Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/227384

Besøgte idag Tanya, tror ikke det er ægte billeder, men de er godt nok tæt på virkeligheden. For satan en dejlig solbrun petit krop, med de dejligste små faste ungpige bryste, og så ligner hendes skamlæber en lille blomst, med de lange læber. 

Kom hele turen rundt med fin øjenkontakt, igennem sexen.  Kunne jeg tænke mig at rode rundt med hende igen, Ja det kunne jeg. Kroppen står bare helt skarp. 

Det eneste lille minus, var at hun havde sovet for længe, så i den jeg var kommet ind, var der gået 8 min over tiden. Det er ikke fedt når man står og venter foran dør ved et lyskryds. Normalt kører jeg igen efter at have ventet små 10 min., men denne gang er jeg glad for at jeg ventede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

tror ikke det er ægte billeder, men de er godt nok tæt på virkeligheden. For satan en dejlig solbrun petit krop, med de dejligste små faste ungpige bryste,

Hej

Nu skriver du billederne ligner og hun har små bryster. "Små" er da ikke lige det første jeg tænker når jeg ser billederne af hende. Men det er selvfølgelig altid relativt.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 48 minutter siden:

Hej

Nu skriver du billederne ligner og hun har små bryster. "Små" er da ikke lige det første jeg tænker når jeg ser billederne af hende. Men det er selvfølgelig altid relativt.... :-) 

Det er også derfor det ikke kan være ægte billeder, de er mindre end dem på billeder og helt sprøde :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/227384

Besøgte idag Tanya, tror ikke det er ægte billeder, men de er godt nok tæt på virkeligheden. For satan en dejlig solbrun petit krop, med de dejligste små faste ungpige bryste, og så ligner hendes skamlæber en lille blomst, med de lange læber. 

Kom hele turen rundt med fin øjenkontakt, igennem sexen.  Kunne jeg tænke mig at rode rundt med hende igen, Ja det kunne jeg. Kroppen står bare helt skarp. 

Det eneste lille minus, var at hun havde sovet for længe, så i den jeg var kommet ind, var der gået 8 min over tiden. Det er ikke fedt når man står og venter foran dør ved et lyskryds. Normalt kører jeg igen efter at have ventet små 10 min., men denne gang er jeg glad for at jeg ventede. 

Har du ikke lært det..

lyskryds, er der rødt , du kan ikke komme ind, er der gul skal du kolde dig klar, er der grønt, kan du komme ind..

hvormange gange skiftede det til Grønt?..

Du har vel talt dem, hvad har du ellers lavet i al den tid..

gået frem og til bage, som vi gjorde førhen, foran en gummi automat..

Hvor der blev ved med at komme kørsel forbi..

Så kunne det sku være lige meget, og gik hjem, med et skuffet jern hængende mellem benene...

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for deleren. Jeg har ofte luret på hende og hun er da også i byen med jævne mellemrum. Det der har afholdt mig fra et besøg er, at hun ikke tilbyder megafransk. 

Din anmeldelse har dog øget min appetit. Jeg kan godt lide de lidt petite typer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JayMay skrev, for 7 timer siden:

@Mr1time Hvis du skulle vurdere ansigtet ift. billederne, hvordan stod det så på mål?

Derudover, har hun ægte bryster?

 

Mener at ansigt er tæt på, nu havde hun sovet for længe da jeg mødte hende, så hun havde ikke nået at dulle sig op. Bryster føltes bare som spidse ungpige bryster og var ikke vildt store, så tror ikke der er fyldt noget i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...