Hop til indhold

Recommended Posts

Kinnare kan jeg også godt anbefale ... men beslut dig for hvor meget du vil ha for når du ligger der og bliver drillet og tirret sååååh løber liderligheden let af med dig og du kan let betale rigtig meget mere for den fulde pakke end hvis du aftale det i forvejen. De kører et fast tilbud med 700 for en time og det er et godt udgangspunkt for resten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
bifyr71 skrev, for 3 timer siden:

Kinnare kan jeg også godt anbefale ... men beslut dig for hvor meget du vil ha for når du ligger der og bliver drillet og tirret sååååh løber liderligheden let af med dig og du kan let betale rigtig meget mere for den fulde pakke end hvis du aftale det i forvejen. De kører et fast tilbud med 700 for en time og det er et godt udgangspunkt for resten. 

Jeg har også haft god fornøjelse af Kinnarees tilbud, men korrekt - jeg har prøvet at lægge 1.000 oveni for 5 minutters sex ;) Det sker ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har også haft god fornøjelse af Kinnarees tilbud, men korrekt - jeg har prøvet at lægge 1.000 oveni for 5 minutters sex ;) Det sker ikke igen.

Lige netop... da jeg gik derfra .. 40 minutters B2B m. Nuru gel - upåklageligt ... og så 1000 oveni .. 5 minutter ... og vupti ... 45 minutter og 1.700,- ! Det kan planlægges lidt bedre - men samme oplevelse hos Zen i Taastrup, Dokkun i Glostrup. Man skal bare gøre sig lidt klart hvad man vil og så få det hele i en samlet pris. B2B bliver ofte lidt bedre hvis pigen som udgangspunkt ved at det er fuld pakke (min erfaring).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
Borende X skrev, den 19/8/2018 at 19:30:

Trine Tease tilbyder det også på Mon Cherie.

Hvad koster det hos Trine ?

Jeg vil så langt foretrække en dansk pige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

jeg tror , nej ved du får mere for pengene nuru og sex i kombi hos Trine end end hos kinaree, læs lige sniper 123 indlæg....Kinaree er et fint sted ingen tvivl om det, men Trine er lige i min optik flere takker bedre...

 

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

jeg tror , nej ved du får mere for pengene nuru og sex i kombi hos Trine end end hos kinaree, læs lige sniper 123 indlæg....Kinaree er et fint sted ingen tvivl om det, men Trine er lige i min optik flere takker bedre...

 

vh

Alko

...det er Trine på mange, mange, mange måder.... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
nicegent2 skrev, for 2 timer siden:

Hvad koster det hos Trine ?

Jeg vil så langt foretrække en dansk pige :-)

Syns dus kal kontakte hende, du slavregne med at købe en time og du kan sikkert bruge mere tid med hende, hun er unik...

bh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 3 timer siden:

Hvad koster det hos Trine ?

 

Det nemmeste ville være at spørge hende selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...