Hop til indhold

Samme pige.

Featured Replies

Skrevet

Jeg er lidt træt af de samme piger bruger forskellige annoncer. Når man har brugt lidt tid på at skrive lidt frem og tilbage viser det sig det er den samme som man skrev med for noget tid siden. Eller har besøgt engang. Og ikke syntes det var noget at skrive hjem om. 

Redigeret af Poirot

Skrevet
Poirot skrev, 1 time siden:

Jeg er lidt træt af de samme piger bruger forskellige annoncer. Når man har brugt lidt tid på at skrive lidt frem og tilbage viser det sig det er den samme som man skrev med for noget tid siden. Eller har besøgt engang. Og ikke syntes det var noget at skrive hjem om. 

Er det på sugardating eller generelt du mener?

Skrevet
  • Author

Det er på annoncelight. I det nordjyske er der nogle piger som har 3-4 annoncer under forskellige navne. Og forskellige emails. Men de må have brug for det tænker jeg. 

Skrevet

Det sjove er at nogle af pigerne der bliver annonceret med også slet ikke er det, hvorvidt de så nogensinde har været der ved jeg ikke, men jeg skal aldrig derhen igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.