Hop til indhold
Guest nicegent2

Massage

Recommended Posts

nicegent2 skrev, den 17/8/2018 at 16:24:

Jeg har ondt i skulderen og nakken og kunne godt tænke mig en blid massage af den dejlig kviden, vel og mærke uden 'afslutning.

Er der nogle herinde der har efariinger med denne dame : https://annoncelight.dk/showad/253180

Jeg søger selv primært god massage + afslutning i form af svensk eller spansk. Min erfaring er at det er svært at finde. De fleste piger plasker olie på dig køre deres hænder rundt og kalder det massage. Fair nok de tjener jo de fleste penge på andet end massagen. Men eftersom jeg helst vil have ikke-thai massage, kommer jeg ofte ud til piger som reklamere med massage,  b2b osv uden at de kan give reel massage. Skal lige nævne at jeg intet har imod thai piger. Det mere hele klinik showet jeg ikke er til.

Men jeg har selvfølgelig prøvet det og jeg vil helt klart anbefale dig at gå til thai massage. De fleste kan deres kram og de er billige i forhold almindelig massage ved uddannede massører.

Og så siger du jo bare nej tak hvis de spørger om du ønsker mere/ andet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...