Hop til indhold
Isenvad

Ung pige i Frederikshavn

Recommended Posts

Hej. 

Er der nogen der har erfaring med hende her?? 

https://annoncelight.dk/showad/255568

Med stor fare for at i over render hende. Hun ser sku sprød ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare rolig, der er ikke stor fare for at hun bliver overrendt :D
Hun ser okay ud, men hun overholder ikke den aftale man laver med hende.

Da jeg var sammen med hende for lidt over en måned siden. ville hun ikke have at jeg rørte ved hendes bryster, eller slikkede hende. Samtidig var hun også helst fri for at jeg rørte hende på resten af kroppen og jeg måtte helst ikke kigge på hendes ansigt, imens vi havde sex. Derudover var hun meget uengageret og brokkede sig over at hun var nødt til at arbejde på denne måde. Og en sidste ting, hendes blowjob var bestemt ikke af de bedre.

Men hvis du kan se bort fra alt dette, så passer alderen nok meget godt og hun er bestemt ikke grim (lidt smalfed måske, men det er jo til at leve med)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gav 1300 for 1 time og vi havde aftalt at tage 2 omgange, men efter den første omgang mente hun, at vi var færdige og at vi ikke havde aftalt yderligere.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft en oplevelse næsten helt mage til Donsim. Jeg syntes dog at hendes blow var OKish. Kan sagtens nikke genkendende til alle restriktionerne. Hun er helt klart bange for at det bliver intimt - forkert branche vil jeg mene.

Om hun bliver overrendt kan jeg ikke vide, men det bliver i hvert fald ikke af mig ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonX skrev, for 1 time siden:

Kan I, som har besøgt hende, sige om det er hende på billedet? :-) 

Det er jeg rimelig sikker på det er.  Hun er køn nok og kunne være en super oplevelse, hvis hun havde en mere imødekommende attitude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok synes ikke det lyder for lovende. 

Er hun på stoffer eller Hvad for tror i hun er her?? 

 

PS jer der har besøgt hende. Må jeg spørge om jeres alder??  Det er ikke bare fordi der ikke har været kemi? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Jeg har lavet aftaler med hende et par gange for noget tid siden, det er en sød meget umoden pige og derfor laver jeg ikke aftaler med hende mere. Hun tager ikke stoffer og tager afstand fra stoffer.

 

Grunden til at det er svært at lave aftaler med hende er at hun altid søger her og nu og når hun har de 2-3 aftaler hun vil have den aktuelle dag, svarer hun ikke mere. Og hun er næsten umulig at lave en aftale med frem i tiden.

 

Det er hende på billederne og hun er piercet i begge bryster, jeg synes nu íkke hun var buttet, men hun havde meget løs skind, som om hun på et tidspunkt havde haft et stort vægt tab, hun har i hvert fald en del strækmærker også på brysterne. Dog ikke noget der ville afholde mig fra at besøge hende, det er hendes umodenhed og hendes restriktioner jeg ikke gider. Det er ok at have grænser, men så oplys dem før og ikke midt under sex. Det der yderligere forvirrede mig var at restriktionerne ændrede sig fra gang til gang, en dag gad hun ikke at give blow, næste gang gav hun blow men ville ikke slikkes osv.

 

Hun er tidligere anmeldt herinde under forskellige nick søg evt. efter mirafreja.

Redigeret af MadsAalb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...