Hop til indhold
en gang imellem

Hjælp med en højere standard i Flensborg !!

Recommended Posts

Jeg synes det vil være godt her i forumet, at kunne få nogle gode anmeldelser/negative oplevelser fra flensborg.

Flensborg var før i tiden et godt sted at komme, men der er vist efterhånden kommet en del "krejlere" til - hvis vi her igennem kan få lidt luget ud, vil det være godt. Som jeg forstår det, er det hovedsageligt danskere der er kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gode erfaringer med Engelburg, er kun sjældent blevet skuffet.

Desværre er det oplyste fastnet nummer til en telefonsvarer.

En del af pigerne annoncerer dog også på Fairgirls og Sexnord og da ofte med et mobil no.

Vi har alle forskellige preferrancer; men læs på siderne her og på Engelsburgs gæstebog.

Piger jeg personligt kan anbefale er: Jessika, Vivian, Linda, Julia og Lisa.

Der er uden tvivl flere der hører til på A-kæden; men jeg har jo ikke besøgt alle.

På det sidste har der været kritik af informationsnivauvået hos Engelsburg, jeg mener ikke det er dårligere end andre steder, at holde styr på de piger er sikkert som at styre end sæk lopper.

God fornøjelse.

Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har igen været heldig på Feldstraße 18 , var idag på besøg hos Linda fra spanien.

Helt igennem GFE :D hun forlader desværre stedet sidst på ugen.

Hun har et lidt brugt ansigt men en lækker krop.

http://sexnord.net/profile/6479/Flensburg/Linda

Jeg skriver at jeg igen har været heldig fordi jeg har læst en del negativt om nogle af de piger der har været der, de gange jeg har været der har det altid været godt (kan man desværre ikke sige om alle steder i flensborg.

skala godt 10 skidt 1

Adresse...............pigen / sex / stedet

Feldstraße 18.......7 / 9 / 6

Hafermarkt 2........ 7 / 5 / 5

Waldstr. 3 .......... 8 / 8 / 7

Ballastbrücke 31 a. 7 / 7 / 7

Batteri str 3 ........ 4 / 4 / 3

Junkerhohlweg 14.. 6 / 5 / 5

Finkenstrasse 6..... 8 / 7 / 7

Karaktererne jeg har givet er min egen personlige mening og er gældende for den pige der var på stedet da jeg besøgte det.

Karakter for stedet er givet ud fra om indgangen er diskret, om huset lyser langt væk af bordel og om stedet er rent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Gode karakterer du har givet asp73 ligger tæt på mine oplevelser mit favorit sted er finkenstrasse 6

jeg tvivler dog på En Gang Imellem at det er danskerne der er i flertal der nok flest tyskere.

M.V.H knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...