Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Hvad er der galt med unge mænd piger?

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Hvorfor er der nogle GP'er der ikke tager imod unge mænd? Der står f.eks. i deres annoncer, at man skal være over 25 eller 30 år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
liderlig-dreng skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor er der nogle GP'er der ikke tager imod unge mænd? Der står f.eks. i deres annoncer, at man skal være over 25 eller 30 år. 

Det er vel, gætter jeg, fordi de har en bestemt aldersgruppe ønsker at servicere, nogen skriver også max alder og vægt etc. Intet nyt i det..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel enhver GP's ret at mødes med hvem hun vil. Hvad enten hun har max eller minimum alder, begrænsninger mht vægt, udelukkelse af forskellige etniske grupper eller bare ikke ønsker feks besøg af personer med dårlig hygiejne?

Mange gange kan det vel grunde dårlig erfaring med en bestemt type mænd.

Redigeret af mester4u

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
mester4u skrev, for 1 minut siden:

Det er vel enhver GP's ret at mødes med hvem hun vil. Hvad enten hun har max eller minimum alder, begrænsninger mht vægt, udelukkelse af forskellige etniske grupper eller bare ikke ønsker feks besøg af personer med dårlig hygiejne?

Jeg spørger ikke om en GP har ret eller ikke ret, til at tage imod hvem hun vil. Naturligvis er det hendes ret. Jeg spørger om HVORFOR at der ofte er GP'er der ikke tager imod unge mænd! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit gæt er at jo yngre mænd er... jo "dårligere" er de til at respektere f.eks deres ønske om forblive anonyme over for omverden, hvad jo bare gør at pigerne så mister lysten fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 15 minutter siden:

Jeg spørger ikke om en GP har ret eller ikke ret, til at tage imod hvem hun vil. Naturligvis er det hendes ret. Jeg spørger om HVORFOR at der ofte er GP'er der ikke tager imod unge mænd! 

 

liderlig-dreng skrev, for 16 minutter siden:

Jeg spørger ikke om en GP har ret eller ikke ret, til at tage imod hvem hun vil. Naturligvis er det hendes ret. Jeg spørger om HVORFOR at der ofte er GP'er der ikke tager imod unge mænd! 

Fordig de unge laver meget ballade og problemer for GP der for 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Min egen erfaring er, at unge mænd er  søde og høflige. Selv hvis de dækker over deres usikkerhed ved at sidde og pille ved deres mobiltelefon og undlader at give mig hånden når jeg vil sige dav, så er de sgu altid flinke når man får dem varmet lidt op. Et par komplimenter gør selv den hårdeste bad boy blød som smør :D 

De kan være lidt seksuelt uerfarne og fx være meget hurtige til at gnubbe ens klit vildt hårdt, hvor jeg lige må bremse dem og sige "Hov hov, kammerat Bladfjeder" :lol: Men det gør mig ikke det store. Vi finder for det meste en rytme vi begge kan lide.

Jeg har hørt mine kolleger sige, at de har erfaringer med uhøflige unge mænd. At ældre mænd har mere pli og respekt. 

At de er stødt på unge gæster "ude i virkeligheden" og de har råbt op: "Gutter, hende der har jeg kneppet!" Dét ville jeg synes var ufatteligt ubehageligt.

At GP'erne selv har lidt livserfaring og ikke vil bolle med nogen der minder dem om deres søn.

Peas out.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg tænker også, at mange GP'ere er 'unge' og måske tænker, at risikoen for at rende ind ien en bekendt, er større hvis gæsten er omtrent jævnaldrende?

Personligt forstår jeg ikke, hvorfor smukke unge GP'er vil knalde med en ældre starut som mig, men jeg er faktisk ret taknemmelig for det faktum :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

nicegent2 skrev, for 19 minutter siden:

Jeg tænker også, at mange GP'ere er 'unge' og måske tænker, at risikoen for at rende ind ien en bekendt, er større hvis gæsten er omtrent jævnaldrende?

Personligt forstår jeg ikke, hvorfor smukke unge GP'er vil knalde med en ældre starut som mig, men jeg er faktisk ret taknemmelig for det faktum :-)

Lidt provokerende:

Det er fordi du har pengene     :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 minut siden:

 

Lidt provokerende:

Det er fordi du har pengene     :lol:

Naturligvis er det en god grund.

Men fanden tage mig,  om jeg ville knalde med mig i dag hvis jeg var en pige på 20-30 år :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derfor foretrækkes ældre mænd:

1) Fordi ældre mænd har flere penge

2) Fordi jo større aldersforskellen er, jo lettere er det at manipulere flere penge ud af manden, fordi manden inderst inden godt ved at det er forkert (nærmest incest-agtigt) at købe sex af en kvinde der let kunne være hendes datter.

3) Ældre mænd er gode kunder, simpelthen fordi de ikke kan kneppe i så lang tid som de unge, og gerne vil betale 2.000/time for at ligge og høre en prostitut fyre en masse løgnehistorier af.

...og der er sikker 10-20 andre grunde man også kan gætte på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke noget galt med unge mænd... Men udfra mine egne personlige præferencer, så er det bare sjældent særlig god sex. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Har ladet mig fortælle at nogle yngre Gp'er af og til sætter en aldersgrænse for at undgå at møde drenge fra deres omgangskreds. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Calletti skrev, for 13 minutter siden:

Har ladet mig fortælle at nogle yngre Gp'er af og til sætter en aldersgrænse for at undgå at møde drenge fra deres omgangskreds. 

Det har jeg faktisk osse oplevet

Del dette indlæg


Link til indlæg

..Hmm pikken er ikke helt udvokset eller de ikke kan holde den kørende som en Duracellkanin..?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 25 minutter siden:

..Hmm pikken er ikke helt udvokset eller de ikke kan holde den kørende som en Duracellkanin..?

Jo, når jeg tænker tilbage på min egen ungdom, så kan jeg forsikre om, at pikken var udvokset. Den var evigt og altid stiv fra ca. 12-årsalderen.

Og heldigvis har det da holdt sig op igennem livet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne har svaret, hver især,ikke os fyre. Men mit gæt ville være at en del ønsker en vis aldersforskel til dem selv, for nemmere at skelne mellem fritid og arbejde. Også en forebyggelse af at kunden pludselig ser kærestepotentiale i pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig med @Borende X. "Han" fik smag for tissekone fra første fløjt og levede sit helt eget liv fra da af. Vi afbrød kommunikationen, kan man sige. Kun sjældent kan han styres. Han styrer. Og sådan er det.

Han var konstant stiv da jeg var ung. Også på tidspunkter som var mindre heldige. Desværre den tid hvor joggingbukser var populære :( 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Personligt tænder jeg ikke specielt på unge mænd.

Og så kan de have svært ved at forstå diskretions-princippet og at holde behørig afstand. - Det kan skabe unødvendigt mange udfordringer..

Og så kan det måske ende med at være en af mine veninders unger.. Det er simpelthen total turn-off BIG TIME !!!!!! :mrgreen:

Men primært fordi de ikke tænder mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 minutter siden:

Meget enig med @Borende X. "Han" fik smag for tissekone fra første fløjt og levede sit helt eget liv fra da af. Vil måske mene at vi fra da af afbrød kommunikationen. Kun sjældent kan han styres. Han styrer. Og sådan er det.

Han var konstant stiv da jeg var ung. Også på tidspunkter som var mindre heldige. Desværre den tid hvor joggingbukser var populære :( 

Nyd det... Der kommer en tid, hvor du vil ønske, at du var slave af din konstante stivert.... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til at starte med tog jeg gerne imod unge mænd (drenge) på 20-21 år, men de havde ofte en anden forventning til hvad der tilbydes og IKKE tilbydes, samt flere gange oplevede jeg at de var useriøse omkring aftaler, de sov over sig og mødte ikke op og forventede så at jeg stod klar med åbne arme når de engang havde fået øjne, og den slags går bare ikke hos mig. Jeg ønsker en vis modenhed fra mine gæster selvom nogle af de voksne mænd også kan finde på bare at udeblive fordi de måske lige ville noget andet den pågældende dag. Brænder man mig af så bliver man automatisk blacklistet og de får ikke chancen en anden gang. Har man gjort det een gang, så kan man også finde på det igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 9 minutter siden:

Nyd det... Der kommer en tid, hvor du vil ønske, at du var slave af din konstante stivert.... :D 

Han er gudskelov blevet mere selektiv med alderen. Men den gang var det jo alt han tændte på. Lærerinden, bagerjomfruen, min mors veninder, hende jeg kunne skimte på en cykel oppe på en bjergtop 10 kilometer borte, min brors kærester, klassens piger og pigerne i parallelklasserne, hende der stod ved busstopstedet...alle. Der var intet filter. Det har dog behersket sig siden :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 53 minutter siden:

Han er gudskelov blevet mere selektiv med alderen.

Piv piv.... Et bredt udvalg er da ikke at kimse af B):D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...