Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

I går var jeg på besøg hos FrøkenN. https://sugardaters.dk/show?alias=FrøkenN 

Hun reklamerer med erotisk, tantrisk massage.

Jeg havde bestilt 2 timer og gerne med noget afslutning.

Hun ville ikke love mere end en gangs lingam massage til sidst, men det kunne blive mere, hvis hun havde lyst og hvis der var en god kemi.

FrøkenN er en utrolig sød dansk pige på 26 somre, blondine så jeg gav det en chance.

Jeg mødte op på adressen , omkring 1 km. fra damhuskroen i en etage ejendom og blev vel modtaget.

Vi snakkede om hvad jeg godt kunne li og mit største ønske var at slikke hende til hun kom, det gik hun med til og massagen begyndte.

massagen var en blanding af lidt varm olie massage, tantrisk massage og b2b, især b2b var god, og FrøkenN nød det også kunne man høre på vejrtrækningen.

efter et stykke tids b2b  spurgte hun om vi skulle bytte plads og hun lagde sig på ryggen og jeg begyndte at slikke hende til den store guldmedalie.efter et stykke  tid kom hun i en kæmpe orgasme, hele kroppen rystede, som jeg aldrig har oplevet det før.

Så spurgte hun om jeg ville have lingam massage og jeg sagde ja tak.

Jeg har i ca. et år ikke få så stiv pik at jeg kunne gennemføre et samleje (er 70) men i går var jeg så liderlig at flaget ikke mere var på halv men stod i sin fulde længde.Jeg sagde jeg godt kunne tænke mig en gang sex, hvilket hun gik med til

Jeg fik en dejlig gang sex og vi lå og sludrede bagefter.

Hun fortalte at hun fik et hav af mail, de fleste af dem er dog i et sprog at hun ikke gider og svare men bare sletter dem.

Hvis I ønsker en tur med frøkenN så start med og skrive pænt til hende ellers kommer i ingen veje med hende.

Hvad mig angår så har jeg fundet pigen der kan tænde mig så jeg kan nyde igen

Billedet er hende men jeg syntes hun er kønnere irl.

Tror aldrig jeg har skrevet så lang en anmeldelse, tak for nu

The Rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Har besøgt hende på en anden adresse i Vangede for 2 år siden hvor jeg jeg på forhånd havde aftalt alm sex og kun det

Hun er en rigtig sød pige lidt tynd måske var hun den gang i alt fald

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Rider skrev, for 14 timer siden:

Hej

I går var jeg på besøg hos FrøkenN. https://sugardaters.dk/show?alias=FrøkenN 

Hun reklamerer med erotisk, tantrisk massage.

Jeg havde bestilt 2 timer og gerne med noget afslutning.

Hun ville ikke love mere end en gangs lingam massage til sidst, men det kunne blive mere, hvis hun havde lyst og hvis der var en god kemi.

FrøkenN er en utrolig sød dansk pige på 26 somre, blondine så jeg gav det en chance.

Jeg mødte op på adressen , omkring 1 km. fra damhuskroen i en etage ejendom og blev vel modtaget.

Vi snakkede om hvad jeg godt kunne li og mit største ønske var at slikke hende til hun kom, det gik hun med til og massagen begyndte.

massagen var en blanding af lidt varm olie massage, tantrisk massage og b2b, især b2b var god, og FrøkenN nød det også kunne man høre på vejrtrækningen.

efter et stykke tids b2b  spurgte hun om vi skulle bytte plads og hun lagde sig på ryggen og jeg begyndte at slikke hende til den store guldmedalie.efter et stykke  tid kom hun i en kæmpe orgasme, hele kroppen rystede, som jeg aldrig har oplevet det før.

Så spurgte hun om jeg ville have lingam massage og jeg sagde ja tak.

Jeg har i ca. et år ikke få så stiv pik at jeg kunne gennemføre et samleje (er 70) men i går var jeg så liderlig at flaget ikke mere var på halv men stod i sin fulde længde.Jeg sagde jeg godt kunne tænke mig en gang sex, hvilket hun gik med til

Jeg fik en dejlig gang sex og vi lå og sludrede bagefter.

Hun fortalte at hun fik et hav af mail, de fleste af dem er dog i et sprog at hun ikke gider og svare men bare sletter dem.

Hvis I ønsker en tur med frøkenN så start med og skrive pænt til hende ellers kommer i ingen veje med hende.

Hvad mig angår så har jeg fundet pigen der kan tænde mig så jeg kan nyde igen

Billedet er hende men jeg syntes hun er kønnere irl.

Tror aldrig jeg har skrevet så lang en anmeldelse, tak for nu

The Rider

hvad gav du for to timer

Del dette indlæg


Link til indlæg

stinng 222

Hun er stadig en tynd pige men ikke noget med underernæring og et utrolig sødt ansigt

I dag er det massagen hun sælger og tager forbehold for om hun ønsker sex, men en gang lingam massage kan man altid få

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
The Rider skrev, for 3 minutter siden:

stinng 222

Hun er stadig en tynd pige men ikke noget med underernæring og et utrolig sødt ansigt

I dag er det massagen hun sælger og tager forbehold for om hun ønsker sex, men en gang lingam massage kan man altid få

the rider

Har skrevet med hende forleden dag du kan godt få en kvikky hos hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 3 timer siden:

Har skrevet med hende forleden dag du kan godt få en kvikky hos hende

Nej det tilbyder hun ikke

Har også skrevet med hende længe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, for 5 minutter siden:

Nej det tilbyder hun ikke

Har også skrevet med hende længe

Ikke officielt nej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eneste negative jeg kan sige om hende er at der kan gå flere dage hvor hun ikke er på sugardates så det kan godt vare lidt før man får svar tilbage

Men det tar jeg gerne med for det er en pige der også gerne selv vil nyde og det mærker man tydelig på hende når man er der.

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 19 timer siden:

Ikke officielt nej

heller ikke uofficielt har spurgt , kun massage

så du fik nej, og nu sviner du også hende her , suuk grow a dick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
psps skrev, den 18/8/2018 at 12:01:

heller ikke uofficielt har spurgt , kun massage

så du fik nej, og nu sviner du også hende her , suuk grow a dick

Se privat besked for dokumentation 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, den 19/8/2018 at 14:35:

Se privat besked for dokumentation 

Der er ikke meget dokumentation i at sende noget om en frederikkeN ?

 

Redigeret af psps

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om hun stadig er til at træffe? 
eller der evt er andre der giver en god tantrisk massage (Evt med mulighed for lidt tantrisk sex til afslutning?) 

send gerne pm :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...