Hop til indhold
Gentleman Panda

Seksuel kursus for øvede?

Recommended Posts

Jeg har været sammen med primært den samme kvinde i 20 år med en smule roderi ved siden af. Jeg ved fra konen at jeg er en god elsker. Nu har vi besluttet os at have åbent forhold og jeg bliver pludseligt nervøs for at jeg ikke er så god en elsker som jeg kunne være og at det har gjort mig sløv og rutinepræget at være i fast forhold.

 

Derfor kommer mit spørgsmål:

Kan jeg bestille seksuel oplæring hos en pige og tror I at det er det værd? Eventuelt hvis nogen har gjort lignende og har nogle anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke du efter 20 år med samme kvinde har lært nogle basis ting, herunder at begge parter skal have nydelse.  Du har sikkert også lært at det er en rigtig god idé at kunne tale om sex, herunder at fortælle hvad man kan lide, hvordan det skal gøres m.v. 

Så i stedet for at blive grebet af præstations angst, så glæd dig over at i nu begge skal prøve at dyrke sex med nogle andre.  Med hensyn til at eksperimentere prøve noget nyt, så kommer det nok helt af sig selv, og for mange mennesker er det faktisk nemmere at prøve noget nyt af, med en person man reelt ikke rigtig kender.  Der står ikke så meget på spil. Gør det helt galt behøver man jo ikke mødes igen.

Med mindre du tænder lidt på tanken om, at du skulle være uerfaren og gerne vil oplæres, så ville jeg bare droppe den del, og nyde hvad fremtiden ellers bringer. Det lyder jo også til, at du gerne må købe sex, sådan læser jeg i hvert fald dit oplæg, så...… Kig lidt annoncer og bestil tid hos en type der falder i den smag, og hvor der måske i teksten står noget der tænder dig.

Held og lykke

p.s

Dig og din kone/kæreste skal vel bare huske at være ærlige overfor hinanden, og selvfølgelig respektere jeres regler. Typisk indgår der jo nogle regler i åbne forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil starte med at sige at The Voice Har fuldstændig ret.

derudover mener jeg også at der skal meget rummelighed til, for at tage det skridt i nu har taget.

Du må aldrig være i tvivl om at det du giver din kone ikke kan sidestilles af nogen anden mand, for det er meget mere end bare sex, og at det sex hun har med dig, selv im det er ensformigt og hvad nu, giver hende noget andet og meget mere end alle andre kan give hende i nærhed, samhørighed, varme og kærlighed.

Når det er sagt, så vil knald med andre kunne give hende spændende sex du ikke kan levere. Både pga af de grunde som The Voice kommer med. Men hun vil også møde yngre, mere veludrusted og kinky mænd du ikke kan matche.. det giver hende nogle spændende eventyr, som kan være svære at være mand i. Men kan du rumme det, så er du mere mand end 99% af alle de andre, og garanteret også i hendes øjne.

Og husk: i et forhold er der ikke noget der hedder øje for øje. Lad være med at tælle partnere og guld. Men bare giv. Så får du så meget mere af hende, og lærer en masse om dig selv også, og dine følelser for hende i et nyt lys 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Panda skrev, for 1 time siden:

Kan jeg bestille seksuel oplæring hos en pige og tror I at det er det værd?

Har ikke prøvet det, men mener at Lady Cherie har tilbudt cirka det du efterlyser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Panda skrev, for 12 timer siden:

Jeg har været sammen med primært den samme kvinde i 20 år med en smule roderi ved siden af. Jeg ved fra konen at jeg er en god elsker. Nu har vi besluttet os at have åbent forhold og jeg bliver pludseligt nervøs for at jeg ikke er så god en elsker som jeg kunne være og at det har gjort mig sløv og rutinepræget at være i fast forhold.

 

Derfor kommer mit spørgsmål:

Kan jeg bestille seksuel oplæring hos en pige og tror I at det er det værd? Eventuelt hvis nogen har gjort lignende og har nogle anbefalinger.

Når du skrev, at i har besluttet et åbent forhold, mener du så at din kone er også villigt til at gå seng med en anden mand? Eller er det bare dig, da skal oplæres af en glædespige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Gentleman Panda skrev, for 13 timer siden:

Jeg har været sammen med primært den samme kvinde i 20 år med en smule roderi ved siden af. Jeg ved fra konen at jeg er en god elsker. Nu har vi besluttet os at have åbent forhold og jeg bliver pludseligt nervøs for at jeg ikke er så god en elsker som jeg kunne være og at det har gjort mig sløv og rutinepræget at være i fast forhold.

 

Derfor kommer mit spørgsmål:

Kan jeg bestille seksuel oplæring hos en pige og tror I at det er det værd? Eventuelt hvis nogen har gjort lignende og har nogle anbefalinger.

Hvis du har kunne på samme kvinde i 20 år tror jeg I begge har wauw-effekt. 

Og nu fra det sikre til det usikre : Der findes en teori har aldrig dyrket den i praksis, har du overvejet at spørge konen, hvorfor du er en god elsker? 

Brug svaret konstruktivt, jeg tror nemlig mænd der skal bevise deres muligheder yder lidt mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 9 timer siden:

Når du skrev, at i har besluttet et åbent forhold, mener du så at din kone er også villigt til at gå seng med en anden mand? Eller er det bare dig, da skal oplæres af en glædespige?

Min kone har lov til at være sammen med andre mænd og kvinder og jeg har lov at være sammen med andre kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til alle jer der giver gode og velmenende råd angående åbent. Jeg værdsætter jeres intentioner. Dog har vi rimeligt godt styr på vores fælles regler og grænser. Vi har snakket utroligt åbent sammen de sidste 20 år og føler at vi har fundet frem til hvad der vil virke for os. 

Det eneste jeg personligt har af pukkel er min angst for at jeg er blevet en rutinepræget hump and pump stodder som på ingen måde kan hamle op med en yngre pige der har prøvet mange flere partnere end mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Panda skrev, for 4 timer siden:

Det eneste jeg personligt har af pukkel er min angst for at jeg er blevet en rutinepræget hump and pump stodder som på ingen måde kan hamle op med en yngre pige der har prøvet mange flere partnere end mig.

Det er dæleme lidt svært at forholde sig til.  De seksuelle oplevelser du nu skal til at nyde, taler vi indenfor købesex, nogen du finder på scor lignede steder, partner bytte, Swinger eller hvad ?

Taler vi købe sex behøver du ikke at frygte en skid. Der er ingen GP´er der kunne finde på at sige "Du er en dårlig elsker". Du kan føle det, men der er en helt anden snak.  Hvis du eksempelvis gerne vil slikke pigen til orgasme, og hun nok ikke lige har fået det af alle gæsterne før dig :) vil de fleste gerne guide dig, da kvinder er forskellige.

Taler vi kvinder/piger i jeres vennekreds tja.... så kan jeg måske bedre forstå dine bekymringer, meeen mon ikke det meste af din angst er irrationel.  Lad os nu antage, at du dyrker sex med en anden kvinde end din kone.  Hvis du efterfølgende synes - Aaah det kan min egen kone nu gøre bedre, eller jeg har oplevet nogen der var bedre, ville du så fortælle det til kvinden ? Næ vel 

Lad for gud skyld være med at gøre sex til en sportsgren.  Det handler ikke om antallet af orgasmer, om din pik kan være stiv i flere timer, at du har så muller at du kan kneppe pigen en ½ time i missionær stillingen og støtte dig, således at du ikke masser pigen osv osv.   God og gensidig sex handler om mere end blot teknik og fysik.

Jeg kunne måske godt blive en smule bekymret for, at den med det åbne forhold måske mere er din kones idé end din.  Hvis du er vildt begejstret for ideen, forstår jeg egentligt ikke dit fokus.  Hvis det var mig, der havde levet 20 år med samme kvinde, ville jeg sgu være mere interesseret i at vide noget omkring muligheder for at finde kvinder der er med på at dyrke sex med en gift mand i et forhold.  Herefter andres erfaringer hvad kan der være af faldgrupper m.v. selvom man føler man har taget højde for alt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler om kvinder som jeg skal date eller score. Både fra dating sites eller i byen eller bekendtskaber.

Ideen om åbent forhold er meget gensidig og på ingen måde min kones ide.

Angst er så voldsomt et ord. Det der ligger i det for mig er at jeg fra teenager og frem til nu altid har gået op i at være en god elsker. Dette bunder i at 90% af min nydelse ligger i at se min partner nyde det.

de sidste mange år har jeg ikke udviklet mig synderligt. Vi er børne forældre og har været det i 13 år uden de store muligheder for at få børnene passet. Dette har betydet at de sidste 13 år har sexlivet primært bestået af rutine sex i de små situationer hvor der blev mulighed. 

De gange jeg har været med en GP så har jeg bare pumpet derudaf til kondien sagde stop og det fik mig ikke til at komme. Dermed blev jeg bekræftet i at mine evner var blevet rustne. Dette var grunden til at jeg tænkte at en erfaren gp måske kunne hjælpe mig tilbage på rette spor og endda lære mig lidt tips og tricks til at gøre pigerne lidt vildere og give dem mere end blot en omgang almindelig sex med en ordinær orgasme.

Giver det bedre mening nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman Panda skrev, for 7 timer siden:

Det handler om kvinder som jeg skal date eller score. Både fra dating sites eller i byen eller bekendtskaber.

Ideen om åbent forhold er meget gensidig og på ingen måde min kones ide.

Angst er så voldsomt et ord. Det der ligger i det for mig er at jeg fra teenager og frem til nu altid har gået op i at være en god elsker. Dette bunder i at 90% af min nydelse ligger i at se min partner nyde det.

de sidste mange år har jeg ikke udviklet mig synderligt. Vi er børne forældre og har været det i 13 år uden de store muligheder for at få børnene passet. Dette har betydet at de sidste 13 år har sexlivet primært bestået af rutine sex i de små situationer hvor der blev mulighed. 

De gange jeg har været med en GP så har jeg bare pumpet derudaf til kondien sagde stop og det fik mig ikke til at komme. Dermed blev jeg bekræftet i at mine evner var blevet rustne. Dette var grunden til at jeg tænkte at en erfaren gp måske kunne hjælpe mig tilbage på rette spor og endda lære mig lidt tips og tricks til at gøre pigerne lidt vildere og give dem mere end blot en omgang almindelig sex med en ordinær orgasme.

Giver det bedre mening nu?

Ja.  Du har jo før prøvet købesex, så hvis du vil bruge dette segment igen, for lige at få "selvtilliden" styrket, så ville jeg i første omgang gå efter en pige, som er med på at være fokus, og blive tilfredsstillet, da du skriver af 90% af nydelse ligger her. 

Vi kan jo så alle forslå vores favoritter, men mon ikke det er bedst at, du selv finder nogle gode emner i det område du holder til.  Dernæst tjekke om de har gode anmeldelser, og derefter rette direkte henvendelse til pigen og få en god indledende dialog omkring hvordan besøget overordnet ønskes at  forløbe.  Det er mit personlige indtryk, at stort set alle kvinder der har været længere tid i branchen alle er gode knald og med en stor viden omkring sex. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej slet ikke, når I nu begge har fripas til at knalde med andre, hvorfor så ikke lege sammen? Evt med en anden fyr/pige/par?

jeg har da også haft tanken om jeg nu var god til den slags, men det er da blevet bekræftet flere gange når vi har leget med andre par. Bonus er at I lærer en dele mere om hinanden når nu i knalder “udenom” sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Gentleman Panda skrev, den 20/8/2018 at 08:47:

Det handler om kvinder som jeg skal date eller score. Både fra dating sites eller i byen eller bekendtskaber.

Ideen om åbent forhold er meget gensidig og på ingen måde min kones ide.

Angst er så voldsomt et ord. Det der ligger i det for mig er at jeg fra teenager og frem til nu altid har gået op i at være en god elsker. Dette bunder i at 90% af min nydelse ligger i at se min partner nyde det.

de sidste mange år har jeg ikke udviklet mig synderligt. Vi er børne forældre og har været det i 13 år uden de store muligheder for at få børnene passet. Dette har betydet at de sidste 13 år har sexlivet primært bestået af rutine sex i de små situationer hvor der blev mulighed. 

De gange jeg har været med en GP så har jeg bare pumpet derudaf til kondien sagde stop og det fik mig ikke til at komme. Dermed blev jeg bekræftet i at mine evner var blevet rustne. Dette var grunden til at jeg tænkte at en erfaren gp måske kunne hjælpe mig tilbage på rette spor og endda lære mig lidt tips og tricks til at gøre pigerne lidt vildere og give dem mere end blot en omgang almindelig sex med en ordinær orgasme.

Giver det bedre mening nu?

Nej, i har blot glemt at lege og ELSKE, sex er fedt og at knalde udenom er måske et kryderi, hvorfor ikke bringe lidt mere leg og rollespil ind i jeres sexliv? og lære af hinanden, rolllespil er faktisk sjovt, hvis man tør og vil også med en evt tredie partner?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forskelsbehandler ikke. Jeg er lige ussel uanset hvem jeg knalder med. Min kone, GP, sugarbabes, hende fra bogholderiet....you name it. 

Det er tydeligt at se forventningens glæde hurtigt vendes til et tomt blik i deres skuffede øjne. Men jeg er så træt bagefter, at den dårlige samvittighed ikke når at dolke mig, og ordet "undskyld" forsvinder i en blanding af smasken og snork :ph34r: 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...