Hop til indhold
newgame

Slutty tøs sydsjælland

Recommended Posts

Besøgte hende for lige godt over et år siden - og sikken dejligt slutty tøs!

 

Var hos hende efter midnats-tid i en sommer-måned, og fik boltret os på sengen i godt 25 minutter før skuddet gik, og jeg måtte trække noget luft.. Hun skulle ikke undvære pik dog, så fik savlet stav og kugler godt til imens jeg lå og nød udsigten.. Før jeg vidste af det var hun kravlet op igen, og vi var igang med runde to.. Tror jeg var der omkring 50min for den halve time der var købt - kemi og lyst er ingen hindring for mere sjov hos Slutty Tøsen :)

 

Absolut anbefalelsesværdig - hun er vel i midt-fyrrene, en rigtig pleaser, og så er hun vitterligt bare pik-glad - two thumbs up :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 22 timer siden:

Besøgte hende for lige godt over et år siden - og sikken dejligt slutty tøs!

 

Var hos hende efter midnats-tid i en sommer-måned, og fik boltret os på sengen i godt 25 minutter før skuddet gik, og jeg måtte trække noget luft.. Hun skulle ikke undvære pik dog, så fik savlet stav og kugler godt til imens jeg lå og nød udsigten.. Før jeg vidste af det var hun kravlet op igen, og vi var igang med runde to.. Tror jeg var der omkring 50min for den halve time der var købt - kemi og lyst er ingen hindring for mere sjov hos Slutty Tøsen :)

 

Absolut anbefalelsesværdig - hun er vel i midt-fyrrene, en rigtig pleaser, og så er hun vitterligt bare pik-glad - two thumbs up :)

Tak for svar!

Hvordan ser hun ud figur/ansigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
newgame skrev, for 13 timer siden:

Tak for svar!

Hvordan ser hun ud figur/ansigt?

Ikke nogen playboy-model, men på ingen måder utiltrækkende.
Hun har tatoveringer, er lidt polstret, og derfor dejligt blød - samtidig godt snurret ind i et korset som de skønne bryster vælter udover, lige til at begrave ansigtet i ;)

Ansigtet er pænt, hun smiler, griner og er livlig - på alle måder en kvinde man har lyst til at se på mens man hygger med hinanden :)

 

Hvis hendes menu og profil er tiltrækkende, vil jeg sige hyp-hyp og afsted - det vil kun være en (fed) oplevelse! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...