Hop til indhold

Recommended Posts

Guest JJ4Solo

Er netop hjemvendt fra endnu et dejligt besøg hos Sara.

Som altid var Sara super imødekommende, fræk, og da hun jo er en petit lille godte, var jeg godt klar over det ville blive en god oplevelse.

Jeg bestiller altid Dokkun Body Sences, hvilket er Dokkun's variant af Tantra massage og b2b. 

Sara er som sagt en lille petit pige, så det er jo ren nydelse når hun glider rundt på en. Hun kan altså noget med hendes negle, lige så det giver gåsehud :)

Afslutningen er måske nok meget individuel, men jeg blev som sædvanligt behørigt afhestet, og der var god tid til afvaskning og lidt mere massage. Jeg har aldrig oplevet noget tidspres hos Sara (eller andre hos Dokkun for den sags skyld)

Nøgleord for Sara er: Smuk, meget slank, std. thai højde, store bryster, dejlig lille fast røv, pikantbarberet mis.

Jeg 'kommer' klart igen :)

Pas godt på hende :) 

Sara er ikke afbildet på Dokkun's hjemmeside, så det giver ikke nogen mening at indsætte et link.

Redigeret af JJ4Solo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
TboneDK skrev, for 57 minutter siden:

Hun lyder som en god oplevelse, hvor gammel er hun ca?

Det er jo rigtig svært at sige med Thai'er, men jeg vil skyde hende til at være mellem 26-30 år måske. Nogen andre der har besøgt hende, der kan supplere op her måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
Runner skrev, for 4 minutter siden:

Må man røre undervejs i massagen?

og hvad hører med i den behandling du fik?

Hvad jeg har oplevet, er Sara meget berøringsvenlig, men jeg går også forsigtigt frem, og er relativt god til at "måle" hvad man må og ikke må hos pigerne. Hvis jeg kommer til at røre et sted hvor jeg kan mærke pigen trækker sig, gentager jeg det ikke.

Det er måske også noget med kemi eller gensidig tillid der skal opbygges. Forsøger men at køre knytten i prutten på pigen ved første møde, så tænker jeg lidt der bliver lukket ret hurtigt af :)

Jeg har aldrig oplevet Sara har trukket sig, eller placeret sig således man ikke kunne komme til at røre. 

Hvad jeg fik er vel en almindelig omgang Dokkun Body Sences. Jeg har efterhånden prøvet et par piger på stedet, og det har alle gange været forskellig metoder de har masseret på, en brugte en fjer til at pirre med, en anden nippede i øreflippen, en tredie var god til at bruge den nederste kost som kradsede dejligt og godt.

Jeg har kommet hos Sara en hel del gange efterhånden, og jeg føler hun er god til at aflæse hvad jeg kan li' og hvordan jeg kan li' det. 

Hvis du spørger om hvad der var på ekstra menuen, så tænker jeg lidt det helt kommer an på hvor meget din pung (både den ene og den anden) er fyldt op. Jeg fornemmer ikke det er nogen større hemmelighed når man læser andre anmeldelser, at hos Dokkun kan det meste tilkøbes, så vi er nok nede i hvad den enkelte pige tilbyder i sidste ende.

/JJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
Djurs8500 skrev, for 12 minutter siden:

Er det stadig teamet på deres hjemmeside, som arbejder der.

Overvejer at besøge stedet i næste uge, og for første gang for mit vedkommende.

Hvis man vælger spa, sidder man så en håndfuld mænd sammen med stiv dolk under vandet *lol*, eller har man det for sig selv (evt. sammen med massør) ? ved I det ?

http://www.dokkun-massage.dk/#/Vores-team

Billedet virker - i min optik - ikke opdateret. Nu har jeg holdt en generel dokkun pause (af personlige årsager), så jeg skal ikke kunne sige det 100%.

SPA'en er ganske privat mellem dig og din udvalgte pige, så ingen andre mænd med løftet dolk under vandet :)

 

/JJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJ4Solo skrev, den ‎28‎-‎11‎-‎2018 at 12:04:

Billedet virker - i min optik - ikke opdateret. Nu har jeg holdt en generel dokkun pause (af personlige årsager), så jeg skal ikke kunne sige det 100%.

SPA'en er ganske privat mellem dig og din udvalgte pige, så ingen andre mænd med løftet dolk under vandet :)

 

/JJ

Kan man opleve at være flere mænd i sammen i saunaen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo
Arne Jensen skrev, 1 time siden:

Kan man opleve at være flere mænd i sammen i saunaen?

Så kommer i godtnok til at sidde tæt sammen :)

Med mindre de har fået udbygget deres sauna, så er der plads til dig og pigen.

/JJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...