Hop til indhold
Good Fun

Bianca new Cph - til glemmebogen

Recommended Posts

Jeg havde besøg af bulgarske “Bianca“ her til aften. Jeg har ingen grund til at afvise, at billederne i hendes profil er af hende, men på den anden side viser de heller ikke så meget. Virkelighedens Bianca er ligesom billedernes Bianca sorthåret og ret pæn. Hendes krop er hverken tyk eller tynd, og hendes bryster er C eller D og er uden silikone. Hun er nogle år ældre end de 23 år, som hendes profil oplyser. Selv siger hun, at hun er 25.

Hun taler udmærket engelsk. 

Inden vores møde havde vi i løbet af eftermiddagen telefonisk aftalt og på sms bekræftet, at den aftalte pris inkluderede GFE i fuld skala med gensidige kærtegn (og måske massage), dybe tungekys, slikkeri af fisse og pik, superfransk, 69, facesitting, sex i forskellige positioner (med kondom) og hvad en straight mand og hed kvinde nu engang kan finde på inden for de blide former (uden analsex fx).

Hun ankom på denne baggrund til mig til en 2 timers date kl. 19:30 (med 30 minutters forsinkelse, som jeg havde accepteret, da hun ringede mig op kl. 18:45).

Efter godt 2 timer samtale, hvor jeg ikke for alvor måtte nærme mig hende fysisk eller kysse hende (før hun eventuelt kunne føle, at vi havde etableret den rette “connection”), endte vi så omkring kl. 21:30 med at blive enige om at tage tøjet af med henblik på en slags opvarmende “massage”, hvor vi begge var nøgne.

Jeg masserede hende først. Hun var her meget omhyggelig med at understrege, at jeg ikke måtte bruges ret meget massageolie, så hendes hår ikke kom i farezonen. Desuden måtte jeg sikre, at ingen fingre kom ind i i hendes skede. 

Efter 15 minutters god, dyb og til tider opfordrende massage udført af mig, uden noget tegn på seksuel interesse eller anden respons fra hendes side, byttede vi om. Hun lagde mig på ryggen, pjaskede lidt olie på mig og begyndte uengageret at prøve at få liv i min pik med hånden.

Da hun samtidig lod mig vide, at hendes brystvorter var for sensitive til, at jeg kunne kærtegne dem med mine hænder og samtidig trak sig uden for min rækkevidde (selv om jeg lige havde masseret hendes bryster uden problemer), vidste jeg godt, at dette aldrig ville blive en god oplevelse for nogen af os og at det var nyttesløst at fortsætte.

Jeg sagde derfor til hende, at vi måtte slutte her, tage vores tøj på og sige tak for i aften.

Hun forlod mig kl. 21:56. 

Jeg vil karakterisere det som en oplevelse taget “for holdet”. En oplevelse, der hurtigt vil gå i glemmebogen,

Good Fun

Redigeret af Good Fun
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Sørgelig 5
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, for 7 timer siden:

Jeg sagde derfor til hende, at vi måtte slutte her, tage vores tøj på og sige tak for i aften.

Hun forlod mig kl. 21:56. 

Jeg vil karakterisere det som en oplevelse taget “for holdet”. En oplevelse, der hurtigt vil gå i glemmebogen,

Good Fun

Mange tak for at dele en trist oplevelse.

Hvor meget afslag i prisen fik du? For man kan næsten få det indtryk at "det" var hendes plan fra starten: at trække tiden, virke meget lidt imødekommende og generelt ikke ønske at opfylde det aftalte. I så fald er det jo let tjente penge hvis hun fik hele honoraret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak lige den oplevelse kunne jeg godt unde dig at du var foruden, men tak for at dele den med os andre, det gir guiden så meget mening..

 

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

DK fyr 34:

Hun havde fået sine penge, da hun kom, og jeg kunne ikke ligefrem dykke ned i hendes taske og tage dem tilbage.

Alkoholikeren:

Mange tak!

*****

Til almindelig advarsel:

“Bianca” annoncerer nu også på Annoncelight (det er min fejl, fordi jeg fortalte hende om den platform under vores møde):

https://annoncelight.dk/showad/257925

Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man læser hendes annonce lover hun faktisk intet, der har med sex at gøre. Kun et forførende og uforglemmeligt møde.....

Så man kan ikke engang anklage hende for falsk markedsføring :rolleyes:

Jeg ved godt at jeg er Djævlens advokat nu, og jeg forstår godt at du er skuffet @Good Fun :oops:

Redigeret af Lynkineseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lynkineseren:

Af samme grund var jeg ekstra omhyggelig med at konkretisere det præcist i telefonen og pr. sms, inden vi aftalte at mødes. Hun bekræftede både telefonisk og pr. sms, at det var hun med på. Som du kan læse i mit første indlæg.

Good Fun

 

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...