Hop til indhold
Manfredo

Billedtråde flyttes

Recommended Posts

Billedtrådene er mange, lange og trælse!

Jeg forslår hermed, at de får deres egen sektion, så de ikke længere kan gøre hyggesnakken uhyggelig.

 

//Manfredo

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv bidraget et par gange i dem, men synes også de fylder for meget i foraet. Derudover ville jeg som ejer af et website ikke bryde mig om de store mængder af copyright materiale der lystigt bliver delt. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sådant set godt forstå ønsket. Jeg har bare et spørgsmål "Hvad vil der være tilbage i hyggetråden, ud over tråden sjov og spas, hvis man gør det ?"  Jo, der er selvfølgelig også nogle gange nogle selfie-tråde, men skal de så betragtes som billede materiale eller som hygge ?

Hvis formålet skulle være at skabe flere hygge-tråde,  for dem er der jo ikke mange af, tja.....så kunne det måske nok være en god idé at afprøve det.  Billede trådene skal nok overleve :razz:

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har vænnet mig til det lort :D men jeg forstår ikke alle de kategorier... de fleste billeder som postes i de 15 kategorier er jo totalt ukritiske i deres sortering... hvis det er en kvinde med store babser og nylon strømper, hvilken kategori er det så ?

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

vis det er en kvinde med store babser og nylon strømper, hvilken kategori er det så ?

Modne kvinder !

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan sådant set godt forstå ønsket. Jeg har bare et spørgsmål "Hvad vil der være tilbage i hyggetråden, ud over tråden sjov og spas, hvis man gør det ?

Der *er* andre indslag ind imellem, de er bare svære at få øje på fordi billedtrådende "skubber dem ned".

Forslaget om at lægge billedtrådene i deres egen gruppe har min varmeste oppakning.

  • Synes godt om 2
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også herfra. Synes det er en go' idé.  De fleste billedetråde er jo også "bare" reklame for nogle af pigerne. ;)

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis billedtråde flyttes, hvad er så forskellen på "hyggesnak" og "general debat"? Det vil så bare være 2 stort set ens fora.

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Visti-Vistisen skrev, Lige nu:

Hvis billedtråde flyttes, hvad er så forskellen på "hyggesnak" og "general debat"? Det vil så bare være 2 stort set ens fora.

Også min tanke.

Lav Hyggesnak om til billedtråd, og lad resten indgå i Generel Debat. For ikke at få en masse arbejde med at flytte rundt kunne det være fra en forud bestamt dato af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forskellen er at generel debat handler om prostitution, mens hyggesnak handler om alt muligt andet. Præcis som der står i beskrivelserne. 

Lav klart et nyt under forum kun til billeder. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, den 18/8/2018 at 22:25:

Billedtrådene er mange, lange og trælse!

Jeg forslår hermed, at de får deres egen sektion, så de ikke længere kan gøre hyggesnakken uhyggelig.

 

//Manfredo

Nej, de er overhode ikke trælse

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den 19/8/2018 at 12:11:

Jeg har vænnet mig til det lort :D men jeg forstår ikke alle de kategorier... de fleste billeder som postes i de 15 kategorier er jo totalt ukritiske i deres sortering... hvis det er en kvinde med store babser og nylon strømper, hvilken kategori er det så ?

 

Hende kan du probbe ind i Blandede Bolsjer

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har svært ved at tage stilling om det ligefrem skal være forbudt at poste billeder i en tråd, jeg synes mere at det må komme an på hvor relevant billedsvaret er. 

Udgangspunktet er jo at et forum som dette ikke redigeres bortset fra nogle få undtagelser, men når et forum når op på det antal indlæg og brugere som dette forum har, så kunne man nok passende indføre lidt mere redigering og fx bortsortere både billeder og tekstsvar, som indlysende ikke er relevante for tråden - men det er jo et spørgsmål om den redaktionelle linje, og hvorvidt man vægter den fri skriveret eller læsevenligheden, og jeg synes ikke at man kan sige at ledelsen er i dialog med brugerne omkring dette.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 16 minutter siden:

"...jeg synes ikke at man kan sige at ledelsen er i dialog med brugerne omkring dette."

ENIG!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
holstebronx skrev, den 19/8/2018 at 12:11:

Jeg har vænnet mig til det lort :D men jeg forstår ikke alle de kategorier... de fleste billeder som postes i de 15 kategorier er jo totalt ukritiske i deres sortering... hvis det er en kvinde med store babser og nylon strømper, hvilken kategori er det så ?

 

Nemt - Det er hele 2 forskellige kategorier :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 13 timer siden:

Nemt - Det er hele 2 forskellige kategorier :D

Jeg får det nu til tre kattegerier:

1: Kvinder

2: Babser

3: Strømper

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 17 timer siden:

og jeg synes ikke at man kan sige at ledelsen er i dialog med brugerne omkring dette.

Enig!

Billedtrådene har udviklet sig til den samme udfordring for sitet, som lå til grund for oprettelsen af forum for politik.

Der er simpelthen brug for en aflednings ventil, for at alle andre bidrag ikke skal drukne i syndfloden af billed posteringer.

Mon ikke vi  går glip af læseværdige bidrag på grund af alle de billeder, simpelthen fordi at mulige bidragydere mister lysten til at skrive, fordi deres bidrag alligevel glider lynhurtigt ud af synsfeltet?

Man kunne eventuelt forbeholde det som en ret for betalende annoncører + øvrige brugere, der ikke annoncerer at oprette billedtråde.

Pigernes selfies mv bliver alligevel brugt til gratis reklame, og det skal de da endelig bare bliver ved med, for deres selfies er med god grund populære, og dermed et aktiv for sitet.

Men alt med måde, og nogen fordele bør der vel være for de piger der betaler for deres annoncer, kontra alle deres gratist konkurrenter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan altså godt lade være med at åbne en billedtråd og gå vider til den næste tråd man finder interessant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 11 timer siden:

Man kan altså godt lade være med at åbne en billedtråd og gå vider til den næste tråd man finder interessant.

Nej, det kan man faktisk ikke. For på en helt almindelig  dag skal man som minimum til side 2, før man finder andet end billedtråde.

Og dét er vi mange, som simpelthen ikke gider bladre efter.

Så, det er åndssvagt. Og bestemt ikke fremmende for hyggelig debat og konstruktiv snak.

Dét er uhyggeligt.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 35 minutter siden:

Nej, det kan man faktisk ikke. For på en helt almindelig  dag skal man som minimum til side 2, før man finder andet end billedtråde.

Og dét er vi mange, som simpelthen ikke gider bladre efter.

Så, det er åndssvagt. Og bestemt ikke fremmende for hyggelig debat og konstruktiv snak.

Dét er uhyggeligt.

Håber du er ok trods alt. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 7 timer siden:

Håber du er ok trods alt. 

Ja, tak. Det er jeg.

Det er jo "hyggesnak", som ikke er det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Manfredo og Rejsenetværket har ret i, at problemet er jo ikke trådene i sig selv, men det faktum at de skubber alt andet ned. 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg forstår ikke hvorfor det er så svært at springe over de tråde man ikke gider – der er da masse af tråde jeg finder flintrende ligegyldige men jeg ignorerer dem bare – hvor svært kan det være :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 2 timer siden:

Jeg forstår ikke hvorfor det er så svært at springe over de tråde man ikke gider – der er da masse af tråde jeg finder flintrende ligegyldige men jeg ignorerer dem bare – hvor svært kan det være :rolleyes:

Jeg bliver træt, den her diskussion kører i ring.

Det er ikke "svært". Men diskussionen her viser at der er en del brugere som synes det er et irritationsmoment at andre indlæg end billedtrådene meget hurtigt bliver "skubbet ned", og endda over på side 2. Det er et spørgsmål om brugervenlighed overfor brugere med forskellige interesser. Og - hvad er problemet ved at det bliver skilt ad? Jeg har ikke set nogen fremføre ulemper; kun nogen der, som dig, ikke kan se problemet som det er nu.

Redigeret af slip
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...