Hop til indhold

Recommended Posts

Alcacer skrev, for 16 minutter siden:

Hvorfor ikke bare skrive til stedet og spørge? De ved det sikkert... 

Jeg tager ned og kigger;) opdatere til folket efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været inde og lurer. Hun havde lige fået ny igår. Jeg synes ikke hun var særlig lækker. Hun havde et meget rundt ansigt, først troede jeg hun var buttet, men da jeg fik kigget nærmere efter tror jeg faktisk ikke hun var det. Jeg så hende ikke uden tøj, da jeg valgte den sikre tur med gib. Selvom gib er oppe i årene, så ligner hun jo stadig en på 30-32. Og så når hun lige gør lidt ud af sig selv, så hun faktisk ret fræk. Hun ved hvad der virker, det eneste minus er at man begynder og fornemme “skuespillet”  man kan godt mærke hun har været igang længe, og nok ikk “nyder” det på samme måde mere. Men kan man se ud over det, så er hun virkelig service minded og ved som sagt hvad hun laver. 

En lille service info så kommer mint først tilbage efter nytår, så der er lange udsigter til hende der savner hende. Og Nadia den unge ok lækre hun er stoppet helt. 

Så er vi vidst opdateret på pp det næste stykke tid folkens;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
krillss skrev, 1 time siden:

Så har jeg været inde og lurer. Hun havde lige fået ny igår. Jeg synes ikke hun var særlig lækker. Hun havde et meget rundt ansigt, først troede jeg hun var buttet, men da jeg fik kigget nærmere efter tror jeg faktisk ikke hun var det. Jeg så hende ikke uden tøj, da jeg valgte den sikre tur med gib. Selvom gib er oppe i årene, så ligner hun jo stadig en på 30-32. Og så når hun lige gør lidt ud af sig selv, så hun faktisk ret fræk. Hun ved hvad der virker, det eneste minus er at man begynder og fornemme “skuespillet”  man kan godt mærke hun har været igang længe, og nok ikk “nyder” det på samme måde mere. Men kan man se ud over det, så er hun virkelig service minded og ved som sagt hvad hun laver. 

En lille service info så kommer mint først tilbage efter nytår, så der er lange udsigter til hende der savner hende. Og Nadia den unge ok lækre hun er stoppet helt. 

Så er vi vidst opdateret på pp det næste stykke tid folkens;) 

tak for info om Mint ...hun ligger energi i det som man ikke oplever så ofte i danmark ... 

hun er helt på højde med S i vejle .... 

 

Nadia er stoppet helt. ?  så har det nok kunne betale sig at få lavet de nye babser. ;)  

jeg havde fornøjelsen af hende et par gange for 3 uger siden.....  da var hun ikke stoppe helt  :P 

 

men det er da lidt øv... 

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja mint er en dejlig pige, hun er ihvertfald rigtig sød. Synes S er lidt mere fræk:D 

som jeg kunne forstå det på gib. Hun er jo ikke altid lige let og forstå:D

jeg fik aldrig prøvet Nadia, det jeg lidt træt af, synes faktisk hun var lækker! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
krillss skrev, for 1 time siden:

Så har jeg været inde og lurer. Hun havde lige fået ny igår. Jeg synes ikke hun var særlig lækker. Hun havde et meget rundt ansigt, først troede jeg hun var buttet, men da jeg fik kigget nærmere efter tror jeg faktisk ikke hun var det. Jeg så hende ikke uden tøj, da jeg valgte den sikre tur med gib. Selvom gib er oppe i årene, så ligner hun jo stadig en på 30-32. Og så når hun lige gør lidt ud af sig selv, så hun faktisk ret fræk. Hun ved hvad der virker, det eneste minus er at man begynder og fornemme “skuespillet”  man kan godt mærke hun har været igang længe, og nok ikk “nyder” det på samme måde mere. Men kan man se ud over det, så er hun virkelig service minded og ved som sagt hvad hun laver. 

En lille service info så kommer mint først tilbage efter nytår, så der er lange udsigter til dem der savner hende. Og Nadia den unge ok lækre hun er stoppet helt. 

Så er vi vidst opdateret på pp det næste stykke tid folkens;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
krillss skrev, for 52 minutter siden:

Ja mint er en dejlig pige, hun er ihvertfald rigtig sød. Synes S er lidt mere fræk:D 

som jeg kunne forstå det på gib. Hun er jo ikke altid lige let og forstå:D

jeg fik aldrig prøvet Nadia, det jeg lidt træt af, synes faktisk hun var lækker! 

helt sikkert S er mere fræk .... men mint har en go energi ....

 

tillykke Krillss så fik du lige lavet 3 extra indlæg ..... ;) hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 12 minutter siden:

helt sikkert S er mere fræk .... men mint har en go energi ....

 

tillykke Krillss så fik du lige lavet 3 extra indlæg ..... ;) hehe

Haha ja jeg ved ikk lige hvad der skete:D 

apropos S, ved du noget? Så vidt jeg ved er hun der ikke nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...