Guest tea Skrevet 10. August, 2012 Vi er 2 piger, for de personer der ved hvem vi er og hvad vi elsker og give af frække lege, så prøver vi om ikke det kan lade sig gøre og samle nogen fyre til gang bang inde i Vejle c den 4 september kl 10. Tea og Anemone, vi er 2 piger som nyder legen med flere fyre og det kunne være skønt med fyre som godt ville møde en brunette og en blondine til en fræk omgang leg. Vi tilbyder den dag en lækker cocktail hvor de fremmødte fyre, for lov til at lege med sådan set alt og her kan nævnes; Sutte med eller uden gummi, vi sluger med stor glæde begge 2, vi er til anal, kysse, sandwich, sex i alle stillinger.... kort sagt vi er til det hele og vi nyder det. Det vil i også opleve på dagen sf Men vi holder altså GB den dag og vi lukker max 7-8 fyre ind til 2 timers leg til 1500 kr pr deltager. Vi har desværre lært fra tidligere GB at fyre melder sig til og aldrig dukker op, hvilket er spild af vores tid, så vi bruger ikke tilmeldingslister. Vi lukker de fyre ind som står ved adr på dagen. De fyre som kender os og ved hvad der leveres, de skal være være mere end velkommen indenfor Link til os er: Tea http://www.sexpiger.dk/unikleg Anemone http://www.sexpiger.dk/Anemone Vi håber der vil komme en masse fyre på dagen og lege med os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 16. August, 2012 Ja jeg glæder mig i alle tilfælde til at deltage, Tea leverer varen jeg har prøvet at være med hvor den anden fyr stak af efter 10 minutter han skulle på toilet og vips havde han taget tøjet på og listet sig ud af døren Så var jeg alene, sammen med hendes kæreste, husfælle , bofællesskab eller hvad han nu er, og jeg fik da fuld valuta for pengene, sex i alle stillinger og efter en pause, lækkert langtidsfransk som endte som sådan noget nu gør Er også spændt på at møde den anden pige og jeg håber da der kommer flere så man kan få tid til at puste ud mellem omgangene... Vi kommer i alle tilfælde 2 mand kl 10 idet jeg har en med i bilen vi følges tit til GB, her og der Ses vi dernede.. :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frankman12 2 Skrevet 16. August, 2012 Ja jeg glæder mig i alle tilfælde til at deltage, Tea leverer varen jeg har prøvet at være med hvor den anden fyr stak af efter 10 minutter han skulle på toilet og vips havde han taget tøjet på og listet sig ud af døren Så var jeg alene, sammen med hendes kæreste, husfælle , bofællesskab eller hvad han nu er, og jeg fik da fuld valuta for pengene, sex i alle stillinger og efter en pause, lækkert langtidsfransk som endte som sådan noget nu gør Er også spændt på at møde den anden pige og jeg håber da der kommer flere så man kan få tid til at puste ud mellem omgangene... Vi kommer i alle tilfælde 2 mand kl 10 idet jeg har en med i bilen vi følges tit til GB, her og der Ses vi dernede.. jeg kommer efter kl. 13 vi ses Kh f Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 17. August, 2012 Jeg tror du skal komme præcist kl 13 ellers bliver du nok ikke lukket ind. vi andre som starter kl 10 smutter kl 12 og så starter 2 nye timer kl 13 Pigerne må være trætte efter sådan 4 timers GB :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frankman12 2 Skrevet 17. August, 2012 Jeg tror du skal komme præcist kl 13 ellers bliver du nok ikke lukket ind. vi andre som starter kl 10 smutter kl 12 og så starter 2 nye timer kl 13 Pigerne må være trætte efter sådan 4 timers GB Jeg kommer præsis kl. 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tea Skrevet 18. August, 2012 Drenge.. i skal ikke komme efter kl 10 og 13 for så er døren lukket - i skal komme 10-15 min før, så alle kan være på plads. Vi venter på ikke på snøvlehoveder som ikke kan finde vej, derfor er det en god ting og være forberedt på hvorhenne det sker. Vi 2 piger glæder os til en fræk oplevelse i selvskab med jer fremmødte og nej vi er slet ikke trætte efter 4 timer, vi er mere tændte *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sukkerstangen 0 Skrevet 20. August, 2012 Drenge.. i skal ikke komme efter kl 10 og 13 for så er døren lukket - i skal komme 10-15 min før, så alle kan være på plads. Vi venter på ikke på snøvlehoveder som ikke kan finde vej, derfor er det en god ting og være forberedt på hvorhenne det sker. Vi 2 piger glæder os til en fræk oplevelse i selvskab med jer fremmødte og nej vi er slet ikke trætte efter 4 timer, vi er mere tændte *gg* Hej lyder dejligt med jeres arrangement, men hvordan finder jeg jeres adresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 20. August, 2012 skriv til hende fra hendes linkside så får du den gade du skal køre til i Vejle når du holder der så ringer du til hende og får adressen.. Vi andre kender den :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 20. August, 2012 Kontakt mig står der på hendes side Al kontakt bliver holdt på diskret grund, det vil sige jeg aldrig tager kontakt til dig og sender du en sms betragter jeg det som jeg må svare igen når jeg læser den Opkald uden vis nr bliver desværre afvist af min tlf. Kun vis nr og sober sms vil blive besvaret Skal du være sikker på en af de få pladser jeg har, så forhåndsbook gerne en aftale med mig, på dagen hvor jeg er kan jeg ikke garantere dig jeg er ledig Mit nr er 2563 1315 Stedet hvor du skal parkere din bil er; Fredericiagade i Vejle og når du står der, så ring mig op så vil jeg guide dig resten af vejen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrystLover 6 Skrevet 28. August, 2012 Synd jeg ikke kan komme til Vejle den dato, ellers havde jeg gerne kommet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2012 Hvis I ikke er trætte efter 4 timers gangbang. Hvorfor tilbyder I ikke længere tid til jeres gæster ? Der er nogen som det tager længere tid for at lade bøssen igen :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 3. September, 2012 Nå så er det imorgen, det store slag skal stå vi er i alle tilfælde 2 der kommer kl 10 - og vi glæder os begge, Tea plejer at tage godt imod og giver en god fræk behandling.. Selvfølgelig burde man booke tid til begge GB, men man kan jo nok alligevel ikke holde til så meget, så vi må hellere spare den sidste tusse medmindre vi begge 2 får et extragodt tilbud.. ses vi imorgen i Vejle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frankman12 2 Skrevet 3. September, 2012 1500kr er mange penge :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 3. September, 2012 2 piger i 2 timer med superfransk og græsk det så synes jeg sgu ikke 1500 er dyrt.. 2 timer på valhalla koster 2000 min ven Jamen så ser vi dig vel ikke, skal nok give dem et trut fra dig :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frankman12 2 Skrevet 3. September, 2012 kære Knajten, det kan jeg ikke, det er dyrt for mig, Det er en anden GB i aarhus 2 timme 1000kr https://annoncelight.dk/annonce/14773/ga ... paa-35-aar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 4. September, 2012 Jeg skal ikke knalde med egn der gør det uden blot for 500 extra, fy for fanden for at sige det lige ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spunsen 3 Skrevet 4. September, 2012 Jeg skal ikke knalde med egn der gør det uden blot for 500 extra, fy for fanden for at sige det lige ud Hvis man selv bruger gummi kan det jo dybest set være uden betydning, men jeg ville nok afholde mig fra fransk til hende hvis andre fyres spærm ligefrem drev ud af hende Venligst Spunsen :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 4. September, 2012 Jamen god fornøjelse til jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slettet bruger Skrevet 4. September, 2012 hvordan gik det så? jeg kunne ikke komme :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 4. September, 2012 næ du glemte vist også at melde afbud.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slettet bruger Skrevet 4. September, 2012 næ du glemte vist også at melde afbud.. Hvad !! jeg har aldrig meldt mig til...jeg vidste jeg skulle på job Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 5. September, 2012 der var der en der havde tilmeldt sig og ikke dukkede op såvidt jeg kunne forstå en der havde bekræftet på dagen nå synd for ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg