Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sting222

Hende har jeg også været på ... Og fræk er hun. Kan klart anbefales 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, hun er seriøs.

Hun var med på alt vi havde aftalt, hun kan dog ikke rigtigt mere, når hun er kommet. :)

Pris og hvad vi havde aftalt, bliver mellem hende og mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ravnen skrev, for 2 timer siden:

Jep, hun er seriøs.

Hun var med på alt vi havde aftalt, hun kan dog ikke rigtigt mere, når hun er kommet. :)

Pris og hvad vi havde aftalt, bliver mellem hende og mig. :)

havde stort set samme oplevelse med hende.

nok også derfor jeg generelt går efter de lidt ældre, da jeg er til længere sessioner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest susu

har haft besøg af hende, hun har nu skiftet navn på sd.  hun har været side 9 pige et par gange i eb men hun er virkelig virkelig god til det hun laver. Hun har været hos mig 5 gange alle gangene var det uden kondom og 1100 kr 

hun skulle ha penge til nye tusser og dem betaler jeg med glæde.

hun blir lidt svag når hun er komme men hun er en spinkel pige så hun skal bare varmes op efter første gang så er hun klar igen,  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest susu skrev, for 4 timer siden:

har haft besøg af hende, hun har nu skiftet navn på sd.  hun har været side 9 pige et par gange i eb men hun er virkelig virkelig god til det hun laver. Hun har været hos mig 5 gange alle gangene var det uden kondom og 1100 kr 

hun skulle ha penge til nye tusser og dem betaler jeg med glæde.

hun blir lidt svag når hun er komme men hun er en spinkel pige så hun skal bare varmes op efter første gang så er hun klar igen,  

Hvad hedder hun nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Panda skrev, 1 time siden:

Nu er hun jo også en sugarbabe og ikke en GP. Mange sugarbabes vælger selv hvem de har lyst og ikke lyst til. Det er jo trods alt en form for dating

Min erfaring fra siden er at der er mere prostitution end dating derinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...