Sismofytten 10 Skrevet 19. August, 2018 På Kongebakken i Svendborg findes der i øjeblikket en rigtig flot og sexet Milf. https://annoncelight.dk/showad/255226 Det er længe siden jeg har set en dame sat så godt sammen, store bryster, superslank talje og en flot stor røv. Smuk er hun også, selv om man godt kan se hun ikke er en ung pige. 35år måske lidt mere. Brysterne har fået hjælp, resten er naturligt og for pokker det sidder godt. Hun snakker desværre ikke særligt godt engelsk, men hun er god på alle andre måder, sød, kyssende, nussende og rigtig uartig. Billeder er ikke ægte, hendes talje er helt sikkert mindre Men hun er værd at anbefale hvis man er til en virkelig flot Milf der forstår hvad service med et smil betyder Mit besøg var lidt svært at arrangere da hendes engelsk var så dårligt, så i aftes dumpede jeg bare forbi, det var helt ok. Jeg ønsker ikke at gå i detaljer med besøget, men det var GODT og hun skal ha min varmeste anbefaling 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 844 Skrevet 24. August, 2018 (edited) Hende har jeg også haft kig på: Hun kommer lidt rundt i landet, for nu er hun i Odense - og at dømme efter billederne har hun også været nordpå og omkring Aarhus, så vidt jeg husker. Har dog aldrig fået besøgt hende, da jeg altid har troet det var fake. Men er der andre der kan bekræfte Sismofyttens oplevelse? Redigeret 24. August, 2018 af ChoosyVery Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 24. August, 2018 ChoosyVery skrev, for 18 minutter siden: Hende har jeg også haft kig på: Hun kommer lidt rundt i landet, for nu er hun i Odense - og at dømme efter billederne har hun også været nordpå og omkring Aarhus, så vidt jeg husker. Har dog aldrig fået besøgt hende, da jeg altid har troet det var fake. Men er der andre der kan bekræfte Sismofyttens oplevelse? Han bekræfter jo at det er "fake". At han så fik en ok oplevelse ud at besøge en anden pige, ændre vel ikke på at det er "fake" ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 844 Skrevet 26. August, 2018 Det var jo også oplevelsen jeg spurgte om bekræftelse på, @thevoice. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sismofytten 10 Skrevet 27. August, 2018 (edited) Jamen jeg synes da jeg talte meget positivt og både pigen og servicen Billeder er ikke ægte men meget retvisende Hun er sød og kærlig og virkelig fræk Tilbage i Svendborg igen, jubii Redigeret 27. August, 2018 af Sismofytten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg