Hop til indhold

Sweetbailey

Featured Replies

Skrevet

Hende har jeg også været på ... Og fræk er hun. Kan klart anbefales 

Skrevet

Lejet værelse ... Samleje med

Skrevet

Jep, hun er seriøs.

Hun var med på alt vi havde aftalt, hun kan dog ikke rigtigt mere, når hun er kommet. :)

Pris og hvad vi havde aftalt, bliver mellem hende og mig. :)

Skrevet
Ravnen skrev, for 2 timer siden:

Jep, hun er seriøs.

Hun var med på alt vi havde aftalt, hun kan dog ikke rigtigt mere, når hun er kommet. :)

Pris og hvad vi havde aftalt, bliver mellem hende og mig. :)

havde stort set samme oplevelse med hende.

nok også derfor jeg generelt går efter de lidt ældre, da jeg er til længere sessioner. 

• 3 months later...
Skrevet

har haft besøg af hende, hun har nu skiftet navn på sd.  hun har været side 9 pige et par gange i eb men hun er virkelig virkelig god til det hun laver. Hun har været hos mig 5 gange alle gangene var det uden kondom og 1100 kr 

hun skulle ha penge til nye tusser og dem betaler jeg med glæde.

hun blir lidt svag når hun er komme men hun er en spinkel pige så hun skal bare varmes op efter første gang så er hun klar igen,  

Skrevet
Guest susu skrev, for 4 timer siden:

har haft besøg af hende, hun har nu skiftet navn på sd.  hun har været side 9 pige et par gange i eb men hun er virkelig virkelig god til det hun laver. Hun har været hos mig 5 gange alle gangene var det uden kondom og 1100 kr 

hun skulle ha penge til nye tusser og dem betaler jeg med glæde.

hun blir lidt svag når hun er komme men hun er en spinkel pige så hun skal bare varmes op efter første gang så er hun klar igen,  

Hvad hedder hun nu?

Skrevet

ja vilke være dejligt med det nye profil navn ;-)

EPO 

Skrevet
AlfaN skrev, den 28/8/2018 at 19:36:

Hun svarer ik mig. 

Nu er hun jo også en sugarbabe og ikke en GP. Mange sugarbabes vælger selv hvem de har lyst og ikke lyst til. Det er jo trods alt en form for dating

Skrevet
Gentleman Panda skrev, 1 time siden:

Nu er hun jo også en sugarbabe og ikke en GP. Mange sugarbabes vælger selv hvem de har lyst og ikke lyst til. Det er jo trods alt en form for dating

Min erfaring fra siden er at der er mere prostitution end dating derinde. 

Skrevet

Hvem hvad hvor???

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.