Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tillader mig at starte en ny tråd om Lara i Rødovre fordi den eksisterende er ret forurenet af en dum, fordomsfuld, off topic diskussion af hendes vægt. Jeg besøgte hende i går, og havde en vældig god oplevelse:

Det var let at lave en aftale med hende på SMS, stedet i Rødovre er fint (hint: lad være med at køre ind gennem porten til gården for at parkere - den er en byggepads med meget jern-/sømaffald på jorden. Risiko for punktering). Lara åbnede straks jeg ankom, og så næsten lige så dejlig ud som på billederne. Hun var imødekommende og fleksibel (jeg fik lov at bruge egne kondomer og selv montere) og ret smilende og easy going. Hendes bryster er store og velsiddende, og jeg måtte røre og kysse som jeg havde lyst til (jeg brugte dem ikke som boksebolde). Undervejs kyssede hun konstant på hals og skuldre, og hun gav mig fint plads til at støde løs. Hun er meget slank og har en dejlig, silkeblød hud, men hun er ikke det, jeg forstår ved en lille nips. Jeg vil tro at hun godt kan udvikle mere kvindlige former om nogle få år.

Alt i alt var det et dejligt, uproblematisk besøg, og jeg giver Lara min anbefaling. Kommer jeg igen? Nok, ikke, jeg er mere til det helt nipsede :)

lara.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lara var tilbage igen i Rødovre her i juni, og jeg kunne ikke modstå fristelsen for et "risikofrit" knald - hermed ment, at hun er pigen på billederne, hun har ikke nogen slemme uvaner, man kan lave en holdbar aftale med hende og jeg kan få det nogenlunde, som jeg foretrækker (og jeg fortrækker ikke tykke, røde kondomer, der bliver stramrullet ned over kalorius).

Og det gik helt som ventet, på den gode måde: Lara lignede sig selv (dog uden make-up denne gang), det var let at kommunikere med hende, og jeg fik det på "min egen måde" og kunne forlade stedet med et smil på læben. Jeg anbefaler hende som en pæn, slank pige med en superfin hud, et dejligt smil, nogle store, super velsiddende/struttende bryster og let at have med at gøre! 

 

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...