Hop til indhold
aqunax

Gode råd til den første gang?

Recommended Posts

Hej alle!

Her i aften skal jeg mødes med en glædespige, som får lov at tage min mødom på denne front! Jeg både glæder mig og er skide nervøs, har ikke kunnet slappe af i dag. Jeg er måske en anelse nervøs for, at jeg ikke kan få rejsning.

har I nogle generelle råd og fifs til den første gang? Det behøver ikke kun omhandle den manglende rejsning, men bare alt! :) 

tak på forhånd!

Del dette indlæg


Link til indlæg
aqunax skrev, for 3 minutter siden:

Hej alle!

Her i aften skal jeg mødes med en glædespige, som får lov at tage min mødom på denne front! Jeg både glæder mig og er skide nervøs, har ikke kunnet slappe af i dag. Jeg er måske en anelse nervøs for, at jeg ikke kan få rejsning.

har I nogle generelle råd og fifs til den første gang? Det behøver ikke kun omhandle den manglende rejsning, men bare alt! :)

tak på forhånd!

Det bedste råd må være - Spring første gang over og gå direkte til gang 2. 

Nå spøg til side,. Der er skrevet en del tråde om emnet. Hvis du bruger søgefunktionen i højre hjørne skulle du nemt kunne finde gode råd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Det bedste råd må være - Spring første gang over og gå direkte til gang 2. 

Nå spøg til side,. Der er skrevet en del tråde om emnet. Hvis du bruger søgefunktionen i højre hjørne skulle du nemt kunne finde gode råd. 

Orv tak, den havde jeg ikke tjekket. :-) 

Liv skrev, for 4 minutter siden:

Fortæl hende, at det er din købesex-debut og at du er nervøs. Du kan også bede hende styre slagets gang. Held og lykke :) 

Det har jeg gjort - så jeg håber det bliver en god oplevelse. Og mange tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

STOP! Det er en meget dårlig idé. Det er simpelthen ikke en normal måde at udvikle sig på som menneske. Jeg synes vitterlig at det er synd, hvis første gang er med en person, der ikke er tiltrukket af dig og som er professionel. Jeg vil påstå, at det kan påvirke dit fremtidige forhold til kvinder, og din almindelige seksuelle udvikling. - Men derudover er den første gang noget som man vil huske resten af livet, det skal altså ikke være med et menneske, der først og fremmest er ude efter dine penge og med al respekt for de søde glædespiger. 

Eneste undtagelse er, hvis man af en eller anden årsag ikke kan tiltrække en kvinde, og hvis man ikke længere er helt ung (over 25-30 år), så tror jeg muligvis at det kan hjælpe en mand til at komme i gang med et mere afslappet forhold til kvinder, men ellers er det en meget dårlig idé. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 minutter siden:

STOP! Det er en meget dårlig idé. Det er simpelthen ikke en normal måde at udvikle sig på som menneske. Jeg synes vitterlig at det er synd, hvis første gang er med en person, der ikke er tiltrukket af dig og som er professionel. Jeg vil påstå, at det kan påvirke dit fremtidige forhold til kvinder, og din almindelige seksuelle udvikling. - Men derudover er den første gang noget som man vil huske resten af livet, det skal altså ikke være med et menneske, der først og fremmest er ude efter dine penge og med al respekt for de søde glædespiger. 

Eneste undtagelse er, hvis man af en eller anden årsag ikke kan tiltrække en kvinde, og hvis man ikke længere er helt ung (over 25-30 år), så tror jeg muligvis at det kan hjælpe en mand til at komme i gang med et mere afslappet forhold til kvinder, men ellers er det en meget dårlig idé. 

 

Stop selv! Manden skriver, det er hans købesex-debut. Og selv hvis det ikke var, så har vi utallige eksempler på jomfruers gode oplevelser hos glædespiger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Stop selv! Manden skriver, det er hans købesex-debut. Og selv hvis det ikke var, så har vi utallige eksempler på jomfruers gode oplevelser hos glædespiger :) 

Åh, hvis det er købesex-debut er der selvfølgelig noget andet, jeg lod mig nok forvirre af nervøsiteten. Men ellers fastholder jeg mit indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Jag tror alla varit lika nervös som dig första gången ;)

jag gjorde precis som Liv föreslog. Berättade att det var min köpesex-debut och att jag var lite nervös. Hennes svar var -”om du inte är nervös första gången, är du förmodligen psykopat” :biggrin: (här ville jag egentligen ha en skrattande smiley)

Hon läste situationen helt perfekt och tog kontroll över situationen...

Så mitt enkla råd är: Ge dig iväg, ta ett djups andetag och var ärlig.

Lycka till ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Mit råd er at du skal vælge en dansk pige, hvis ikke det allerede er tilfældet. Og ja som Liv skriver, fortæl pigen at det er dit første besøg hos en GP. 

God tur ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 12 minutter siden:

STOP! Det er en meget dårlig idé. Det er simpelthen ikke en normal måde at udvikle sig på som menneske. Jeg synes vitterlig at det er synd, hvis første gang er med en person, der ikke er tiltrukket af dig og som er professionel. Jeg vil påstå, at det kan påvirke dit fremtidige forhold til kvinder, og din almindelige seksuelle udvikling. - Men derudover er den første gang noget som man vil huske resten af livet, det skal altså ikke være med et menneske, der først og fremmest er ude efter dine penge og med al respekt for de søde glædespiger. 

Eneste undtagelse er, hvis man af en eller anden årsag ikke kan tiltrække en kvinde, og hvis man ikke længere er helt ung (over 25-30 år), så tror jeg muligvis at det kan hjælpe en mand til at komme i gang med et mere afslappet forhold til kvinder, men ellers er det en meget dårlig idé. 

 

Jeg er faktisk enig i budskabet, hvis hans formulering omkring mødom betyder første sex køb , og ikke første gang han skal dyrke sex.  Jeg har en del gange skrevet noget tilsvarende, at man skal tænke sig om, som du selv skriver første gang huskes for livet.  Man skal bestemt ej heller gøre det, fordi alle ens kammarater har fået deres seksuelle debut, eller at købesex skal da bare prøves lidt ligesom en tur i en radiobil 

Jeg havde selv en snak med en af mine sønner, hvor udgangspunktet var "Du skal selvfølgelig selv træffe valget, med råd er blot at du skal overveje følgende...."  Og selvfølgelig fortalte jeg ham også, at jeg ville have det helt ok, uagtet hvad han så valgte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
aqunax skrev, 1 time siden:

Hej alle!

Her i aften skal jeg mødes med en glædespige, som får lov at tage min mødom på denne front! Jeg både glæder mig og er skide nervøs, har ikke kunnet slappe af i dag. Jeg er måske en anelse nervøs for, at jeg ikke kan få rejsning.

har I nogle generelle råd og fifs til den første gang? Det behøver ikke kun omhandle den manglende rejsning, men bare alt! :)

tak på forhånd!

Fuld fart frem og på med "vanten".

De fleste af os har nok været som et espeløv. Men efter de første 5 gange, så hjælper det:P

Redigeret af Vendelbo773
Slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bing skrev, for 50 minutter siden:

Hej 

Mit råd er at du skal vælge en dansk pige, hvis ikke det allerede er tilfældet. Og ja som Liv skriver, fortæl pigen at det er dit første besøg hos en GP. 

God tur ;) 

Fedt logo Bing!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Liv skrev, 1 time siden:

Stop selv! Manden skriver, det er hans købesex-debut. Og selv hvis det ikke var, så har vi utallige eksempler på jomfruers gode oplevelser hos glædespiger :) 

Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen. Liv :wub: har altid ret! :lol: I hvert fald denne gang. Jeg havde selv min seksuelle debut med en glædespige. Det er mange årtier siden, men jeg husker det som var det i går, hun var skøn. Og jeg har altså ikke noget problem med kvinder, hverken de søde kærester jeg har haft og de søde glædespiger jeg har mødt. Så'deeet. :wub:

Redigeret af LastResort

Del dette indlæg


Link til indlæg
LastResort skrev, for 9 timer siden:

Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen. Liv :wub: har altid ret! :lol: I hvert fald denne gang. Jeg havde selv min seksuelle debut med en glædespige. Det er mange årtier siden, men jeg husker det som var det i går, hun var skøn. Og jeg har altså ikke noget problem med kvinder, hverken de søde kærester jeg har haft og de søde glædespiger jeg har mødt. Så'deeet. :wub:

Det drejer sig ikke om, hvorvidt oplevelsen har været god, det kan den jo godt have været, men... jeg tror at de fleste (heldigvis) ved, hvad jeg mener 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Finn1101 skrev, for 19 minutter siden:

Det drejer sig ikke om, hvorvidt oplevelsen har været god, det kan den jo godt have været, men... jeg tror at de fleste (heldigvis) ved, hvad jeg mener 

Nej, du påstår at det kan påvirke ens fremtidige forhold til kvinder, og ens almindelige seksuelle udvikling. Det forstod jeg skam godt, men det mener jeg er forkert, i hvert fald for mit vedkommende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Jeg må give dig ret Finn1101, og syntes selv at Liv burde stoppe. Og at Liv altid har ret, sikke noget vås !

Men det er min egen mening, og Liv har sin og det har hun ret til at have (No problem there).

Så er spørgsmålet : Tager man skade at købesex !?

Det er et rigtig godt spørgsmål, mange vil nok sige nej og fornægte den egentlige sandhed, da sandheden til tider er for hård at se i øjnene. Men mærker jeg efter hos mig selv, er jeg med årene blevet mere kold på det seksuelle plan. For der er ingen ægte kærlighed, ømhed eller som jeg kalder det - ægte interesse for min personlighed. Det er iskold forretning og ingen sex uden tusinder af kroner. 

Hvorfor bliver jeg så ved tænker du måske som læser!? Jo, fordi jeg er desværre er blevet købesex afhængig. Jeg ved godt, at der ikke er ægte kærlighed at hente derude, men pikken overtager kontrollen og hjernen slår fra. Når hormonerne tæsker løs inden i min krop og skriger " JEG VIL BARE HA SEX OG UDLØSNING NU!!"

Ja undskyld min direkte sandhed, men sådan er det hos mig og ingen kan modbevise otherwise.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang jeg var hos en GP bestilte kun blow. Måske var det en fordel, for så skulle jeg slet ikke præstere noget og kunne bare lade hende være aktiv. Og så fik jeg ligesom også set konceptet inden jeg kom tilbage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Angath skrev, for 10 timer siden:

fornægte den egentlige sandhed

Du mener DIN sandhed, ikke? Bare så vi ikke bliver foranlediget til at tro at du sidder med den absolutte sandhed.

Angath skrev, for 10 timer siden:

sikke noget vås

Du ignorerede fuldstænding min :lol: som var sat ind for at man skulle kunne se at det var gas. For det var det. Gas. Og det skal der sku også være plads til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 20/8/2018 at 19:22:

Åh, hvis det er købesex-debut er der selvfølgelig noget andet, jeg lod mig nok forvirre af nervøsiteten. Men ellers fastholder jeg mit indlæg. 

Jeg kan ikke helt beslutte mig for om det er vildt morsomt eller dybt sørgeligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, den 21/8/2018 at 06:29:

Jeg må give dig ret Finn1101, og syntes selv at Liv burde stoppe. Og at Liv altid har ret, sikke noget vås !

Men det er min egen mening, og Liv har sin og det har hun ret til at have (No problem there).

Så er spørgsmålet : Tager man skade at købesex !?

Det er et rigtig godt spørgsmål, mange vil nok sige nej og fornægte den egentlige sandhed, da sandheden til tider er for hård at se i øjnene. Men mærker jeg efter hos mig selv, er jeg med årene blevet mere kold på det seksuelle plan. For der er ingen ægte kærlighed, ømhed eller som jeg kalder det - ægte interesse for min personlighed. Det er iskold forretning og ingen sex uden tusinder af kroner. 

Hvorfor bliver jeg så ved tænker du måske som læser!? Jo, fordi jeg er desværre er blevet købesex afhængig. Jeg ved godt, at der ikke er ægte kærlighed at hente derude, men pikken overtager kontrollen og hjernen slår fra. Når hormonerne tæsker løs inden i min krop og skriger " JEG VIL BARE HA SEX OG UDLØSNING NU!!"

Ja undskyld min direkte sandhed, men sådan er det hos mig og ingen kan modbevise otherwise.

Bare fordi du har ladet dig blive afhængig af en GP betyder det jo ikke at alle er så dumme at gøre det. De nyder istedet for en skøn time i selskab med en dejlig pige og nix weiter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath
LastResort skrev, den ‎21‎-‎08‎-‎2018 at 16:46:

Du mener DIN sandhed, ikke? Bare så vi ikke bliver foranlediget til at tro at du sidder med den absolutte sandhed.

Jeg beklager min formulering, for du har selvfølgelig ret. Det er MIN sandhed, og for mennesker som er sårbare for at blive afhængig af sex. For det er et faktum, at nogle bliver sex afhængige. Men selvfølgelig, er vi mennesker forskellige - og nogle kan klare det bedre end andre.

 

AalborgLook skrev, den ‎22‎-‎08‎-‎2018 at 14:33:

Bare fordi du har ladet dig blive afhængig af en GP betyder det jo ikke at alle er så dumme at gøre det. De nyder istedet for en skøn time i selskab med en dejlig pige og nix weiter.

Til dig MR. Aalborglook, så lad være med at nedgøre mig ved at kalde mig dum, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 12 minutter siden:

Til dig MR. Aalborglook, så lad være med at nedgøre mig ved at kalde mig dum, tak.

Nå, er jeg nu pludselig "MR", bare fordi jeg kalder en spade for en spade...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath
AalborgLook skrev, for 5 minutter siden:

Nå, er jeg nu pludselig "MR", bare fordi jeg kalder en spade for en spade...

Fordi det er et person angreb, men du er sikkert den type - DER ER PISSE LIGEGLAD IKKE.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 29 minutter siden:

Fordi det er et person angreb, men du er sikkert den type - DER ER PISSE LIGEGLAD IKKE.

Hvis det var et person angreb havde jeg skrevet at du var dum, men det gjorde jeg jo ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
aqunax skrev, den 20/8/2018 at 19:01:

Hej alle!

Her i aften skal jeg mødes med en glædespige, som får lov at tage min mødom på denne front! Jeg både glæder mig og er skide nervøs, har ikke kunnet slappe af i dag. Jeg er måske en anelse nervøs for, at jeg ikke kan få rejsning.

har I nogle generelle råd og fifs til den første gang? Det behøver ikke kun omhandle den manglende rejsning, men bare alt! :)

tak på forhånd!

Nu er det nok for sent, men lige nogle gode råd:

1. Behandl din GP med respekt.

2. Køb en gave til hende, som du tror vil vække glæde.

3. Fortæl hende hvad du gerne vil have. Hun er jo ikke tankelæser.

4. Når seancen er slut; Sig tak for, at du måtte bruge hendes tid.

Min erfaring er, at hvis man behandler en GP med respekt og er taknemmelig, så kommer det tifolds igen.

God fornøjelse.

Vh

V.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...