Hop til indhold
Big3lover

Jenny - Latina med GG-bryster

Recommended Posts

Så fik jeg aflagt et besøg hos dejlige Jenny....https://annoncelight.dk/showad/256245.

WOW!!!....en kvinde med stort K. Meget retvisende billeder....faktisk mere timeglasfigur, et par ægte faste kæmpebryster og et bagparti som slår alle forventninger :P. Hun er smuk....virkelig smuk, og så er hun rigtig sød og imødekommende. Det er 10/10 på det hele, hvis man er til en mulat kvinde med ekstreme former. Taler flydende dansk.

Jeg tog en hurtig tur......og den blev hurtig. Fuldstændigt umuligt at holde sig tilbage, da selve akten også var langt over middel. Hun ridder som en drøm, og så med de store bryster dinglende rundt i ansigtet. Røven kørte op og ned samtidig med at hun cirklede med underlivet. Dernæst bagfra....og sikke en udsigt.....jeg blev fuldstændigt tømt. Jeg nåede kun lige at få det sidste tøj af inden hun kom hen og gav mig et ordenligt kram og tog fat i kalorius. Fik rigtig lov til at nyde hendes bløde velformede krop forfra og bagfra inden vi røg i sengen. Perfekt start....100% indlevning....perfekt afslutning.

@Røvslikker havde sgu ret.....Husk vitaminpille og drik rigeligt, for det får man sgu brug for :D. (Efterlysninger Jylland - "Viborg - ÆGTE GG SKÅL"). En klar anbefaling skal hun ha', for hun har virkelig klasse. Hun oplyste at hun vil være i Odense i ca. 14 dage endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 20/8/2018 at 00:15:

Så fik jeg aflagt et besøg hos dejlige Jenny....https://annoncelight.dk/showad/256245.

WOW!!!....en kvinde med stort K. Meget retvisende billeder....faktisk mere timeglasfigur, et par ægte faste kæmpebryster og et bagparti som slår alle forventninger :P. Hun er smuk....virkelig smuk, og så er hun rigtig sød og imødekommende. Det er 10/10 på det hele, hvis man er til en mulat kvinde med ekstreme former. Taler flydende dansk.

Jeg tog en hurtig tur......og den blev hurtig. Fuldstændigt umuligt at holde sig tilbage, da selve akten også var langt over middel. Hun ridder som en drøm, og så med de store bryster dinglende rundt i ansigtet. Røven kørte op og ned samtidig med at hun cirklede med underlivet. Dernæst bagfra....og sikke en udsigt.....jeg blev fuldstændigt tømt. Jeg nåede kun lige at få det sidste tøj af inden hun kom hen og gav mig et ordenligt kram og tog fat i kalorius. Fik rigtig lov til at nyde hendes bløde velformede krop forfra og bagfra inden vi røg i sengen. Perfekt start....100% indlevning....perfekt afslutning.

@Røvslikker havde sgu ret.....Husk vitaminpille og drik rigeligt, for det får man sgu brug for :D. (Efterlysninger Jylland - "Viborg - ÆGTE GG SKÅL"). En klar anbefaling skal hun ha', for hun har virkelig klasse. Hun oplyste at hun vil være i Odense i ca. 14 dage endnu.

God beretning Big3lover, ved du om hun kysser(med tungen)

Overvejer stærkt at aflægge hende et besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hommage skrev, den 23/8/2018 at 11:44:

God beretning Big3lover, ved du om hun kysser(med tungen)

Overvejer stærkt at aflægge hende et besøg

Det ved jeg desværre ikke. Men hun er utrolig nærværende og småkyssede mig lidt på halsen mens hun red mig. Så jeg tænker hvis man tager en halv time måske og spørger pænt, så tror jeg chancerne er gode.....dog uden at jeg vil hænges op på det :rolleyes:.

Hun skriver og taler dansk rigtig godt, så du kan sagtens spørge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hjemme igen fra en rigtig god oplevelse. Jeny er virkelig smuk, og hendes krop er virkelig lækker, hvis man er til kvinder med former. Der sidder hvor de skal.. Giver sig tid, indlevende og smilende. 

Kan klart anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vallo skrev, for 2 timer siden:

Hjemme igen fra en rigtig god oplevelse. Jeny er virkelig smuk, og hendes krop er virkelig lækker, hvis man er til kvinder med former. Der sidder hvor de skal.. Giver sig tid, indlevende og smilende. 

Kan klart anbefales

Jamen velkommen i "klubben" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vallo skrev, for 20 timer siden:

Odense indtil fredag.

Ja indtil fredag.....dvs. hendes sidste dag er torsdag....fik bekræftet igår, da jeg besøgte hende for 3. gang ;) 

Det er ganske vist nogle korte besøg......til gengæld er de i topklasse :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hun kommer snart igen ;). Hun fortalte at hun skulle en tur til Herning, derefter Viborg.....og så ville hun nok komme til Odense igen. Så det må vi da håbe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Jenny i Herning, det var en lejlighed i Gullestrup, i værelset var der kun en seng med et plettet lagen på, ikke nogen knagerække eller stol man kunne anbringe sit tøj på.

Jeg kan bekræfte at hun ikke er kvinden på billederne i annoncen, hun er mere moulat typen end latino typpen, hendes bryster er store faste og dejlige runde, ikke lange som hende på billedet, men hun har ikke samme timeglas figur,er lidt trin om maven med strækmærker.

Jeg spurgte hvad hun skulle have for en halv time, 800 var svaret, jeg spurgte om jeg måtte komme 2 gange, det var ok med hende. 

Hun startede med et blowjob imens jeg kærtegnede hendes dejlige bryster, der efter red mig og hun kunne noget frækt med underlivet som jeg kun har oplevet thaier praktisere, så der gik ikke længe inden jeg kom. Der efter slikkede jeg hendes glatbarberede fisse, hvor efter jeg kneppede hende i missionærstilling til sidst spillede hun min pik til jeg kom ud overhendes bryster.

Det var sådan en oplevelse med lidt blandede følelser, tror ikke jeg kommer igen, selv om hun var meget sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Big3lover skrev, for 22 timer siden:

Så er hun tilbage i Odense :D....https://annoncelight.dk/showad/268356

Glæder mig for vildt til at blive redet igennem med hendes store gyngende bryster i ansigtet :P

Ved du hvor hun opholder sig henne mester?

Smid mig gerne en PB..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter12 skrev, for 7 timer siden:

Er da også interesseret i at vide hvor hun holder til. Gerne PB.

Passer billederne nogenlunde?:-P

Nej billeder passer ikke bortset fra at brysterne ligner meget godt. Hun er en meget smuk og sexet mulat (omkring 1.70 høj) med timeglasfigur og god fylde de rigtig steder. Sort glat hår.

Man kan bare sende en sms og spørge om adressen. Hun skriver og taler dansk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...