Poirot 59 Skrevet 21. August, 2018 (edited) Jeg er lidt træt af de samme piger bruger forskellige annoncer. Når man har brugt lidt tid på at skrive lidt frem og tilbage viser det sig det er den samme som man skrev med for noget tid siden. Eller har besøgt engang. Og ikke syntes det var noget at skrive hjem om. Redigeret 21. August, 2018 af Poirot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 21. August, 2018 Poirot skrev, 1 time siden: Jeg er lidt træt af de samme piger bruger forskellige annoncer. Når man har brugt lidt tid på at skrive lidt frem og tilbage viser det sig det er den samme som man skrev med for noget tid siden. Eller har besøgt engang. Og ikke syntes det var noget at skrive hjem om. Er det på sugardating eller generelt du mener? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poirot 59 Skrevet 21. August, 2018 Det er på annoncelight. I det nordjyske er der nogle piger som har 3-4 annoncer under forskellige navne. Og forskellige emails. Men de må have brug for det tænker jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
luckyknight 11 Skrevet 21. August, 2018 Det kan jeg nu godt følge dig i.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
toffe 66 Skrevet 21. August, 2018 Det sjove er at nogle af pigerne der bliver annonceret med også slet ikke er det, hvorvidt de så nogensinde har været der ved jeg ikke, men jeg skal aldrig derhen igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg