun mig så og det hele slutter med at hun river den af på mig og jeg kommer ud over hendes bryster. Hun leger lidt med safterne og slikker brysterne. Alt i alt en god tur til Århus. 7/10 stjerner. Det kan kun være hende her du omtaler http://www.sexpiger.dk/sille19 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Longman 27 Skrevet 13. August, 2012 Sille og Lea er ikke den samme pige, men arbejder samme sted efter stort set samme principper. Lea er blond og Sille er mørkhåret. Jeg har prøvet dem begge og anmeldt det her på boardet. Min oplevelse svarer i øvrigt helt til den nærværende anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg