Hop til indhold
MrLovaLova

Hvem der har været der før?

Recommended Posts

Hvordan har I det med at vide hvem det har besøgt pigen inden jer? Og kunne I af den årsag finde på at melde afbud?

Jeg selv havde en lidt "sjov" oplevelse for et par uger siden. Jeg havde bestilt en tid senere på dagen ved et kendt thai sted i Århus til en fuld pakke. På vej hjem fra arbejde kører jeg forbi, fordi den ligger på ruten hjemad, og kan så se en yngre person af anden etnisk herkomst komme ud fra klinikken, gå storgrinende hen til hans kammerater der holder i en BMW og venter og laver samleje bevægelser imens. 

Det skal ikke være en debat om politik, racisme, fordomme eller andet i den dur,  men jeg må indrømme der mistede jeg altså helt lysten til at besøge stedet så jeg meldte afbud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har altid været en før dig - med mindre at pigen er jomfru :D 

Jeg må indrømme at jeg ikke skænker det en tanke, for så kunne man jo ikke besøge pigerne og et eller andet sted vil jeg helst ikke vide det

Prøvede for mange får siden en klinik i Eskildsgade i København hvor man blev placeret i venterummet indtil det var ens tur - men det var altså et rum hvor alle kunderne sad, ikke specielt diskret. Den største aha-oplevelse der var så en der var slave (maskeret, nøgen med løg m.v. bundet op), han blev ført rundt i rummet og bundet op i hjørnet til en krog. Godt nok blev gæsterne spurgt om vi havde noget imod det, men det var ligesom om at diskretionen var smuttet i forvejen, så det kunne være ligegyldigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 12 minutter siden:

.....  men jeg må indrømme der mistede jeg altså helt lysten til at besøge stedet så jeg meldte afbud.

Hvorfor mistede du lysten? Fordi hun havde været sammen med en anden eller? Du havde vel selv bestilt tid med det samme for øje?

Hvis man sørger for at gå i bad mellem gæsterne, skylle mund, lagt rent på sengen og lige åbnet et vindue så er man et langt stykke......det gør jeg i hvert fald og så selvfølgelig sørger for at der er ikke ligger 2 aftaler klods op af hinanden.

Kan godt se at de kan være svært på "fabrikkerne" og der kunne man måske godt tænke sit. Men som sagt det er en del af gamet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 12 minutter siden:

Hvordan har I det med at vide hvem det har besøgt pigen inden jer? Og kunne I af den årsag finde på at melde afbud?

Jeg selv havde en lidt "sjov" oplevelse for et par uger siden. Jeg havde bestilt en tid senere på dagen ved et kendt thai sted i Århus til en fuld pakke. På vej hjem fra arbejde kører jeg forbi, fordi den ligger på ruten hjemad, og kan så se en yngre person af anden etnisk herkomst komme ud fra klinikken, gå storgrinende hen til hans kammerater der holder i en BMW og venter og laver samleje bevægelser imens. 

Det skal ikke være en debat om politik, racisme, fordomme eller andet i den dur,  men jeg må indrømme der mistede jeg altså helt lysten til at besøge stedet så jeg meldte afbud.

hvis pigen er en man holder rigtig af,har god kemi med

er det lidt øv andre også besøger hende.

men i det her game er det jo spille reglerne på godt og ondt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke pga renlighed eller noget i den dur, eller fordi jeg holder af pigen og ikke vil have andre skal besøge hende, jeg kender udemærket til gamet og ved hvordan det foregår.

jeg har endda engang forsøgt at lave high five til en mand der kom ud fra en GP hvor jeg var på vej ind ( han ville nu vist bare helst være fri? )

Situationen jeg beskrev var nok bare mere at jeg ikke havde lyst til at være den næste efter vedkommende. Jeg er langtfra sart, men det kunne jeg bare mærke med mig selv jeg ikke havde lyst til, og ville høre om der var andre der havde prøvet noget lignende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Det er derfor man skal som glædespige skal vælge et sted med diskret indgang, underjordisk garage til fyrens firmabil og en bagdør som han kan snige sig ud af og komme ud fra en port 200 mtr længere henne af gaden.

Er det fordi det var en udlænding der trådte ud af døren at du meldte fra ?

Havde det været tykke Ib med de manglende bisser der trådte ud på gaden og storsmilede hel vejen op og Kongens Nytorv, så havde det vel nok set anderledes ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man gerne vil helbrede sig selv og stoppe med at besøge prostituerede, skal man bare stille sin bil foran et bordel: Sæt et kamera i forruden og lad det køre i en fire timers tid. Herefter kommer du tilbage til bilen, og tager hjem og ser filmen. Herefter kan du forhøje din pensionsopsparing eller købe en ny bil ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan da godt forstå hans følelser , en ting er at vide der var en og en anden ting at den person man ser måske har en attitude som har at man absolut ikke føler behov for at være sammen med pigen . 

så jo ,der er også typer som får det til at vende i mig , når jeg tænker på dem at de har besøgt nogle som jeg holder af . 

det har intet med rasisme men type og opførelse . ikke alting er godt at vide . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg er bedøvende ligeglad med hvem der har været der før mig,hvis bare ikke brusekabinen er knastør når jeg ankommerB)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg så kun sjældent mødt nogen på vej ud, eller på gaden hvor de lyste ud af adfærden, at man kom derfra hvor jeg skulle ind.  Jeg ville lyve hvis jeg sagde "jeg er fucking ligeglad med hvem pigen i øvrigt har dyrket sex med"  Det fede er så, at det ved jeg heldigvis ikke. 

Jeg har på et tidspunkt haft et kærestelignende forhold til en GP. Der var dage hvor jeg var tilstede, sad i den anden ende af stedet og kunne arbejde, når hun havde gæster.  Selvfølgelig var jeg lidt nysgerrig, meenn efter moden overvejelse kiggede jeg aldrig diskret ud af vinduet for at se, hvordan gæsten så ud.  Et eller andet sted, har vi vel alle nogen typer eller nogle kroppe som vi finder "klamme".   Den risiko turde jeg ikke løbe  :lol:  Derimod havde jeg det fint med, at være der, sludre forretning med hende og hvordan gik dagen, klarede ham den nerviøse det så alligevel osv osv.

Jeg tror der er forskel på at vide at selvfølgelig har der været en del andre før mig, og så blive konfronteret med personerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Hvordan har I det med at vide hvem det har besøgt pigen inden jer? Og kunne I af den årsag finde på at melde afbud?

Jeg selv havde en lidt "sjov" oplevelse for et par uger siden. Jeg havde bestilt en tid senere på dagen ved et kendt thai sted i Århus til en fuld pakke. På vej hjem fra arbejde kører jeg forbi, fordi den ligger på ruten hjemad, og kan så se en yngre person af anden etnisk herkomst komme ud fra klinikken, gå storgrinende hen til hans kammerater der holder i en BMW og venter og laver samleje bevægelser imens. 

Det skal ikke være en debat om politik, racisme, fordomme eller andet i den dur,  men jeg må indrømme der mistede jeg altså helt lysten til at besøge stedet så jeg meldte afbud.

Jeg kan udemærket følge dig.

Jeg har af samme grund altid tilstræbt, at få dagens første tid.

Vh

V.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 1 time siden:

Hvis man gerne vil helbrede sig selv og stoppe med at besøge prostituerede, skal man bare stille sin bil foran et bordel: Sæt et kamera i forruden og lad det køre i en fire timers tid. Herefter kommer du tilbage til bilen, og tager hjem og ser filmen. Herefter kan du forhøje din pensionsopsparing eller købe en ny bil ;)  

Kender du Thomas Hartman og noget med VB.

Eller har du prøvet det? Jeg tror du har meget ret faktisk. Så kan man jo nøjes med lækker massage og bede damen om at vaske hænder haha

på lur...

Redigeret af Hartmanxse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
Vendelbo773 skrev, for 25 minutter siden:

Jeg kan udemærket følge dig.

Jeg har af samme grund altid tilstræbt, at få dagens første tid.

Vh

V.

Enig det er en god ide at få dagens første tid, kommer man sidst på dagen og der har været ti andre før, kan man godt risikere at kvinden virker noget udkørt, og det kan komme til at virke som samlebåndsarbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Madame Illona skrev, for 3 minutter siden:

Hvis der er varme i gulvet så er den tør ;)

Så må den vist være skruet godt op,hvis den når forhæng eller glaslåge samtidig.

Så er det godt man er i besiddelse af et tykt lag beskyttende hård hud under fødderne til at klare de glohede fliser:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 3 minutter siden:

Så må den vist være skruet godt op,hvis den når forhæng eller glaslåge samtidig.

Så er det godt man er i besiddelse af et tykt lag beskyttende hård hud under fødderne til at klare de glohede fliser:P

Ja det er fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg

I princippet er jeg ligeglad, også hvis jeg ser personen på parkeringspladsen eller lignende. Har dog mistet lysten en gang. Var blevet lukket ind og sad i et venteværelse, mens pigen fik lukket forrige gæst ud. Stedet var lyt og jeg kunne høre deres afsluttende samtale. Intet slemt eller noget, men at der kom stemmer på, gjorde at jeg ikke kunne præstere helt som jeg ville. Spøjst som kroppen/hjernen kan spille en et puds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Du må godt nok være sart, hvis du mistede lysten kun på grund af det. Naturligvis har pigen knaldet med andre før dig. Det er jo hendes job. Dette burde ikke komme bag på nogen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 2 minutter siden:

Du må godt nok være sart, hvis du mistede lysten kun på grund af det. Naturligvis har pigen knaldet med andre før dig. Det er jo hendes job. Dette burde ikke komme bag på nogen. 

Tror heller ikke det kommer bag nogen og som jeg skrev, sy es jeg det er sjovt som kroppen og hjernen kan spille end et puds. Men vi kan jo ikke alle være så liderlige som dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Elprebsi skrev, for 8 minutter siden:

Tror heller ikke det kommer bag nogen og som jeg skrev, sy es jeg det er sjovt som kroppen og hjernen kan spille end et puds. Men vi kan jo ikke alle være så liderlige som dig ;-)

Jeg kan heller ikke lide det faktum, at den GP jeg skal være sammen er blevet gennemboret af rigtige mange andre. Men sådan er det desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
liderlig-dreng skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan heller ikke lide det faktum, at den GP jeg skal være sammen er blevet gennemboret af rigtige mange andre. Men sådan er det desværre.

Hun kan måske heller ikke lide det faktum, at den fyr hun skal kneppes af, kun kan bidrage med erfaringer fra købesex desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For dævlen da. 5 årtier på 5 kontinenter (Afrika og Antarktis mangler). Jeg er sgu da nok "hole buddies" med den kvarte jordklode.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Vendelbo773 skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan udemærket følge dig.

Jeg har af samme grund altid tilstræbt, at få dagens første tid.

Vh

V.

Dagens første "tid" kl. 8.00. Og hun havde sidste gæst kl. 02.00.....

En fisse bliver da ik mindre brugt af, at der går 6 timer mellem besøgende. 

Hvis pigen knalder 4 mænd i løbet af 24 timer. 

Hvem er så døgnets første mand ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Slemme Line skrev, for 8 timer siden:

Dagens første "tid" kl. 8.00. Og hun havde sidste gæst kl. 02.00.....

En fisse bliver da ik mindre brugt af, at der går 6 timer mellem besøgende. 

Hvis pigen knalder 4 mænd i løbet af 24 timer. 

Hvem er så døgnets første mand ?

Ja, nogle har åbningstider fra 08.00 til 02.00. Specielt udenlandske.

Men nogen, der har de beskrevne åbningstider besøger jeg så ikke.

Jeg har  kun besøgt  danske, der arbejder under rimelige og ordnede forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...