Hop til indhold
LittleBig

Nana--varmt anbefaling til petite ungpige lover

Recommended Posts

Normalt er jeg doven til at skrive anmeldelsen om GPer. Men jeg virkelig håber, at Nana kan få en god start under sit første besøg her i landet, så vil hun ofte komme tilbage.:P

Here we go: Pigen jeg mødte var samme som jeg så på billedet.  (Meget) petite unge pige med en fantastisk krop, især brysterne. Jeg kan næppe tro på, da hun fortalte mig, at der er silicon i dem. 
Nana er snakkesalig og spurgte mig et par gange, hvis jeg har brug for noget før og efter leget

Jeg vil hellere holde legedetajle mellem Nana og mig selv. Men kan jeg bekræfte, jeg fik den ægte GFE med Nana. Masser fransk kys uden forbehold, dybt og vådt blow, sidst men ikke mindst Nana nød session meget (på den naturlige måde), som gjorde mig selv endnu liderlig.  Kort sagt springer Nana direkte ind i top 3 af min yndlingsGP liste. 1000% Gentagelse!:wub:

Vær søde med hende, Tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 6 timer siden:

Google translate, jeg formoder?

Prøv at tænke dig en smule om. Tror du en automatoversætter har ordet "legedetalje"? "yndlingsGP"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 9 timer siden:

Jamen derfor kan lille Nana jo være god nok alligevel....

Jeg har aldrig antydet at hun skulle være det modsatte.

Bebop skrev, for 2 timer siden:

Prøv at tænke dig en smule om. Tror du en automatoversætter har ordet "legedetalje"? "yndlingsGP"?

Uden at prale.. Jeg har skam tænkt.

Det er sætninger som disse jeg studser over:

"Jeg kan næppe tro på, da hun fortalte mig..."

"...spurgte mig et par gange, hvis jeg har brug..."

"...jeg fik den ægte GFE..."

Og igen: Det er kun en formodning, og ikke en konstatering, og ej heller en beskyldning om urent trav. Dog glæder jeg mig til at høre andres erfaringer, så lad os endelig komme tilbage på sporet igen. ;)

 

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en på To Do listen..

Håber hun elsker Danmark så hun kommer igen og igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 9 timer siden:

Jeg har aldrig antydet at hun skulle være det modsatte.

Uden at prale.. Jeg har skam tænkt.

Det er sætninger som disse jeg studser over:

Du kan studse nok så meget over gebrokne sætninger. Men den strategi er klassisk: Du leder efter noget der bekræfter din mistanke. Derfor overser du tegn, der afkræfter. Prøv i stedet altid at se efter tegn, der kan afkræfte din mistanke (fx de eksempler, jeg gav).

De sætninger du fremhæver er blandet kvalitet:

"Jeg fik den ægte (kæresteoplevelse) GFE" er helt fint dansk.

De andre kan tyde på en der ikke har dansk som modersmål.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

 "en hel masse"

Vi kan vist kun blive enige om, at vi er uenige ;)

Jeg tillod mig at stille trådstarter et simpelt ja/nej spørgsmål, som indtil nu udelukkende er besvaret af andres gætterier.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaksor88 skrev, den 21/8/2018 at 15:30:

Synes nu ikke det lyder som google translate..

Har booket en aftale med hende på torsdag.

@LittleBig hvad vil du skyde hendes alder til?

Jeg synes nu heller ikke, at Nana's profil ligner en fake profil, så held og lykke i morgen.

Håber at du får tid til at be- eller afkræfte anmeldelsen, @Jaksor88

 

@LittleBig er i øvrigt ikke ny herinde.

Redigeret af Lynkineseren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har stadig en aftale med hende senere i dag. Har lige fået adressen. Det er et sted jeg har besøgt mange gange før, og har haft nogle af mine aller bedste GP oplevelser. Så jeg ser meget frem til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 12 timer siden:

Nu hedder pigen i linket Lena...?

Men hun ser nu også dejlig ud...

Jeg ved ikke, hvorfor hun har brugt navnet Nana et par dage, men Lena er det navn hun brugte, da hun var i Tåstrup. Lena er omtalt meget rosende i flere tråde herinde. Besøgte hende i formiddag, og hun holder niveauet fra Tåstrup. Derfor: klar anbefaling - hun er virkelig dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...