Hop til indhold
Isenvad

Danske Nadia

Recommended Posts

Hvis du bruger søge funktionen, så findes der utallige anmeldelser af Nadia, både fra nu hvor hun er i Arden, fra da hun var i Aalborg og helt fra da hun var hos PD i Bording 

 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte Nadia hos PD for nogle år siden, og det er nok min bedste oplevelse med en GP indtil videre. De varmeste anbefalinger herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen af Nadia da hun var ved PD. 
Verdensklasse sex med en pige der kunne tjene kassen som model. 
Og så har hun en fantastisk personlighed.

Eneste 2 grunde til at jeg ikke har besøgt hende for nyeligt er at der er for langt til hendes nye sted, samt hun stoppede med SF.
Men var hun tættere på, ville jeg besøge hende så tit at min bankdame blev rasende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
AalborgLook skrev, for 5 minutter siden:

Har hun ikke en del tatoveringer? 

Jo - hun har mange tatoveringer. Det er måske også derfor jeg kun har besøgt hende den ene gang - turnoff for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxnord
hamdermab skrev, for 1 time siden:

Hun er ved at få dem fjernet. 

Syntes ikke hun har mange.  Tror kun der er 1.

Helt enig @hamdermab, hvis hun har nogen, må jeg have haft fokus andre steder, for der er nok at lade sig begejstres over :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nadia har uden sammenligning den flotteste naturlige krop der findes i branchen, jeg har aldrig "leget" med en krop som hendes

(og tro mig jeg har været rundt siden første besøg på Skibhusvej i Odense i 1990), men hendes markante tatoveringer er jeg dog,

ikke vild med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...