8000 1990 Skrevet 21. August, 2018 Aften Pigens annonce https://annoncelight.dk/showad/257417 Billeder og alder holder ikke vand.Men jeg syntes at hun var dejlig. Men Mona var et lækkert bekendtskab den time jeg var der blev jeg godt serviceret alt med kondom. Hendes massage er ikke damens spidskompetence men efter vi fandt melodien var det en god omgang sex. Kommer nok igen. Det er lidt af en ørken i Horsens med thaisteder, så at Venus var åben igen men turde ikke tage chancen og det er jeg godt tilfreds med. Venligst 8000 ps Leena er der stadigvæk https://annoncelight.dk/showad/253590 hun er bedre til massage. Men WHO cares 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 22. August, 2018 Tak for anmeldelse Dejligt med lidt liv i Horsens igen. Hvilke priser har de? vh L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 97 Skrevet 22. August, 2018 Dejlig med anmeldelse af Mona. Hun ser godt nok dejlig ud, lige min type - tror jeg. Håber ikke hendes bryster er hjulpet på vej............jeg kan bedst med naturlige øko bryster. Flot pige, ser heller ikke ud til at hun er "penslet" meget.......igen jeg kan bedst med naturlig krop. Ligemeget om hun er god til massage, bare hun forstår at tirre, drille, smile, kysse og kan lide at give en dejlig fræk omgang sex. Håber en time er til "Vejle" priser ?? - så skal hun godt nok besøges, når jeg er i området. mvh TL4E Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 22. August, 2018 8000 skrev, for 8 timer siden: Aften Pigens annonce https://annoncelight.dk/showad/257417 Billeder og alder holder ikke vand.Men jeg syntes at hun var dejlig. Men Mona var et lækkert bekendtskab den time jeg var der blev jeg godt serviceret alt med kondom. Hendes massage er ikke damens spidskompetence men efter vi fandt melodien var det en god omgang sex. Kommer nok igen. Det er lidt af en ørken i Horsens med thaisteder, så at Venus var åben igen men turde ikke tage chancen og det er jeg godt tilfreds med. Venligst 8000 ps Leena er der stadigvæk https://annoncelight.dk/showad/253590 hun er bedre til massage. Men WHO cares er photos og alder nogenlunde overens med annoncen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 22. August, 2018 thomas 123 skrev, for 4 minutter siden: er photos og alder nogenlunde overens med annoncen ? vedr. Leena, pigen heder Faida, foto er autentisk. Jeg er fristet til at skrive hold jer væk, men det er kun fordi jeg vil holde hende for mig selv. Hun er simpelt hen super sød og dejlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. August, 2018 ThaiLover4Ever skrev, 1 time siden: Dejlig med anmeldelse af Mona. Hun ser godt nok dejlig ud, lige min type - tror jeg. Håber ikke hendes bryster er hjulpet på vej............jeg kan bedst med naturlige øko bryster. Flot pige, ser heller ikke ud til at hun er "penslet" meget.......igen jeg kan bedst med naturlig krop. Ligemeget om hun er god til massage, bare hun forstår at tirre, drille, smile, kysse og kan lide at give en dejlig fræk omgang sex. Håber en time er til "Vejle" priser ?? - så skal hun godt nok besøges, når jeg er i området. mvh TL4E Prøv at læs 2. linie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 22. August, 2018 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Prøv at læs 2. linie tak for hjælpen .... har allerede fået et svar omkring Leena.. men din info var god Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 22. August, 2018 jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 time siden: vedr. Leena, pigen heder Faida, foto er autentisk. Jeg er fristet til at skrive hold jer væk, men det er kun fordi jeg vil holde hende for mig selv. Hun er simpelt hen super sød og dejlig. Leena er ikke den Faida der var hos nn på Oddervej i skåde. Men hun har været der for år tilbage. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 22. August, 2018 8000 skrev, for 1 time siden: Leena er ikke den Faida der var hos nn på Oddervej i skåde. Men hun har været der for år tilbage. 8000 Undskyld hvis jeg har misforstået noget, det var blot for at sige at foto i nederste link er rigtige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 22. August, 2018 jenslillemandhansenv2 skrev, for 49 minutter siden: Undskyld hvis jeg har misforstået noget, det var blot for at sige at foto i nederste link er rigtige. Enig billede passer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 23. August, 2018 Hvordan er leenas bryster og krop? Det er lidt svært at se på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 30. September, 2018 Blot til info: PT opholder sig på adressen; Faida + Laydy Boy navn Mea (måske). Mea (ikke prøvet, ikke mit game) virker sød og venlig, temmelig høj mindst 175 cm, meget pæne bryster, lille røv. Meget sjovt, hun kan faktisk en smule tysk. Fortsat god søndag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg