Hop til indhold
Morgenbesøg

Thaimassage i Billund Området

Recommended Posts

Hejsa

det er muligt at få thai massage på Bredsten landevej 86 og 87 og Ballevej

men det er desværre mest lagengymnastik og extra ydelser de levere

Bredsten landevej 86 (Uhe) (bordel)

meget dårligt på trods af at der er flere piger på stedet

1times thai massage blev annonceret sidst i telefon til 600.- - første gang på stedet fandtes det slet ikke på menuen.

Bredsten landevej 87 (Uhe)(bordel)

thai massage prisen svinger mellem 300-400 for en time

men de "unge" 30-40år piger kan ikke give god massage.! de er der for extra ydelsen.

hvis Mai er der så skal jeg ud og have massage der (hun er en ældre kvinde på 50, som giver massage i bkk) hun kommer også i videbæk.

Ballevej 93 (ude på landevejen ved Bredsten)(bordel)

det er også en kvinde der er på stedet som foretrækker lagengymnastik

men hun giver en middelmådig massage.

meget dyrt med extra tilbud

(og en underlig accept af en times thai massage og så når man kommer til stedet i god tid bliver man fortalt at man ikke kan få en time men 15 min.. pga hun lukker klokken 16(hvor aftalen er))

jeg har i et par dage forsøgt at få kontakt til et andet TM sted i Billund men hun har vist lukket butikken

hun svarede på sms den første dag med "butik lukket idag" - men hun har ikke taget telefon endnu.

opdatering tilgår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hej

Har prøvet bredsten landevej 87 flere gange og der er muligt at få en god massage, har besøgt den samme pige flere gange og jeg fik hele pakken til 800kr. tror nok hun er i thailand nu :twisted:

men pigerne er ikke super unge og slanke så er det det man ønsker ikke der man skal køre hen.

har aldrig prøvet bredsten landevej 86 men jeg tror de arbejder sammen, det kunne jeg forstå på hende jeg har besøgt nogle gange.

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...