Hop til indhold
Kaptajnen

Søger kvinde som vil mødes i udlandet

Recommended Posts

Hej rødder,

Har fulgt med i nogle år, og desværre for jer, er det blevet mere på sidelinjen end som bidragsyder til dette forum - sorry.

Faktum er, at jeg søger en sød kvinde, som har lyst til, at mødes med mig i Stockholm, da jeg bor der. Konceptet er, at jeg betaler rejseudgifter samt for tiden. Ved ikke om I kender nogle glædespiger, der er åbne for det? Eller om nogle glædespiger herinde er åbne for det?

Oplysninger osv, deles privat inden rejsen.

Og inden nogle begynder; Det er jo ulovligt i Sverige, du kan jo...

Ja ja, men det er vel noget jeg vælger, og går det galt tager vi det bare på oplevelseskontoen :-)

Håber at I kan hjælpe guys!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det var mig, ville jeg nok gribe det lidt anderledes an.  Jeg kunne ikke drømme om at arrangere en langtidsdate eller lignende uden at kende vores seksuelle kemi m.v.  Det er så nok også lettere, at få en kvinde med på din idé, vis hun kender dig, føler sig tryg og vel i øvrigt synes du er en ok gentlemen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har en rimelig god pointe. Men hele ideen, jeg mener grundprincippet med glædespiger er/var vel, at man nemlig skippede alle disse lag af "dating". Så man kunne gå direkte til sagen...

At andre så har lagt mere i det siden, er jo dejligt for dem, men det har jeg hverken tid eller lyst til at bruge kræfter på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...