Hop til indhold
Poirot

Samme pige.

Recommended Posts

Jeg er lidt træt af de samme piger bruger forskellige annoncer. Når man har brugt lidt tid på at skrive lidt frem og tilbage viser det sig det er den samme som man skrev med for noget tid siden. Eller har besøgt engang. Og ikke syntes det var noget at skrive hjem om. 

Redigeret af Poirot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poirot skrev, 1 time siden:

Jeg er lidt træt af de samme piger bruger forskellige annoncer. Når man har brugt lidt tid på at skrive lidt frem og tilbage viser det sig det er den samme som man skrev med for noget tid siden. Eller har besøgt engang. Og ikke syntes det var noget at skrive hjem om. 

Er det på sugardating eller generelt du mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er på annoncelight. I det nordjyske er der nogle piger som har 3-4 annoncer under forskellige navne. Og forskellige emails. Men de må have brug for det tænker jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sjove er at nogle af pigerne der bliver annonceret med også slet ikke er det, hvorvidt de så nogensinde har været der ved jeg ikke, men jeg skal aldrig derhen igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...