Hop til indhold
Nikolaj K

Nogen som har besøgt Saga fra Romantica?

Recommended Posts

Ja, overskriften siger vel det meste :)

Men er der nogen af jer, som har besøgt Saga nede hos Romantica? I så fald hvad har jeres oplevelser været? (Svar gerne med mere end enstavelsesord :))

Jeg spørger fordi, jeg planlægger et besøg da hun ser hamrende fræk ud og hendes beskrivelse omkring kysseri er lige til at smelte over. Jeg har desværre bare brændt nallerne nogle gange et par forskellige steder, så derfor dette opslag, hvor jeg spørger jer til råds :)

http://romantica.dk/profil.php?id=62

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj K skrev, for 6 minutter siden:

Ja, overskriften siger vel det meste :)

Men er der nogen af jer, som har besøgt Saga nede hos Romantica? I så fald hvad har jeres oplevelser været? (Svar gerne med mere end enstavelsesord :))

Jeg spørger fordi, jeg planlægger et besøg da hun ser hamrende fræk ud og hendes beskrivelse omkring kysseri er lige til at smelte over. Jeg har desværre bare brændt nallerne nogle gange et par forskellige steder, så derfor dette opslag, hvor jeg spørger jer til råds :)

http://romantica.dk/profil.php?id=62

Hun og en veninde har af flere omgange været i Nordjylland (tror jeg det var) så måske der ligger noget om hende i denne kategori ;) Men som @Claesen skriver så kan du også bare søge herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 23 minutter siden:

Hun og en veninde har af flere omgange været i Nordjylland (tror jeg det var) så måske der ligger noget om hende i denne kategori ;) Men som @Claesen skriver så kan du også bare søge herinde. 

Jeg oplever det bare som om, der er flere Saga’er rundt omkring ... men det kan slf. være den samme pige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikolaj K skrev, for 28 minutter siden:

Jeg oplever det bare som om, der er flere Saga’er rundt omkring ... men det kan slf. være den samme pige :) 

Skal ikke kunne sige om det er den samme. Hvis der i en omtale er et links til en annonce hvor der står noget om Romantica er det hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Saga der har besøgt støvring er hvert fald samme person som du linker til. Ellers kan du evt sammenligne billederne :)

Jeg synes nu heller ikke navnet saga er så meget brugt at der er flere dusin at sortere i mellem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
kad skrev, for 2 timer siden:

Har besøgt hende et par gange . Klasse a +++ 

 

Hvor mange år tror du hun er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er hende som har været hos eventyrpigerne, så nej tak.

men som skrevet kun hvis , jeg besøgte engang en Saga der, dengang var hun også hos sexyclub, det var en Dk pige, ingen indlevelse overhoved , men måske bare mig

hilsen 

Lars

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...