Hop til indhold

Vejle/Fredericia efter katastrofen

Featured Replies

Skrevet

Hjælp søges. Jeg har i over en måned set frem til at skulle på lovligt ærinde i nærheden af ovenstående, og få chancen for til wellness af den slags vi synes om her på forummet. Men ak, mine to favoritpiger er forsvundet. Først blev hende i Vejle åbenbart skræmt væk af razziaen, og så rejste hende i Fredericia efter kun få uger mod normalt 3 mdr.

Så gode råd søges til en ikke alt for gammel og helst utatoveret pige. Helst med naturlige bryster. Blid og GFE-givende. Jeg har mistet overblikket over specielt Vejle.

Besked også gerne via PM hvis det er mest hensigtsmæssigt.

Skrevet
stein skrev, for 4 timer siden:

Hjælp søges. Jeg har i over en måned set frem til at skulle på lovligt ærinde i nærheden af ovenstående, og få chancen for til wellness af den slags vi synes om her på forummet. Men ak, mine to favoritpiger er forsvundet. Først blev hende i Vejle åbenbart skræmt væk af razziaen, og så rejste hende i Fredericia efter kun få uger mod normalt 3 mdr.

Så gode råd søges til en ikke alt for gammel og helst utatoveret pige. Helst med naturlige bryster. Blid og GFE-givende. Jeg har mistet overblikket over specielt Vejle.

Besked også gerne via PM hvis det er mest hensigtsmæssigt.

Hey  :)

Tror bestemt de "kommer" tilbage når røgen lige har lagt sig.

/4real 

Skrevet
  • Author
4real skrev, for 1 time siden:

Hey  :)

Tror bestemt de "kommer" tilbage når røgen lige har lagt sig.

/4real 

Jeg håber røgen når at lægge sig inden onsdag. Det gør den jo nok ikke så er meget interesseret i andre tips.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.