Hop til indhold
al3000

Hmm fake profil, eller ligner de bare hinanden meget :)

Recommended Posts

Det er den samme pige .Har skrevet med Katpigen i går og nævnte det for hende at der er to profiler med samme pige og hun svarede straks at det er hende på dem begge to 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det tænkte jeg også men hun var faktisk klar til at mødes med mig i går men hun vil først have et kemi møde til 500  også først sex på andet møde for selvom jeg bød mere  hvis vi hade sex bagefter ville hun stadigvæk ikke have sex på første møde. Så det blev ikke til noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt det ikke blev til noget, 500 bare for at mødes og snakke, det lyder som en nem tjans for hende.

Et "kemi" møde med en og hurtig tilbagemelding, om at hun ikke syntes der var den rigtige kemi imellem jer, og så videre til den næste som betaler 500 for et kemi møde med samme resultat 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Den ene siger Aabenraa, den anden siger Haderslev. En del piger vil ikke oplyse præcis hvor de opholder sig, måske i en lille flække imellem de 2 byer. Sådan en pige har jeg også mødt før.

Og så er det en brøler hver gang og skrive i ens profiltekst hvor gammel man er, for de bliver aldrig opdateret, ja bare se alle andre stedert bla fjæsbogen.

Så finder man en GP på nettet, der står også en alder oplyst, men den tror man på

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror der er ved at gå lidt sport i det der med kemimøder.

Jeg har skrevet sammen med en, hun ville så til gengæld ha` 1.500 kr. for et kemimøde :lol:

Det takkede jeg nej til, og så blev jeg straks blokeret........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...