Hop til indhold
sleipnir

2 gange I smukke Carla på 25

Recommended Posts

Jeg gik i lørdags / søndags og kiggede på de frække sider uden at kunne finde noget nyt der rigtigt fik gang i drengen.. Så faldt jeg over:

Link

Hun var ung og smuk og ikke langt fra hvor jeg arbejdede den søndag.. 

Jeg skrev til Carla og hun svarede hurtigt og en efterfølgende samtale fik mig til at lave en aftale. 

30 minutter med super for 800.

Jeg ankom, og gik ind gennem bagindgangen som ikke er super diskret, men dog bedre end hovedindgangen.. Blev mødt af slukke Carla iført høje hæle og en super tæt siddende kjole. Hun fik sine penge og tøjet kom af, hun er en rigtig velskabt Jamaicaner, tynd uden at det er for meget og rigtig lækker, lige fra badet. Jeg kom som den første den søndag morgen, og hun var i godt humør kælede for mini-me og han stod snart med hunør..

Jeg fik et godt blow hvor jeg måtte pille og røre ved det hele, ingen grænser eller løftede pegefingre.. Så lidt 69 hvor hun lod til at være helt med og blev våd og jf små inderlige støn gav indtryk af at hun kunne li' mit arbejde. 

Ét skift til cowgirl hvor det var fin øjenkontakt, og adgang til de lækre små bryster. Størrelses mæsigt ca en god håndfuld hver.. 

Hun selv skiftede til reverse cowgirl hvilket er en af mine favoritter, og her kom den yndige popo virkeligt frem på scenen, fik lov til at kæle for anus og enda smutte en våd finger indenfor. Det var super frækt, og jeg kunne ikke holde det tilbage. Så raketten gik af efter Ca 20 minuter, og jeg lå helt færdigt på sengen mens hun tørrede og gjorde mig ren efter alle hunstens regler, vådservietter, og en god tørring med noget blødt papir bagefter..

Så lagde hun sig ind til mig og vi lå og snakkede lidt. Rigtig hyggeligt. 

Det er nu blevet tirsdag og jeg tjekker for en god ordens skyld lige de frække sider igen, man ved jo aldrig.. Og jeg falder over :

Link

Carla har en ny annonce nu med anal..... Jeg har en svaghed for anal sex, både jeg syntes det er frækt, men det har tidligere får mig til at komme som "2 ryk og en aflevering" så mit forhold an tvetydig, det er frækt, måske for frækt... 

Jeg skriver til Carla og spørger til 30 minutter med anal... hun svare 800 for 30 minutter... Jeg spørger for at være sikker, "med anal"?? Hun siger så 700? Og  og før jeg svare siger hun så 500 for 15 minutter med anal.. 

OK tænker jeg og skriver vi ses efter arbejde, jeg alligevel I den ende af landet. 

Det bliver fyraften og Jeg tager 800 kr med, og skriver at jeg er der om 15 minutter.. 

Bliver lukket ind og siger 15 minutter med anal, og hun får sine 500 kr.. Hun siger så det koster 700, jeg spørger ind til 30 minutter med anal? Og det koster 800... Det er jo en "no brainer" så hun får 800 og jeg for 30 minutter med anal sex.

Dog ikke super fransk, det koster extra. Fint med mig. Vi hygger os og der mangler hverken nærhver eller response.. Vil slutte af med anal i doggy style, og hun siger, med min pik i hånden og dyb øjenkontakt, du er lige min størrelse, og uha det var frækt, hun giver rigtig god lyd fra sig, jeg før lov til at tage lidt ved og inden længe "kaplauw" skyder den af og hun lægger sig frem over på maven med en hånd ind under sig og mellem benene, en finger i sit skrev..

jeg læner mig tilbage og nyder det mens hun lige gnubber færdig, hun er rigtig våd og jeg tror hun nød det. 

Vi lægger os og snakker lidt, hun siger hun er her ind til udgangen af måneden.. Jeg siger at så kan det være vi ses... men mit sex  budget for denne måned er brugt, så det sker nok ikke. Hun tager til København en uger og så videre til Italien. 

Kan anbefale Carla, hun er sku fræk og med på det meste. 

/Sleipnir 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super anmeldelse Sleipnir, tak! :) 

Kan se at billederne er lånt af et par forskellige modeller, Sierra Bannxxx eksempelvis. 
Hvordan ser hun ud ift de billeder i annoncerne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 5 timer siden:

Uha, hvis hun bare minder TILNÆRMELSESVIS om Sierra Banks, så skal jeg forbi! Lad høre, @sleipnir?

Lavede lige en hurtig billed googleling af Banxxx.. Og tja... kortere hår end de fleste billeder, og så før Sierra Bannxxx fik lavet brysterne.. 

En ting jeg måske ikke fik sagt er at hendes hår er de klassiske afrikanske Extensions, det er en smags sag om man er det dem ej. 

Der er sku meget smag og behag i sådan en vurdering.. 

Redigeret af sleipnir

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 4 timer siden:

Tak. Hun er nu kommet på mit pensum og så håber jeg det bedste. Der er så utroligt få sorte piger der leverer varen. 

Helt enig, min ekskone inklusiv.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Er hun forholdsvis petit? Mørke piger kan til tider have store former og være kraftigt bygget. Men da jeg mest er til slanke nips, ville det være godt at vide inden et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det vil jeg sige hun er, @Axl Rose. Jeg vil ikke kalde hende "tynd" som @sleipnir, men bare slank og med ualmindeligt flotte ben og bagdel og så er hun ikke ret høj heller. Jeg tror hun er noget ældre end de angivne 25 år, men hun har dyrket noget sport engang, for hendes lår og skuldre var forholdsvis veltrænede. Imponerende stort og krøllet hår satte prikken over i'et på en flot sort pige. 

Jeg havde ikke helt samme oplevelse af servicen, selvom hun var sød nok. Det værste var dog, at hendes mis ikke var helt frisk - heller ikke i hårplejen, hvor sorte piger kan være mere krasse. Det er en kæmpe turnoff for mig, der ellers elsker misser, men dén her skulle jeg altså ikke slikke. Jeg havde ellers meldt min ankomst i forvejen.

Men alt i alt var det et alligevel fint tip fra @sleipnir: Efter virkelig ringe oplevelser med sorte piger, så var her en hæderlig. Jeg vil faktisk sige, at bagdelen alene var det hele værd. Dog virkelig en skam at hun ikke var mere frisk og lækker i de nedre regioner. For mig var det en 15 minutters basisrekognoscering inden en eventuel analtur, men den tror jeg bare jeg springer over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lige planlagt et besøg i dag, men efter to meget korte svar på sms'en fra hende i går aftes, har jeg ikke hørt fra hende siden, så jeg ved ikke lige hvad der foregår. Jeg var høflig, og spurgte ind til nogle få ting, men intet er kommet tilbage nu 15 timer senere...!  Måske ER hun allerede rejst videre...?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...