Hop til indhold
thomse

Pam, thai godte på 26 år, Århus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/256350

Hejsa

jeg har j dag besøgt denne godte. Jeg bestile 30 sex uden massage. Det kostede mig 1000 kroner. Vedr. Pam så er det hende på billederne. Alderen holder nogenlunde. Hendes bryster er store hjulpet godt på vej med silikone. Selve akten var ok. Hun ville dog ikke give øko blow, men hendes blow med kondom var nu godt. Hun så en smule forpint ud da jeg tog hende bagfra. Men ok jeg har nu heller ikke den mindste. Hun ville også gerne have, at jeg kom hurtigt. Meeeen jeg trak nu det i langdrag, så fik kneppet de 30 min.

Pigen: ligesom på billederne

Sex: Godkendt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der i dag, Tåsingegade, dog uden at have læst thomses anmeldelse først, men jeg kan kun tilslutte mig anmeldelsen.

I det samme jeg trådte ind i værelset, havde hun den ene hånd i mit skridt mens hun stak mig et menukort med svensk, fransk osv. Der stod intet om massage, så jeg spurgte, hvad det kostede. Jeg spurgte også til fransk, men det var kun med kondom, så jeg nøjedes med at bestille massage og svensk til standard pris. Det irriterer mig lidt, at man skal vælge på forhånd, jeg vil hellere "forføres" til mere end massage.

Massagen var god, rigtig god, men kort, og mens jeg lå på maven fik hun fat i de ædlere dele og forsøgte samtidig med en finger bagi - med kondom, så renligheden er OK. Det frabad jeg mig dog, det tænder mig ikke. Så bad hun mig vende mig om, og jeg fik en middel omgang svensk, mens hendes store flotte bryster var til fri afbenyttelse. Ja de er uden tvivl hjulpet på vej, men de var flotte og dejlige at røre. Hun spurgte et par gange, om jeg ikke ville have sex med hende for 400 ekstra, men jeg takkede nej, og sagde next time.

En super sød pige, god behandling og ganske pænt badeværelse. Der var også mulighed for to piger for 500 ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Julius skrev, 1 time siden:

Jeg har også været der i dag, Tåsingegade, dog uden at have læst thomses anmeldelse først, men jeg kan kun tilslutte mig anmeldelsen.

I det samme jeg trådte ind i værelset, havde hun den ene hånd i mit skridt mens hun stak mig et menukort med svensk, fransk osv. Der stod intet om massage, så jeg spurgte, hvad det kostede. Jeg spurgte også til fransk, men det var kun med kondom, så jeg nøjedes med at bestille massage og svensk til standard pris. Det irriterer mig lidt, at man skal vælge på forhånd, jeg vil hellere "forføres" til mere end massage.

Massagen var god, rigtig god, men kort, og mens jeg lå på maven fik hun fat i de ædlere dele og forsøgte samtidig med en finger bagi - med kondom, så renligheden er OK. Det frabad jeg mig dog, det tænder mig ikke. Så bad hun mig vende mig om, og jeg fik en middel omgang svensk, mens hendes store flotte bryster var til fri afbenyttelse. Ja de er uden tvivl hjulpet på vej, men de var flotte og dejlige at røre. Hun spurgte et par gange, om jeg ikke ville have sex med hende for 400 ekstra, men jeg takkede nej, og sagde next time.

En super sød pige, god behandling og ganske pænt badeværelse. Der var også mulighed for to piger for 500 ekstra.

Yes but same same  problem with Thai feks. I Århus :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter
Thaimig skrev, for 8 timer siden:

Yes but same same  problem with Thai feks. I Århus :-o

Thaimig: Hvad er det for et problem du taler om her?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomse skrev, for 15 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/256350

Hejsa

jeg har j dag besøgt denne godte. Jeg bestile 30 sex uden massage. Det kostede mig 1000 kroner. Vedr. Pam så er det hende på billederne. Alderen holder nogenlunde. Hendes bryster er store hjulpet godt på vej med silikone. Selve akten var ok. Hun ville dog ikke give øko blow, men hendes blow med kondom var nu godt. Hun så en smule forpint ud da jeg tog hende bagfra. Men ok jeg har nu heller ikke den mindste. Hun ville også gerne have, at jeg kom hurtigt. Meeeen jeg trak nu det i langdrag, så fik kneppet de 30 min.

Pigen: ligesom på billederne

Sex: Godkendt

 

ja ... man skal jo ha noget for sine penge :) 555

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Hunter skrev, den ‎22‎-‎08‎-‎2018 at 07:01:

Thaimig: Hvad er det for et problem du taler om her?

 

Sorry, ja den var lidt udetaljeret :-o men mente det med man ska vælge inden start :huh:

Syntes bestemt det er sjovere når det kommer under massagen, så har man jo også

mulighed for at stoppe før tid hvis man finder ud af man ikk sku ha bestilt Fp feks.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter
Thaimig skrev, for 57 minutter siden:

Sorry, ja den var lidt udetaljeret :-o men mente det med man ska vælge inden start :huh:

Syntes bestemt det er sjovere når det kommer under massagen, så har man jo også

mulighed for at stoppe før tid hvis man finder ud af man ikk sku ha bestilt Fp feks.

 

Thaimig.

Ok det giver mening.

Og så er jeg i øvrigt helt enig i, at det er meget bedre bare at lade det udvikle sig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Hunter skrev, for 2 timer siden:

Thaimig.

Ok det giver mening.

Og så er jeg i øvrigt helt enig i, at det er meget bedre bare at lade det udvikle sig.

 

Pressis at starte ud fra ingen ting og ende op i det Optimale :D

Sådan var det førhen, men i dag er det endt som noget der ligner

et Bordel, synd for både dem og os, ja spændinger giver impuls :rolleyes:

ja måske giver det mening, det jeg skriver, uden at fordreje Tråden :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er optimal at "bare" starte med massage og lade det udvikle sig.

Jeg vil prøve igen, for tidligere havde jeg ikke succes med "the final price"

Jeg synes bare at det til tider kan være svært at ramme "tussen" "Vejlepris" for FP, når man beder
om massage og bare lader det udvikle sig. Ihvertfald hvis man ikke er i Vejle/Fredericia/Århus.
I det vestjyske er priserne næsten altid en del højere.......mærkeligt da der jo nok er færre kundeemner.......det
passer jo slet ikke med det normale erhvervsliv "udbud / efterspørgsel"


Helt sikker fornuftigt, hvis det er en pige man ikke har besøgt før,  for så må pigen yde for at få en opgradering, og dermed
mulighed for kun at lade det være massage eller alternativt gå mod FP.

En fordel mere, for mig er at med kun massage vil pigen normalt være påklædt, det er spændende at se hvor villig hun er
til at man må røre og evt. få en form for striptease med i showet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...