Hop til indhold

Recommended Posts

Aften

Pigens annonce https://annoncelight.dk/showad/257417

Billeder og alder holder ikke vand.Men jeg syntes at hun var dejlig.

Men Mona var et lækkert bekendtskab den time jeg var der blev jeg godt serviceret alt med kondom.

Hendes massage er ikke damens spidskompetence men efter vi fandt melodien var det en god omgang sex. 

Kommer nok igen. Det er lidt af en ørken i Horsens med thaisteder, så at Venus var åben igen men turde ikke tage chancen og det er jeg godt tilfreds med.

Venligst 8000

ps Leena er der stadigvæk https://annoncelight.dk/showad/253590 hun er bedre til massage. Men WHO cares

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig med anmeldelse af Mona.
Hun ser godt nok dejlig ud, lige min type - tror jeg.
Håber ikke hendes bryster er hjulpet på vej............jeg kan bedst med naturlige øko bryster.
Flot pige, ser heller ikke ud til at hun er "penslet" meget.......igen jeg kan bedst med naturlig krop.

Ligemeget om hun er god til massage, bare hun forstår at tirre, drille, smile, kysse og kan lide at give en dejlig fræk omgang
sex.

Håber en time er til "Vejle" priser ?? - så skal hun godt nok besøges, når jeg er i området.

mvh TL4E

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 8 timer siden:

Aften

Pigens annonce https://annoncelight.dk/showad/257417

Billeder og alder holder ikke vand.Men jeg syntes at hun var dejlig.

Men Mona var et lækkert bekendtskab den time jeg var der blev jeg godt serviceret alt med kondom.

Hendes massage er ikke damens spidskompetence men efter vi fandt melodien var det en god omgang sex. 

Kommer nok igen. Det er lidt af en ørken i Horsens med thaisteder, så at Venus var åben igen men turde ikke tage chancen og det er jeg godt tilfreds med.

Venligst 8000

ps Leena er der stadigvæk https://annoncelight.dk/showad/253590 hun er bedre til massage. Men WHO cares

er photos og alder nogenlunde overens med annoncen ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 4 minutter siden:

er photos og alder nogenlunde overens med annoncen ?

 

vedr. Leena, pigen heder Faida, foto er autentisk. Jeg er fristet til at skrive hold jer væk, men det er kun fordi jeg vil holde hende for mig selv. Hun er simpelt hen super sød og dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, 1 time siden:

Dejlig med anmeldelse af Mona.
Hun ser godt nok dejlig ud, lige min type - tror jeg.
Håber ikke hendes bryster er hjulpet på vej............jeg kan bedst med naturlige øko bryster.
Flot pige, ser heller ikke ud til at hun er "penslet" meget.......igen jeg kan bedst med naturlig krop.

Ligemeget om hun er god til massage, bare hun forstår at tirre, drille, smile, kysse og kan lide at give en dejlig fræk omgang
sex.

Håber en time er til "Vejle" priser ?? - så skal hun godt nok besøges, når jeg er i området.

mvh TL4E

Prøv at læs 2. linie :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 time siden:

vedr. Leena, pigen heder Faida, foto er autentisk. Jeg er fristet til at skrive hold jer væk, men det er kun fordi jeg vil holde hende for mig selv. Hun er simpelt hen super sød og dejlig.

Leena er ikke den Faida der var hos nn på Oddervej i skåde. Men hun har været der for år tilbage. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 49 minutter siden:

Undskyld hvis jeg har misforstået noget, det var blot for at sige at foto i nederste link er rigtige.

Enig billede passer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blot til info:

PT opholder sig på adressen; Faida + Laydy Boy navn Mea (måske). Mea (ikke prøvet, ikke mit game) virker sød og venlig, temmelig høj mindst 175 cm, meget pæne bryster, lille røv. Meget sjovt, hun kan faktisk en smule tysk.

Fortsat god søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...