Hop til indhold
Oldtimer

Sara - Schiffbrücke 56 - Flensburg

Recommended Posts

På min tur til Flensburg fik jeg, som håbet, lidt tid for mig selv; kun lidt, derfor blev besøget en pige på vejen.

Jeg havde forespurgt her på sitet, om der var nogle anbefalinger. Det var der, men jeg fulgte dem desværre ikke.

Jeg havde luret på nogle, hvis billeder så spændende ud og Schiffbrücke kommer man jo lige forbi. Jeg parkerede ved Phänomenta ved havnen og spadserede til adressen i det dejlige vejr.

Det var Sara, der åbnede...men...Billederne er nok af hende, men der har godtnok været en dygtig photoshopper indover. Alligevel tænkte jeg, hvorfor ikke? Sara fik sine penge, hun er ganske sød og jeg fik lov at benytte de sanitære faciliteter. Egentlig burde jeg være gået da, for ingen bruse mulighed, kun lidt etagevask.

Sara blev noget kønnere uden tøj på og jeg måtte røre stort set som jeg havde lyst. Sjovt nok præsenterede hun primært sit venstre bryst (det viste sig at det var det bryst kirurgen var sluppet bedst fra. Brystet var OK pænt, blødt, men med en meget hård kerne, Det andet var lidt mere slapt og ikke nær så pænt. Hun havde stive nipples (stort plus) og da vi blev horisontale gav hun fint fransk (med). Jeg er jo en sucker for at smage fisse, men her mødtes jeg af en ubehagelig lugt, så det blev ikke til noget. Den danske afdeling var også godkendt, så alt i alt ikke en oplevelser der nærmer sig top 50, men heller ikke den ringeste.

Sara er sød nok, men ikke lige en jeg vil opsøge igen.

Link: https://dk.sexnord.net/profile/25936

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 1 time siden:

På min tur til Flensburg fik jeg, som håbet, lidt tid for mig selv; kun lidt, derfor blev besøget en pige på vejen.

Jeg havde forespurgt her på sitet, om der var nogle anbefalinger. Det var der, men jeg fulgte dem desværre ikke.

Jeg havde luret på nogle, hvis billeder så spændende ud og Schiffbrücke kommer man jo lige forbi. Jeg parkerede ved Phänomenta ved havnen og spadserede til adressen i det dejlige vejr.

Det var Sara, der åbnede...men...Billederne er nok af hende, men der har godtnok været en dygtig photoshopper indover. Alligevel tænkte jeg, hvorfor ikke? Sara fik sine penge, hun er ganske sød og jeg fik lov at benytte de sanitære faciliteter. Egentlig burde jeg være gået da, for ingen bruse mulighed, kun lidt etagevask.

Sara blev noget kønnere uden tøj på og jeg måtte røre stort set som jeg havde lyst. Sjovt nok præsenterede hun primært sit venstre bryst (det viste sig at det var det bryst kirurgen var sluppet bedst fra. Brystet var OK pænt, blødt, men med en meget hård kerne, Det andet var lidt mere slapt og ikke nær så pænt. Hun havde stive nipples (stort plus) og da vi blev horisontale gav hun fint fransk (med). Jeg er jo en sucker for at smage fisse, men her mødtes jeg af en ubehagelig lugt, så det blev ikke til noget. Den danske afdeling var også godkendt, så alt i alt ikke en oplevelser der nærmer sig top 50, men heller ikke den ringeste.

Sara er sød nok, men ikke lige en jeg vil opsøge igen.

Link: https://dk.sexnord.net/profile/25936

Venligst OT

Hun siges at være ombygget, og ligner også en efter min mening.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det passe, at hun "skifter navn" en gang imellem? Jeg har i hvert fald mødt en, der svarer til beskrivelsen, på lige netop den adresse af to omgange men hvor hun hed noget forskelligt fra gang til gang. Jeg synes generelt, kvaliteten er bedre ved de andre døre i opgangen. Det kan dog også være jeg har været uheldig de gange jeg har været netop der. Jeg forstår dog ikke det med brusefaciliteterne, det plejer da at være en mulighed? Har dog ikke været der for nylig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...