AlfaN 2236 Skrevet 21. August, 2018 En af de få ting jeg ikke har fået prøvet endnu, er at opleve lesbisk, så er der nogle der har kendskab til GP'er der tilbyder en trekant, men hvor de også leger sammen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Undercover 137 Skrevet 21. August, 2018 @Amy hot med veninde.. Du kan selv prøve at søge på det.. De er på min bucket list bare rolig @Amy hot I slipper ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 21. August, 2018 AlfaN skrev, for 46 minutter siden: En af de få ting jeg ikke har fået prøvet endnu, er at opleve lesbisk, Må jeg så gætte på at du er en mand?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 21. August, 2018 Godt bud. Men er det super relevant? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 21. August, 2018 Undercover skrev, for 45 minutter siden: @Amy hot med veninde.. Du kan selv prøve at søge på det.. De er på min bucket list bare rolig @Amy hot I slipper ikke bliver bare hurtigt mega dyrt på Sexyclub. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 21. August, 2018 AlfaN skrev, for 8 minutter siden: bliver bare hurtigt mega dyrt på Sexyclub. Jamen hvis man maner det er man jo også velkommen til at finde 2 piger i byen der er villige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1083 Skrevet 21. August, 2018 Frække Tanja skrev, for 2 timer siden: Jamen hvis man maner det er man jo også velkommen til at finde 2 piger i byen der er villige Og de findes kan jeg love dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 21. August, 2018 SpankingSub skrev, for 1 minut siden: Og de findes kan jeg love dig Super dejligt du nemt finder det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1083 Skrevet 21. August, 2018 Frække Tanja skrev, for 4 minutter siden: Super dejligt du nemt finder det Sagde ikke det var nemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Undercover 137 Skrevet 21. August, 2018 AlfaN skrev, for 2 timer siden: bliver bare hurtigt mega dyrt på Sexyclub. Kender intet til priserne der, men @Amy hot kører nogle gange også privat 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 21. August, 2018 Frække Tanja skrev, for 3 timer siden: Jamen hvis man maner det er man jo også velkommen til at finde 2 piger i byen der er villige Dette emne er ikke for at diskutere dyr/billig pris. Men for at finde forslag til det jeg søger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 21. August, 2018 AlfaN skrev, for 6 minutter siden: Dette emne er ikke for at diskutere dyr/billig pris. Men for at finde forslag til det jeg søger. Ja da. Jeg startede ikke med at nævne pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 21. August, 2018 Frække Tanja skrev, for 1 minut siden: Ja da. Jeg startede ikke med at nævne pris Nej gjorde du ikke, men man kan nemt læse ud af din kommentar, hvad du mener om min holdning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 21. August, 2018 Der tager du grueligt fejl. Jeg elsker lesbisk. Den kommentar var slet ikke til dig det var til ham der syntes det var for dyrt på Sexyclub. Jeg synes bestemt det er dejligt med lesbisk og endnu bedre når en fyr vil deltage rigtig god dag til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 21. August, 2018 Frække Tanja skrev, for 3 minutter siden: Der tager du grueligt fejl. Jeg elsker lesbisk. Den kommentar var slet ikke til dig det var til ham der syntes det var for dyrt på Sexyclub. Jeg synes bestemt det er dejligt med lesbisk og endnu bedre når en fyr vil deltage rigtig god dag til dig Og det var præcis mig der syntes det var for dyrt på sexyclub. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 21. August, 2018 AlfaN skrev, for 23 minutter siden: Og det var præcis mig der syntes det var for dyrt på sexyclub. Ja men så var den jo ikke længere end jeg sagde du måtte finde noget billigere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amy hot 120 Skrevet 21. August, 2018 AlfaN skrev, for 9 timer siden: bliver bare hurtigt mega dyrt på Sexyclub. Det er ikke dyrt at have 2 smuke piger med ægte lisbisk men altså luksus piger er ikke billige 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 22. August, 2018 Seems Amy and Sisse have broren up. They Dont share an apartment anymore nor advertise that they are together. What a shame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amy hot 120 Skrevet 22. August, 2018 (edited) dongding skrev, for 10 minutter siden: Seems Amy and Sisse have broren up. They Dont share an apartment anymore nor advertise that they are together. What a shame Vi er sammen men i sexy clup men ikke privat/diskret .jeg har fået ny hygligere lejlighed for (privat/diskret) men man kan møde os på sexyclup Redigeret 22. August, 2018 af Amy hot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 22. August, 2018 Which is what I wrote. Sexyclub you mean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amy hot 120 Skrevet 22. August, 2018 dongding skrev, for 1 minut siden: Which is what I wrote. Sexyclub you mean Ja sexyclub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 22. August, 2018 Ikke flere bud på lesbisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Undercover 137 Skrevet 22. August, 2018 Amy hot skrev, for 2 timer siden: Vi er sammen men i sexy clup men ikke privat/diskret .jeg har fået ny hygligere lejlighed for (privat/diskret) men man kan møde os på sexyclup Øv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Axl Rose Skrevet 27. August, 2018 AlfaN skrev, den 21/8/2018 at 12:15: En af de få ting jeg ikke har fået prøvet endnu, er at opleve lesbisk, så er der nogle der har kendskab til GP'er der tilbyder en trekant, men hvor de også leger sammen? Lena og Mia... og der er intet tillæg, kun prisen for de to piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 28. August, 2018 Axl Rose skrev, for 8 timer siden: Lena og Mia... og der er intet tillæg, kun prisen for de to piger. Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg