Hop til indhold

Recommended Posts

Nogle der har erfaring med 

NÆR RØNNEDE NIELSTRUPSTRÆDE

11. Uforglemmelige sengekants-oplevelser for dig som søger voksen storbarmet kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
mester4u skrev, for 21 minutter siden:

Et simpelt link gør det meget lettere at vide hvem du mener.

Den er vist fundet i eb.dk - og indeholder desværre ikke mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den annonce med den tekst har været der i mange år, så hvis det er den samme pige er hun helt sikkert voksen nu. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja denne annonce har været i i mange år, jeg har besøgt Mona mange gange gennem tiden ,  men med udgangen af oktober

i år er det slut, huset er solgt , det her jeg været ked af, for jeg har været glad for og besøge hende gennem tiden, ja Mona var en moden dame, men velholdt, og bragte  mig megen glæde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig tyr skrev, den 2.1.2022 at 17:10:

Ja denne annonce har været i i mange år, jeg har besøgt Mona mange gange gennem tiden ,  men med udgangen af oktober

i år er det slut, huset er solgt , det her jeg været ked af, for jeg har været glad for og besøge hende gennem tiden, ja Mona var en moden dame, men velholdt, og bragte  mig megen glæde 

Jeg har også været en flittig gæst og det var muligt at få hendes nr til senere brug efter der var lukket ned i Nielstrupstræde men pga sygdom fik jeg ikke besøgt hende inden hun lukkede derude så jeg fik aldrig nr. Ærgerligt for var altid skønt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mich. skrev, den 29.4.2023 at 14:36:

Vi savner godt nok Mona fra Nielstrup. Hun var sød og velformede fantastiske store bryster.

Hun var rigtig fræk jeg var der 1 gang om ugen og savner det godt nok 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun var fantastisk lækker og sød. Og så var det meget diskret og tæt på. Vi håber, at der kommer en ny dame. Mao fra Karise var også dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mich. skrev, for 7 timer siden:

Ja hun var fantastisk lækker og sød. Og så var det meget diskret og tæt på. Vi håber, at der kommer en ny dame. Mao fra Karise var også dejlig.

Mao fra karise er flytte til Gelsted 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mich. skrev, for 22 timer siden:

Ja hun var fantastisk lækker og sød. Og så var det meget diskret og tæt på. Vi håber, at der kommer en ny dame. Mao fra Karise var også dejlig.

Mao kender jeg ikke. Er hun samme stil? Og hvad med priser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mao er supersød og meget kærlig. Hun giver et super bj. Hun har en dejlig buttet krop gode bryster og nyder selv sex. En time fuld service 1200 kr. God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bgo skrev, 1 time siden:

Ja det er hendes annonce 

Tak for en rigtig god kommunikation i denne tråd. God fornøjelse til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
mich. skrev, den 16.8.2023 at 12:15:

Mao er supersød og meget kærlig. Hun giver et super bj. Hun har en dejlig buttet krop gode bryster og nyder selv sex. En time fuld service 1200 kr. God fornøjelse

Har du nogen ide om alder? Og er sex med hende en god oplevelse? Giver hun blow uden og måske mega? Hun skriver ikke meget i sin annonce… så jeg håber du kan hjælpe med lidt gode detaljer :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...