Hop til indhold
stein

Vejle/Fredericia efter katastrofen

Recommended Posts

Hjælp søges. Jeg har i over en måned set frem til at skulle på lovligt ærinde i nærheden af ovenstående, og få chancen for til wellness af den slags vi synes om her på forummet. Men ak, mine to favoritpiger er forsvundet. Først blev hende i Vejle åbenbart skræmt væk af razziaen, og så rejste hende i Fredericia efter kun få uger mod normalt 3 mdr.

Så gode råd søges til en ikke alt for gammel og helst utatoveret pige. Helst med naturlige bryster. Blid og GFE-givende. Jeg har mistet overblikket over specielt Vejle.

Besked også gerne via PM hvis det er mest hensigtsmæssigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 4 timer siden:

Hjælp søges. Jeg har i over en måned set frem til at skulle på lovligt ærinde i nærheden af ovenstående, og få chancen for til wellness af den slags vi synes om her på forummet. Men ak, mine to favoritpiger er forsvundet. Først blev hende i Vejle åbenbart skræmt væk af razziaen, og så rejste hende i Fredericia efter kun få uger mod normalt 3 mdr.

Så gode råd søges til en ikke alt for gammel og helst utatoveret pige. Helst med naturlige bryster. Blid og GFE-givende. Jeg har mistet overblikket over specielt Vejle.

Besked også gerne via PM hvis det er mest hensigtsmæssigt.

Hey  :)

Tror bestemt de "kommer" tilbage når røgen lige har lagt sig.

 

/4real 

Del dette indlæg


Link til indlæg
4real skrev, for 1 time siden:

Hey  :)

Tror bestemt de "kommer" tilbage når røgen lige har lagt sig.

 

/4real 

Jeg håber røgen når at lægge sig inden onsdag. Det gør den jo nok ikke så er meget interesseret i andre tips.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...