Hop til indhold
XHenrikX

Monica - Frederikshavn.

Recommended Posts

Langt om længe har jeg været på tur igen, - og er nu klar til at dele ud af min oplevelse til alle jer herinde.

Var her til aften ude for at besøge Monica i Frederikshavn,  - har ved flere lejligheder været på adressen ved andre piger, - uden nogensinde at blive skuffet mht. billedernes ægthed.

https://annoncelight.dk/showad/233057

Dog havde jeg en eller anden fornemmelse denne gang om at jeg måske ville blive skuffet. . . 

Hvor tog jeg fejl...

Billederne hvor hun poserer i sort corsage, samt det i hvide strømpebukser er efter min mening pretty much spot on ^_^

Skal ikke komme for meget ind på detaljerne om selve akten, - vil dog sige så meget at jeg heller ej blev skuffet her, - blev "færdig et godt stykke før tid, - simpelthen grundet hendes udseende samt villighed til bare at gi den gas, - og besluttede at resten af skejserne kunne hun bare beholde som "drikkepenge"

Hammer-sød tøs, - super køn efter min mening, - og har helt styr på det der lagen-gymnastik, - helt sikkert et besøg værd hvis man alligevel er oppe på disse kanter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Pudsigt nok var der en fake anmeldelse af hende tidligere i dag som hurtigt blev slettet, hvilket der så ikke ser ud til at skulle være grund til at oprette :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
James B skrev, for 1 time siden:

Tak for anmeldelsen.

Pudsigt nok var der en fake anmeldelse af hende tidligere i dag som hurtigt blev slettet, hvilket der så ikke ser ud til at skulle være grund til at oprette :)

Tænkte det samme ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...