Hop til indhold
Ray Hollis

Nati, Kolding

Recommended Posts

Jeg besøgte hende i Århus her i sommer. Superfransk og græsk.

Hun er sød, og jeg synes hun sutter super godt. Kunne næsten finde på at nøjes med BJ en anden gang.

Græsk i 2 stillinger, og det var også rigtigt godt. Hun havde lige været hjemme på ferie, så det var længe siden hun havde fået den bagi, fortalte hun. Hun så lidt sjov ud i ansigtet, lige da den gled ind, men forsikrede mig om at alt var ok.

Jeg kunne sagtens igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrJolly skrev, den 21/8/2018 at 10:12:

Jeg kan kun give dig ret. Besøgte hende for et par måneder siden i Århus. Rigtig dejlig pige.

variomaster skrev, den 21/8/2018 at 11:56:

Jeg besøgte hende i Århus her i sommer. Superfransk og græsk.

Hun er sød, og jeg synes hun sutter super godt. Kunne næsten finde på at nøjes med BJ en anden gang.

Græsk i 2 stillinger, og det var også rigtigt godt. Hun havde lige været hjemme på ferie, så det var længe siden hun havde fået den bagi, fortalte hun. Hun så lidt sjov ud i ansigtet, lige da den gled ind, men forsikrede mig om at alt var ok.

Jeg kunne sagtens igen.

Thank you :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen. 

Bestemt pengene værd :)

dog ikke en jeg vil besøge igen, der er mange andre piger som frister lidt mere. 

Nati er sød, charmerende og en ganske fræk pige. 

En anbefaling herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest flinkmand
Nati_26 skrev, den ‎17‎-‎09‎-‎2018 at 09:17:

Thank you :)

Wauw - jeg besøgte hende i formiddag, og jeg må sige - fantastisk smuk, sød og venlig pige. Dejligt væsen og så var hun samtidig tilpas fræk til at det blev en rigtig dejlig oplevelse.

Bestiller gerne en ny tid på fredag - tak Nati - du er dejlig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
flinkmand skrev, for 12 minutter siden:

Wauw - jeg besøgte hende i formiddag, og jeg må sige - fantastisk smuk, sød og venlig pige. Dejligt væsen og så var hun samtidig tilpas fræk til at det blev en rigtig dejlig oplevelse.

Bestiller gerne en ny tid på fredag - tak Nati - du er dejlig:)

Thank you and see you soon darling :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...